Vauvan liikkeet

Meillä taidetaan edelleen olla pää ylöspäin.. eikä merkkiäkään siitä että oltais kääntymässä. Luulis myöskin et sen sit huomaiskin kun alkaa kääntyyn kun ei sillä ihan (kauheesti) kai tilaa enää oo, rv 34+2.. Kysymys, Koska muilla on kääntynyt raivotarjontaan??? Mua hirvittää että ei käännykkään..

Mulla molemmat olleet tosi aikaisesta raivotarjonnassa. Esikoinen viikolta 27 eteenpäin, tämä 30 viikolta. Esikoisella oli lyhyt napanuora, mikä osaltaan selittää tuota; ei vaan enää päässyt kääntymään. Älä huoli, vielä on tilaa ja aikaa kääntyä itsestään.
 
Meillä taidetaan edelleen olla pää ylöspäin.. eikä merkkiäkään siitä että oltais kääntymässä. Luulis myöskin et sen sit huomaiskin kun alkaa kääntyyn kun ei sillä ihan (kauheesti) kai tilaa enää oo, rv 34+2.. Kysymys, Koska muilla on kääntynyt raivotarjontaan??? Mua hirvittää että ei käännykkään..
Meillä ilmeisesti sama laskettu aika. Täällä käännyttiin tänään. Esikoinen heitti kuperkeikkaa vielä viikolla 38, eli ihan hyvin on aikaa kääntyä. Vauva voidaan myös koittaa kääntää, jos ei itse tahdo kääntyä. Älä hätäile.
 
Meillä on roikuttu pää alaspäin jo rakenneultrasta asti... Tänään sanoivat neuvolassa että on jo tosi alhaalla... Nyt 32+6
 
Meillä oli myös tänään neuvola, jossa todettiin vauvan olevan suosikkiasennossaan, jossa on viihtynyt rakenneultrasta lähtien. Eli pää alaspäin, kroppa kairautuneena mun jompaankumpaan kylkeen.

Nyt illalla on taas ollut sellaista venyttelyä mahassa, että huh! :) Ipana selvästi ojentelee jalkojaan ja takapuoltaan mun ylävatsaan ja tuuppii jalkapohjillaan vatsan pintaan. Hauskaa myllerrystä. Alkaa oll voimakas pikku poika! ❤️

Nessu 32+5
 
Aika pitkään nää viä mahtuu kääntymään ja tarvittaessa voidaan kokeilla ulkokäännöstä jollei meinaa rv 37 mennessä olla itte kääntynyt.

Täällä tarjonta on epäselvä ja no se nyt vähän mietityttää kun siitä ei varmuutta ole. Huomenna soittelen neuvolaan omalle th:lle ja kyselen saisinko sinne äippäpolille lähetteen tarjonnan tarkastukseen ja vähän muidenkin asioiden tiimoilta.
 
Täällä on ollut poikittain pitkän aikaa. Mutta tuossa parisen viikkoa sitten kääntyi pää menosuuntaan. Ja selkä notkolla on niin että jalat potkii oikeaan kylkeen. Eikä mitään hentoa liikehdintää.. Viikkoja 35+2
 
Neuvolalääkäri tsekkasi, ja raivotarjonnassa oli. Ei kyllä mitään takeita, etteikö vielä vaihtaisi asentoa. Niin kovin liikkuvainen kaveri kyseessä.
 
Mullakin on tyyppi oleillut pää alaspäin jo pitkän aikaa ja neuvolassa eilen sanottiin että pää on melko alhaalla.
Hassua kun maha muljuu ja aaltoilee jo pitkin päivää herran siellä touhutessa :Heartred
 
65bc668cc030cc5aa8413709b1d79005

Ei käänny, ainut mikä muuttuu on et välillä potkitaan alamahaan, ja välillä pers....hmmm....vastakkaiselle puolelle.
 
Meillä ilmeisesti sama laskettu aika. Täällä käännyttiin tänään. Esikoinen heitti kuperkeikkaa vielä viikolla 38, eli ihan hyvin on aikaa kääntyä. Vauva voidaan myös koittaa kääntää, jos ei itse tahdo kääntyä. Älä hätäile.
Nonni,tänään oli lääkäri, siellähän oli pää alaspäin ja niin ALHAALLA että lääkäri tunsi päälaen selkeästi alapää tutkimuksessa! Muilla??
 
Raivotarjonnassa ollut jo hyvän aikaa, mutta eipä ole lääkäri edelleenkään edes vilkaissut alakertaa. Sanoi viime viikolla, että hänen mielestä ei ole tarpeen ellen välttämättä halua ja mikäpä minä olen ammatti-ihmiselle vastaan sanomaan...
 
Raivotarjonnassa ollut jo hyvän aikaa, mutta eipä ole lääkäri edelleenkään edes vilkaissut alakertaa. Sanoi viime viikolla, että hänen mielestä ei ole tarpeen ellen välttämättä halua ja mikäpä minä olen ammatti-ihmiselle vastaan sanomaan...
Millä viikolla oot? Itellä rv 34+3 nyt. Ja aika jännä et ei vilkassu :eek:
 
Oli outoa joo. Nyt on 33+4 ja viikko sitten kävin lääkärillä kun aikaistivat radi-mittaustulosten takia. Jospa ne sitten rv 37+0 tarkastaa kun seuraava käynti.
 
Oli outoa joo. Nyt on 33+4 ja viikko sitten kävin lääkärillä kun aikaistivat radi-mittaustulosten takia. Jospa ne sitten rv 37+0 tarkastaa kun seuraava käynti.
No kyllä ne sit jo ens käynnillä tsekkaa tilanteen, ja jos ei niin sinuna pyytäisin :D
 
Täällä ollaan pää alaspäin ja touhutaan mahdottomasti. Kävin tänään äitiyspolilla kontrollissa ja otettiin pikaultrauksella varmistus, että pienellä on kaikki hyvin ja olihan sillä. :) Kovasti teki hengitysharjoituksia ja olikin jotenkin tosi hellyyttävää katsoa näytöltä, kun pieni rintakehä nousi ja laski tiheään tahtiin ruudulla. :Heartred
 
Mulla kans viime viikolla lääkärissä tehtiin alakautta tutkimus käsikopelolla. Vauva alkoi heti liikkua oikein kunnolla niin että maha vaan muljui. Lääkärikin nauroi ja sanoi, että taisi kaveri suuttua kun hän herätti koputtamalla päähän. Mulla kans vauva on ollut pää alaspäin rakenneultrassa ja sen jälkeen joka kerta. Toivottavasti pysyykin. Tunnen vauvan pyllyn usein selkeästi mahan läpi ja pari kertaa olen melkein pystynyt ottamaan kiinni kantapäästä kun tunkee jaloilla niin kovaa.
 
Mulla on istukka etuseinämässä ja vauva ollut rt jo rakenneultrasta asti. Välillä oleili enemmän pää oikealla puolella, mut nyt varmaan aikalailla pää alaspäin ollut. Mä luulen, et edessä olevan istukan vuoksi vauvan peppu on mun selkärankaan päin. Jämäköitä liikkeitä tuntuu monta kertaa päivässä istukankin läpi (kaikki raajat siis mun masuun päin..?). Mietinkin, et liekö voikaan vauveli kääntyä niin, et peppu olisi mun masuun päin, kun istukka on edessä...?
 
Takaisin
Top