Mulla oli kanssa tänään aamulla neuvola.
Painoa tullut +674g/viikko. Neuvolatäti oli sitä mieltä, et ihan ok, ite olen enempi kauhuissani, kun ei haluisi tota painoa juuri enempiä kerryttää, paino siis nyt jo 91.1kg. Turvotusta on jonkin verran, mut ei mitenkään erityisen paljoa. Mun paino pyörinyt siellä n. 70kg:n paikkeilla ennen raskautta ja pituutta 175cm. Mulla on tullut kyllä viime viikkoina herkuteltuakin, rempan takia on pitänyt remppamiehille olla jotain extraleivoksia/pullia, joita tullut toki ostettua myös koko perheelle ja väsyneenä tullut sorruttua taas suht usein suklaaseen. Onneksi on terveellisiäkin himoja, kuten kaikki hedelmät ja porkkanat. Ainoa pahe onkin tällä hetkellä oikeastaan toi suklaa ja joskus leivonnaiset.
Verenpaine 116/78, viimeksi 116/77 joten lähes tismalleen sama. Hb noussut jo 126, joten lisärauta on auttanut. Sf-mitta 30. Vauva oleskeli peppu ylhäällä eli rt, mutta ei ole vielä laskeutunut. Sykkeet 145.
Seuraavaksi sitten neuvolalääkäri kolmen viikon päästä. Ja kokoajan aatellut et seuraavaan neuvolalääkäriin on useita kuukausia ja nyt se onkin jo tässä kuussa! :)