Uusien toivojat ja odottajat <3

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja saini
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vauvamaha on ihan kiva ja ne liikkeet, nyt tuntuu jo niitä pieniä hipsutuksia <3 Mä kiroan näitä kipuja ja unettomuutta, sekä huonoa oloa ja dippailevia sokereita

Ihanat liikkeet❤️ kylläpä tunnet hipsutukset aikasin:) ne on kyl ihan kivoja raskaudessa, mut noi muut lieve ilmiöt ei niinkään;) mut mitä sitä ei tekis sen eteen että saa vaavin:)

Talvitintti onneksi masussa jo kasvaa vauveli niin kohta on vauva kuume historiaa, ainakin hetken;)

Laitanpa kuvan mun turpeesta:D ImageUploadedByVau Foorumi1474022268.663956.jpg

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1474022313.004042.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1474022313.004042.jpg
    64.8 KB · Katsottu: 46
Tänne ei kummempia, etova olo on jääny, mutta unettomuus on tullu tilalle. Närästää, koko ajan nälkä ja väsyttää. Nyt on ööööö rv 11+jotain ja selvä maha jo täälläkin :D laskettuaika on huhtikuun alussa. Mistään oireista en valita, oon kiitollinen että olen raskaana. Sen verran vahvana mielessä tuo esikoisen pitkä ja kivinen yritysaika.. Ei lapsia tehdä, niitä saadaan ❤️

Timbe ihana masu sullakin❤️ voih kun sä saisit nukuttua!sulla on kyl asenne kohdillaan:) millon sulla on nt ulta?

Uups:D sen siitä saa kun nopeen lueskelee vessassa käydessään:) mut onhan se kiva et sulla on vauva mahassa ja äitylix4 vois pistää sen vauvan mahaan kasvamaan:p menikö nyt oikein?;)

Haha joo, ja kellä tahansa huolimattomuus virheitä käy. :wink Itseä jäi vain mietityttämään mitähän mä täällä olen höpissyt kun en moista kommenttia muistanut. :grin

Timbe ihana masu ❤️
Äippä en tiiä onnistuisko ihan heti, kun ei hajua mistään kun ei menkat ole vielä alkaneet, kun imetän. Ja imetystä en halua vielä lopettaa, kun molemmat siitä nautimme. Voishan sitä tietty yrittää :)

Takaisin