Raskaaksi 2016

Täällä ei oo päästy pariin päivään peittoa heiluttaa kun mies ollu väsyny aamuvuoro viikosta ja eilen lähti kaljalle, olin jo eilen niin valmis kaatamaan.. No jos tässä viikonloppuna sais läheisyyttä. ;)

Muurahainen: Mä oon päättänyt, etten ala testailee ennenkuin menkat on selvästi myöhässä. Tosin äsken kaupassa käydessä, kävin kaks kertaa tuijottaa sitä raskaustestiä siellä hyllyssä...se suorastaan huusi mun nimeä :joyful: Kyllä se yksikin lapsi on ihana asia :Heartred

Kiitos Miitu! :happy: Kiva, kun se sun ukkosi lämpeni ajatukselle toisesta, ehkä se lämpenee vielä kolmannellekin :wink

Kirahvi, voi niin ne miehet on erilaisia, mutta hyvä, että oot saanut ylipuhuttua :)

Me kun aikanaan keskusteltiin ni myös oli että kyllä semmone 3 ois hyvä. Mun leuka varmaa loksahti sen verran että sanoi että kyllä se ykskin riittää :D :D mut katsotaan. Kahdesta oon aina haaveillut :)

Iso kiitos Katjusha! Ehkä ovulaation seuraaminen ultralla ja verikokein voisi olla se seuraava askel, jos nyt otetuista testeistä ei mitään uutta paljastu.

Mieskin jo varovaisesti kyseli, että pitäisikö hänenkin käydä testeissä, mutta väliäkö tuolla. Jos vika on miehessä, niin mitäs silloin tehdään? Olen jotenkin kuvitellut, että naisen "lääkitseminen" olisi helpompaa. Hitot, minä en ole koskaan miettinyt tällaisia asioita, en minä mitään tiedä... :rolleyes:

Mäkin haaveilin nuorena kolmesta lapsesta, mutta sitten esikoisella oli vuoden koliikki :D Se oli hullua aikaa. Onko siihen tosiaan valmis vielä kerran? Joo, kyllä me pärjättäisiin.

Elaffy, no se olisikin yllätys, tosin ei sekään haittaisi. :) rakkautta täällä riittäisi molemmille. Mutta jotenkaan en ihan usko että meidän kohdalla näin kävisi. :D

Joskus elämä yllättää! :) Pidetään peukut pystyssä edes yhden puolesta!

Kp19/dpo6 (?), eikä mitään oloja vielä, kuten ei tässä vaiheessa kyllä pitäisi edes olla. Toivottavasti yksi pieni olisi täälläkin kuitenkin käymässä kiinni.. :)

Lady Bug, sähän voit jo valmiiksi suositella miehellesi esim. Beroccaa, ei varmasti haittaa tee! Riippuu, mitä miehen testaus paljastaa. Ensimmäisenä hoitona miehen puolen haasteissa on inseminaatio eli keinohedelmöitys naisen ovulaation aikaan, joka on suhteellisen kevyt hoito hedelmöittymisen avuksi (tämä siis mahdollinen, jos miehellä on eteenpäin liikkuvia siittiöitä olemassa)

Jaahas, me päädyimme nyt lopettamaan yrittäminen toistaiseksi. Lapsi saa tulla jos on tullakseen, ei siis mitään ehkäsyä tule. Mutta nyt on tullut seksistä suorastaan ihan kamalaa suorittamista, ite jopa yritän vältellä sänkyhommia ja sit jos hommaillaan niin miehellä vissiin suorituspaineet ja hommat menee lörinäksi. Joten parempi pitää nyt kunnon tauko. Ja toisekseen myö ollaan nyt ostamassa taloa niin käytämme nyt kaiken energian muutto ja yms. hommiin. Ehkä pien tauko tuo vaikka plussan tullessaan.

Janniliini tsemppiä talokaupoille ja plussa varmasti jossain vaiheessa sieltä vielä tulee <3 yrittäkää nauttia toisistanne ja uudesta kodista, sitten kun muuton aika on <3

Janniliini: ihanaa talokauppoja! Me ollaan etsitty taloa jo tovi.. :shifty: Alkaa tuntua, että laitan rahat tuulemaan muuten..

Täällä on koskenut massuun jo toista päivää, kaks yötä koskenut mahalleen nukkua.. Mitähän tää on. Voin kertoa, että maha on toiminu kyllä hyvin, että ei semmoista pitäisi olla. Ja oon kyl melko varma ettei tässä kierros tärpännyt. Kp19

Alinah, Tsemppiä miehen kaatoon! :wink

Janniliini, Onnea talokaupoille! :) Varmasti plussaat oitis kun ajatukset ovat muualla, näin monesti käy. :wink Pieni paussi tekee varmasti hyvää silloin kun seksistä on tullut "pakko pullaa", pelkkää suorittamista, se ihan todella luo paineita.

Pilvilinna, Toivotaan täältäkin että outo masukipu kertoisi vaikka tulevasta plussasta, you never know! :wink

Toivotaan, että enteilis hyvää. Ja kunhan nyt pysys loppuun asti. Tänään saatu hieman tummempi hailu o-testiin aamupissan jälkeisestä pisusta, mutta silti pitäis olla nega. Eile oli taas puhdas nega.

Takaisin