Vaunut ja muita hankintoja

Tänään ostin minäkin ekat imetysliivit, monia oon kokeillut ja nää Carriwelin liivit oli ei nyt täydelliset mut tarpeeks hyvät muihin verrattuna. Ja sit kun tissit muuttaa muotoaan voihan ne olla vaikka kuinka hyvät :) pitänee jotkut toisetkin vielä ostaa...
Pari imetystoppia lähti myös matkaan.
 
Käytiin tänään Lastentarvikkeesta hakemassa Troll vauvan ensisänky. On pienempi kuin pinnasänky, sängyn pohjan saa säädettyä samalle tasolle oman sängyn kanssa ja yhden laidan laskettua kätevästi yhdellä napilla. Eli yöksi voi sängyn ottaa oman sängyn viereen ja imetys käy kätevästi ja päivisin nostaa vain laidan ylös ja kuljettaa sinne, missä itsekin hääräilee. On siis myös lukittavat pyörät alla. Kuulostaa juuri kätevältä meille. :) Jos puolen vuoden päästä sitten ostaisi esikoisella kunnon sängyn, niin saisi tämä tuleva sitten esikoisen vanhan pinnasängyn. :rolleyes:
 
Mä olen huomenna menossa rintsuostoksille, toivottavasti löytyy nopeasti vähällä vaivalla. En oikein ole innostunut liikkumaan kun supparit alkaa heti.. Tosin mulla pitkä lista mitä pitää ostaa.. Joten saas nähdä pääseekö kotiin asti.
 
Nonni, just päivällä selailin vaippakeskustelua ja nyt en löydä sitä mistään. No joka tapauksessa tokmannilla on joku liberotarjous meneillään 9,90pkt norm. 13,90. Käyn huomenna tsekkaamassa koskeeko kaikkia kokoja.. Niin ja on voimassa su asti.
 
Tilkku, täällä oli Tokmannilla kans joku vastaava Libero-tarjous, mutta koski vain isompia housuvaippoja, ei pikkuvauvojen kokoja. Sais kyllä tulla joku superedukas vaippatarjous kohdalle, niin vois säästää ja ostaa kerralla ison satsin vaippoja.
 
Noi pienimmät vaippakoot on toooosi harvoin tarjouksessa. :sad001 Yleensä tarjoukset koskee kokoja 3->.
 
Tilkku, täällä oli Tokmannilla kans joku vastaava Libero-tarjous, mutta koski vain isompia housuvaippoja, ei pikkuvauvojen kokoja. Sais kyllä tulla joku superedukas vaippatarjous kohdalle, niin vois säästää ja ostaa kerralla ison satsin vaippoja.

Tokmannin tarjous koski myös kokoa 2. Ostin yhden paketin. Vaikka kuvassa olikin isompia kokoja, niin hyllyssä oli myös 2 kokoa tarjouksessa.
 
Kyllä mun mielestä kakkoskoko on aina kuulunut tarjousten piiriin. Jos vain on se normikokoinen paketti. New born eli ykköskokohan myydään niissä pikkupaketeissa ja se ei silloin luonnollisestikaan kuulu tarjouksiin.
 
2 koko oli hyllyssä ja tosiaan ihan normikokoinen.. En kyllä muista mitä paketissa luki... Joku newborn tyyppinen teksti kuitenkin.. Täytyy ottaa kuva kun pääsen kotiin..
 
Myös 2 ja 3 koon liberoja saa new born paketeissa(keltainen), mutta ne on isompia kuin se 1 koon pakkaus. 2 kokoa saa myös sellaisessa pienessä paketissa kuin 1 koon vaippoja, ja ne pienet paketit ei oo tarjouksessa koskaan.

Tokmannin mainoksessa lukee et tarjous koskee liberon housu- ja teippivaippoja, joten koskee myös niitä 2 koon paketteja(kunhan on se isompi paketti).
 
Ok, mä muistin vaan et sekä 1 ja 2 koon vaipat on niissä pienemmissä paketeissa ja ne ei yleensä oo tarjouksessa. :)
 
täällä kymenlaakson aluella oli alku kesällä tokmannilla pampersin pienetkin vaipat 5e pkt, tuli ostettua varastoon :D
 
Kuankohan nuo 2 liberot sopivat eli kuinka monta säkkiä kannattaa haalia varastoon? :)
 
Mä ostin esikoisen kanssa jotain vaippoja tarjouksesta vähän isomman satsin ja sitte lahjoittelin niitä eteenpäin , kun jäi pieneksi. Mutta en muista mitä koko. Kai tuo 2 koon sopiminen on aika yksilöllistä, minkä kokoisena vauva syntyy, miten kasvaa, miten malli/merkki sopii jne...
 
Kyllä kyseessä on juuri tuo samainen iso paketti mikä oli tarjouksessa. Ostin vain yhden paketin. Ajattelin että kyllä niitä tarjouksia sitten tulee taas, jos nyt edes tuo mahtuu tai sopii.
 
Annin_eka se riippuu paljon vauvasta ja siitä kuinka nopeasti kasvaa. Me käytettiin esikoisella pitkään noita kakkosia ja edelleen käytetään 4 koon vaippoja vaikka muut samanikäiset käyttää isompia. Mut se kakkonen menee himpun pidempään kuin se 1koon vaippa, joten ehkä niitä uskaltaa 2 pakettia ostaa.
 
Nyt on Mammuttimarkkinoilla Liberot alessa :)
1f87c971fb132589cea9b0b62333cec8
 
Hoi, te, jotka ootte hankkineet rintapumpun! Minkä merkkisen ja mallisen, käsikäyttöisen vai sähköisen? Entä pulloja?

Mä ajattelin hommata vielä Philips Aventin käsikäyttöisen pumpun, jotta voi tehostaa maidontuotantoa/pumpata maitoa jemmaan/pakkaseen varuiksi. Onko kenelläkään kokemusta Aventin pumpusta, pulloista ja pullotuteista, pelittävätkö? :)
 
Takaisin
Top