Seksi

Mulla lopahti yhtäkkiä kaikki halut. Toki en tiä onko hiivaa mikä aiheuttaa vai mikä.
 
Mulla on nyt viime viikkoina halut palailleet, villejä unia nään harva se yö ja järkystä väsymyksestä huolimatta saatan havahtua aamuyöstä miettimään että pitäisikö herättää mies :rolleyes:
 
Heihel: sama juttu. Ongelmana lähinnä, että se mies puuttuu vierestä :/
 
Mulla on nyt alkanut palailla halut pikkuhiljaa, mies on aivan innoissaan kuivan kuukauden jälkeen ;-)
 
Pakko kysyä tähän väliin, että aiheutuuko teillä kramppeja alavatsaan seksin jälkeen? Tai seksin aikana? Olen huomannut itsellä niin käyvän oli seksi millaista hyvänsä :wink ei kyse siitä ettei olisi tarpeeksi valmis. Se latistaa haluja kun seuraavanakin päivänä on kipeitä kramppeja enemmän.
 
Viime raskaudessa tuli seksin jälkeen ihan niin kovasti, et olin välillä lattialla kivusta kippurassa. Ei joka kerta. Tässä ei oo nyt tullu.
 
Ihan alussa joo tuli mahakivun kanssa. Mutta mulla olikin silloin vähän väliä niitä kipuja, vaikka vaan lepäsi. Nyt ei onneksi ole :)
 
Runoilijatar mulla oli kans esikon aikana nuota kramppeja, nyt ei vielä oo ollu. Ja esikon aikana oli vasta yli puolen välin.
 
Hyvä etten oo ainoa sentäs. Välillä ihan huolestuttaa moiset kramppailut. Ihmiskeho on hassu kyllä. Pitää vain koittaa sinnitellä ,kun vielä sentään halut kohdillaan ja muita robleemoja ei oo.
 
Mitenkäs muiden mammojen halut :)? Vieläkö vällyt vyllyy vai hiljaista on pidellyt :). Itsellä huonoista oloista, jotka jo helpottaneet, huolimatta haluja on ollut.

Nyt on taas hassua, kun "peittoja on puisteltu" niin masu muuttuu aivan kovaksi. Sekä pientä supistelua havaittavissa, mutta hyvässä mielessä.
 
Kyllä vielä on ihan viikottain ollut touhuamista :) saas nähdä mites sitten loppuvaiheessa kun maha on tiellä :D
 
Mulla haluja on mutta kivut estää suurimmaksi osaksi :sad001 en tiedä mistä ne kivut tulee, ei johdu ainakaa kuivuudesta tai haluttomuudesta, ja ärsyttää tosi paljo. Ja seksi alkaa myös supisteleen mutta ei onneks pahasti. Mutta yritetään silti vähän väliä onnistuisko ja onneks on muitaki keinoja keksitty :wink
 
Haluja on ja kivut onneksi vähentyneet, toki haluja ei niin paljoa ole ollut kuin mitä kumppanilla ois. Vatsa vain alkaa olla tiellä ,niin joutuu tyynyillä tukemaan, jotta henki kulkisi. Alkaa pian muutenkin luovien asentojen etsintä :wink
 
Täällä on limakalvot niin perhanan herkät, että täytynee apteekista jotain ylläpitävää voidetta ostaa. Tuntuu, että liukkaritki ärsyttää :oops:...

Muuten kyllä on puuhasteltu ahkeraan, ei vaan oikein kestä nähtävästi paikat samanlaista menoa kuin ennen raskautta :shifty:
 
Mitenkäs muiden mammojen halut :)? Vieläkö vällyt vyllyy vai hiljaista on pidellyt :). Itsellä huonoista oloista, jotka jo helpottaneet, huolimatta haluja on ollut.

Nyt on taas hassua, kun "peittoja on puisteltu" niin masu muuttuu aivan kovaksi. Sekä pientä supistelua havaittavissa, mutta hyvässä mielessä.

Miullaki nyt alkanu olemaan taas enempi haluja, alkuun ei minkäänlaisia. Voi mies raukkaa ku ei oo saanu. :D ja se on normaalia että supisteluja tullee, orgasmi aiheuttaa sitä.
 
Olenko mä ainoa joka on jäänyt tänne ei oikeestaan haluja -tasolle :oops: Tai on niitä, mutta väärään aikaan. Periaatteessa kun mahdollisuus on aina vasta juuri ennen nukkumaanmenoa, niin mulla ajaa uni yleensä edelle. Noh, mies onneksi tietää, että tää on väliaikasta ja enemmän tästä tilasta johtuvaa. Yritän kyllä pitää jonkinlaisesta tahdista kiinni, vaikka kuinka väsyttäisi, kun se tekee kuitenkin hyvää omalle mielelle :wink
 
Takaisin
Top