Vauvan liikkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ElMa86
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuntuu ku joku ufo yrittäis tulla mahan läpi, maha vaan heiluu ja pomppii. Öisin ei kyl liikkeet onneks häiritte, pissalla ravaaminen häirittee unia jo tarpeeks. 3-4 kertaa käyn sen jälkeen ku oon nukahtanu.

Täällä on taas näemmä joku ihme maraton päällä.. 15 Min - 30 Min välein vetää ihmeellisen rumban ja sit rauhoittuu taas.. Mietin jo että vetikö tää herneen nenuun siitä että kuunneltiin tänään sydänäänet koska tää on oikeasti jatkunut melkein siitä asti tällaisena..

Tuntuu ku joku ufo yrittäis tulla mahan läpi, maha vaan heiluu ja pomppii. Öisin ei kyl liikkeet onneks häiritte, pissalla ravaaminen häirittee unia jo tarpeeks. 3-4 kertaa käyn sen jälkeen ku oon nukahtanu.

Juonkohan mä liian vähän kun yöpissailut on vähentyneet. Vai oonko niin onnekas että vauva ei pääse painamaan rakkoa yöllä.

Mie käyn 1-3 kertaa.. Riippuu paljon siitä että juonko aina sänkyyn tullessa ja miten sitten heräilen mutta ei mulla ole varsinaisesti ollut tarvetta käydä jokaisella kerralla kun olen herännyt.. Ja mulla ainakin tuo sf-mitta oli pompannut keskikäyrän alta yläkäyrälle ja tilaa kasvulle on oikeastaan vain eteenpäin niin sen on myös huomannut että ei tosiaan paina rakkoa enää niin paljoa :)

Rv 29+0. Täällä liikutaan ihan hirveesti. Mielessä on käyny, että tuleekohan tästä ministä ylivilkas laps :smiley-bounce005:nailbiting: liikkeitä siis joka päivä lähes jatkuvasti. Välillä ahdistaa niin paljon, että huhhuh. Tykkää potkia oikeanpuolen kylkiluihin enimmäkseen..

Musta tuntuu että just tässä 28/29 viikkojen paikkeilla liikkeet on tulleet niin vahvoiks että ne tuntee lähes tunnin välein tai useammin. Kohtahan saa laskeskellakin aktiivisuutta jos kiinnostaa, mut ite en aio stressiä ottaa. Käyn kuitenkin töissä, ni silloin voi olla aika hiljaista mahassa, kun liikun kahdeksan tuntia.

Juu vahvat liikkeet on. Tänään aamapalaa syödessä tuli sellainen pusku/potku kylkeen, että älähdin ääneen. Koirakin säikähti mamman metelöintiä.. :D

Meillä on remppamies ja puukkosahalla sahaa kun vaihtaa sisäovia. Vauva ei saa vissii nukuttua ja potkii kamalasti. Juteltiin ja istuttiin tuossa kahvilla ja puhelin oli massun päällä ja vauva potkaisi sen siitä alas :D

Mä en tunne varsinaisia potkuja vieläkään (rv 29+6) vaan edelleen siellä vaan möyritään. Nykyään jo siis niin, että vatsa heiluu mutta se tuntuu enemmän siltä, että siellä harrastetaan kuviokelluntaa potkunyrkkeilyn sijaan. Ja edelleen minusta liikkeet ovat epämiellyttäviä.

Täällä tulokas myllertää ihan jonkin verran. Ei vaan juuri tee mitää jos joku muu katsoo. Mua siis harmittaa olla ainoa joka näitä näkee (tuntemisen lisäksi)

Jotenkin osasin arvata että vauva on perätilassa kun tuntuu potkut alhaalla ja välillä potkii virtsarakkoon. Tänäänkin kun oli ultra niin liikuskeli tuolla yksiössään aikalailla.

Musta tuntuu, että vauva on poikittain, kun ihan kyljessä tuntuu liikkeet. Välillä jotain möyrintää ylävatsallakin. Eiköhän se vielä käänny, kun tila loppuu :)
Mulla myös on jotenkin poikittain ja neuvolantäti vielä eilen tunnusteli ja totesi, että enemmän oikealla puolella. Siltä tuo maha kyllä näyttääkin, ainakin näin ylhäältä päin katsottuna :D

Mulle alkais tää jatkuva masun sisäinen öykkäröinti jo tavallaan riittää. :grin Vaikka ihana juttu tietysti että siellä voidaan hyvin ja ollaan virkeitä, mutta vähitellen kyllä toivoisi että oltaisiin jo pari kuukautta pidemmällä ja loppu häämöttäisi.

Mulle alkais tää jatkuva masun sisäinen öykkäröinti jo tavallaan riittää. :grin Vaikka ihana juttu tietysti että siellä voidaan hyvin ja ollaan virkeitä, mutta vähitellen kyllä toivoisi että oltaisiin jo pari kuukautta pidemmällä ja loppu häämöttäisi.

Mä niin ymmärrän tuon tunteen! Ihan samat fiilikset itsellä. Vähän kaipailisin myös oma kroppaa takaisin sellaisena kun oon siihen tottunut. Vaikka tämä esikoinen on pitkään toivottu ja odotettu, niin kyllä mä vaan jo toivoisin synnytyksen olevan ihan lähellä.

Mangustimamma oon ihan samaa mieltä! Viime yönä poju meuhkasi puolitoista tuntia! Enkä pystynyt sitten nukahtamaan. Toissa päivänä taas juttelin mahalle että eikös vaan oteta tirsat jne siellä mahassa ja ei ku tää jatkoi 15-30 min välein meuhkaamista melkein koko päivän maanantaina..

Eilen onneks oli hieman rauhallisempi päivä kuin maanantai mutta jotenkin nyt taas näyttäis siltä että tänään on touhu-päivä taas :( olis niin paljon miellyttävämpi jos poju olis tossa vieressä meuhkaamassa eikä mun sisällä..

Täällä kanssa lievää kyllästymistä ilmassa. Lapsen liikkeet eivät niinkään kyllästytä, mutta kaikki kivut ja hankaluudet senkin edestä. Haluaisin jaksaa tehdä asioita ja pystyä nukkumaan ja kävelemään ja kaikkea. Syntyisipä lapsi marraskuun puolella, niin ei olisi niin paljon odotettavaa enää.

Mie salaa toivon että lapsi syntyis jo 4.12 (olis hyvä synttärilahja myös mun isälle sit kun olis lapsenlapsella sama syntymäpäivä ja 50v ikäeroa :D)

Mä oon taas ihan rakastunut näihin liikkeisiin vaik välihin sattuu. 10v sitten kun olin about 2v raskaana putkeen, alkoi toisen raskauden kohdalla kyllästyttää liikkeet.

Takaisin