Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuntuu ku joku ufo yrittäis tulla mahan läpi, maha vaan heiluu ja pomppii. Öisin ei kyl liikkeet onneks häiritte, pissalla ravaaminen häirittee unia jo tarpeeks. 3-4 kertaa käyn sen jälkeen ku oon nukahtanu.

liikkeitä siis joka päivä lähes jatkuvasti. Välillä ahdistaa niin paljon, että huhhuh. Tykkää potkia oikeanpuolen kylkiluihin enimmäkseen..Mulla myös on jotenkin poikittain ja neuvolantäti vielä eilen tunnusteli ja totesi, että enemmän oikealla puolella. Siltä tuo maha kyllä näyttääkin, ainakin näin ylhäältä päin katsottuna :DMusta tuntuu, että vauva on poikittain, kun ihan kyljessä tuntuu liikkeet. Välillä jotain möyrintää ylävatsallakin. Eiköhän se vielä käänny, kun tila loppuu :)
Mulle alkais tää jatkuva masun sisäinen öykkäröinti jo tavallaan riittää.Vaikka ihana juttu tietysti että siellä voidaan hyvin ja ollaan virkeitä, mutta vähitellen kyllä toivoisi että oltaisiin jo pari kuukautta pidemmällä ja loppu häämöttäisi.