Se on totta. Mitään ei voi tehdä jos alkaa murehtia riskejä ja pelätä. Missä vaan ja milloin vaan voi sattua ja tapahtua. Kiitos tästä muistutuksesta:)
Mä kävin ylimääräisen kerran jälkitarkastuksessa kun meillä oli nlassa sijais lääkäri joka ei tuntunut tietävän mistään mitään. Kysyi jopa ett tehdäänkö sisätutkimus

eikös se kuulu jälkitarkastukseen. Ja sitten ei edes kommentoinut mitään että onko kaikki ok.
No tilasin sitten medisonariin ajan vanhalle kunnon synnytyslääkärille joka ultras kohdun ja katsoi kaiken kunnolla. Ja kuulemma todella hyvin parantunut, kaikki:)
Hän sanoi mulle että 6kk on riittävä aika raskauksien välillä:) joten luotan siihen!
Ja kertoi miten oulun yliopistollisen aikana heillä oli siellä joku tutkimus just sektioista että miten naisen kohtu kestää ja hän henk koht kuulemma tunsi äidin jolle tehty 10(!!!!) sektiota

eikä kuulemma mitään ongelmia. Ja vaikka mä nää huoleni lääkärillekkin silloin n 2 vkoa sitten vuodatin niin niin ne vaan jostain kumpuaa aina ulos kun nyt tännekkin niistä juttelin...
Mut nyt lakkaan murehtimasta! Se ei ollenkaan mun tyyppistä:)
Oonkohan tullut vanhaksi