Vauvan liikkeet

täällä kans vauva rt niin huvittavan ärsyttävää kun käyt pissalla ja nouset ylös ni jo on tunne että täytyy käydä uudelleen :D ja öisin aina kun kääntää kylkeä niin heti on pissahätä :D onneks ei oo kauaa enää 'kärsittävänä' rv 33+5
Mulla on toi ihan sama ongelma, mies aina nauraa kun se pissahätä tuleekin niin yllättäen sekunnissa ja sit meinaa jo tulla housuun :DD
 
Jännä ollu lueskella noita teijän hikkakokemuksia. Meillä poika siis perätilassa, ja kyllä se hikka aina vaan tuntuu tuolla ihan alhaalla. Nikottelee sit ilmeisesti koko kehon voimalla....

Täällä sama homma, perätilassa ollaan ja hikka tuntuu aina alhaalla. Pylly heiluu kun tyyppi hikkaa :D
 
Täällä tyttö on rt ja hikka tuntuu useimmiten ihan alavatsalla, välillä mun takapuolta kohti, joskus harvoin navan kohdalla.
Toi pissalla käyminen on ärsyttävää! Mä yritän pytyllä vaihdella asentoa, nojata eri suuntiin, käsin nostaa vatsaa ylemmäs jne niin saan rakon tyhjennettyä kunnolla. Muuten pitää hetken päästä mennä uudestaan.
 
Just tuommosta venkoilua vessassa käyminen! Ja usein on supistus kun pissattaa, niin sillon rakko ei koskaan tyhjene kunnolla. Aina saa mennä uudestaan kun supistuksen laukeamisesta on hetki kulunut.
 
Voi kun nyt illalla on ollut kovat bileet masussa. Ihan kuin tyyppi yrittäis kaivautua tosta vatsanahan läpi ja maha heiluu ja tärisee ihan kunnolla. :)
 
Voi kunpa saisi nukkua.. Menee nää yöt nykyään ihan persiilleen. Herään joka aamu 4-5 aikaan, ja sitten olen väsynyt taas 9 aikaan.. Ja koko päivä menee koomassa. Voi kunpa tuo vatsakipu loppuisi. Ja kun minä nousen, niin kääpiö herää myös ja vatsassa alkaa venyttely.. Viikkoja 36+4
 
Voi kunpa saisi nukkua.. Menee nää yöt nykyään ihan persiilleen. Herään joka aamu 4-5 aikaan, ja sitten olen väsynyt taas 9 aikaan.. Ja koko päivä menee koomassa. Voi kunpa tuo vatsakipu loppuisi. Ja kun minä nousen, niin kääpiö herää myös ja vatsassa alkaa venyttely.. Viikkoja 36+4
Mulla sama tilanne, mut sit mä meen vaan nukkuun vielä sillon 9 jos väsyttää. Ei auta mikään, muuten on koko päivän tosiaan ihan pihalla... ja samanlailla meilläkin herää heti vauva kun minäkin. Tää on näitä loppuajan ihanuuksia. Plus et nyt ollu sunnuntaista asti IHAN KAUHEE flunssa eikä oo yhtään parantunut vieläkään.. täällä rv 35+4..
 
Hauska tää meidän pikkuinen. Mä just olin tänne kirjoittamassa kuinka eilisestä illasta asti vauva on ollut tosi vaisu ja liikelaskennassa juuri ja juuri 7-10 kasassa/tunti. Se alkoikin sitten sillä hetkellä muksimaan oikein kunnolla ja nyt taas muljuu koko maha. :)
Huokaus ja helpotus.
 
Pippuri tein pienellä oli vaan lepopäivä eilen.

Edelleenkään ei mitään haju miten päin mein kaveri on, mut jotain hän yrittää puskea kovasti oikean kyljen läpi. Ite yritin kokeilla vähän et oisko se pää, mut asento vaihtu melkein heti siitä joten se kokeilu jäi. No jos maanantaina th osasi neuvolassa sanoa vähän paremmin kuin viimeeks ollut sijainen.
 
Täällä tuntuu ja näkyy selvästi kantapää oikeassa kyljessä. Siis maha venyy kun kääpiö puskee jalkojaan suoraksi. Ei enää tunnu niin hyvältä, on hieman kivuliasta jopa.. Ylävatsasta on tullut ihan kova.. Ja välillä tosi kipeä. Aamulla onneksi neuvola taas.
 
Hikka tuntuu nykyään milloin missäkin. Vieläkö toi mahtuu kääntyilemään ja vaihtamaan asentoa? No, huomenna on tsekkauskäynti äitipolilla, sittenhän näkee.

Tässä on nyt parina iltana ollut sellaista muljuamista ja punkeamista, että oikein vihloo alhaalla. Mun mielestä maha ei oo vielä laskeutunut eikä vauva muutenkaan ole vielä tulossa. Selvästi toi pikkutyyppi kuitenkin valmistautuu tulevaan. Kuinka fiksuja nuo ihmistaimet ovatkaan! 36+1
 
On ne kyllä fiksuja! Mistä ne itse tietää koska ovat valmiita tulemaan ulkomaailman ihasteltavaksi?

Mulla liikkeet tuntuu enemmän möyrimiseltä nyt, ei enää ihan niin selkeitä potkuja sinne tänne. Taitaa alkaa käydä tila ahtaaksi. 38+0.
 
Täällä vauva päätti reimastuttaa äidin aamua ja käänsi itsensä niin et jalat on vasenta kylkeä vasten. Siitä sitten päätti monottaa niin et jalkapohja näkyy ja tuntuu läpi. Hetken sitä kesti, kunnes veti jalkansa kippuraan(polvesta alas päin jalka tuntui ihon läpi) ja nyt palasi normaaliin asentoonsa eli selkä mun napaa vasten.
 
Myös täällä vinhaa kylkipotkua puskee monta kertaa päivässä. Välillä niin kovaa, että oikein hätkähdän, että jopas nyt tulee iskua. :D No, lienee vahva ipana tulossa, kun jo näin pienenä on noin paljon ytyä! Hyvä vaan.

Ihan hurjaa, että alle viikon päästä tyyppi on jo täysiaikainen! ❤️

Nessu 36+3
 
Oiskohan meidän vauva alkanut valmistautua syntymään kun on selkeästi rauhoittunut nyt. Lepoajat on pidentyneet, joskus joutuu ihan pukata, että ollaanko siellä vielä elossa -ja vastauksen kyllä saa aina. Mut sitten muutenkin ei oo ihan samanlaista mylläämistä kuin on ollut vaan liikkeet on hillitympiä.
 
Meillä kyllä myllätään oikein olan takaa. Tuntuu että pieni yrittää kaivaa itselleen tietä ulos, sen verran hassulta tuntuu alavatsalla.
 
Meilläkin liikutaan edelleen aktiivisesti, mutta tuntuu, että liikkeet on siirtyneet vähän navan yläpuolelle. Eli olisikohan täällä sitten vauva jo alkanut laskeutumaan. Muuten ei kyllä tunnu, että olisi vielä tulossa ja täysiaikainenkin taitaa olla vasta perjantaina, joten ei sen puolesta kiirekään. :rolleyes:
 
Takaisin
Top