ErykahB, minä ajattelen myös raskauden etappeina. Enää vähän aikaa ja ollaan "turvallisilla vesillä". No koskaanhan ei voi tietää mitä tapahtuu, mutta mahdollisuudet paranee päivä päivältä.
Oon hillunu taas viikonlopun pitkin metsiä ja selkä onkin nyt sen tuntuinen. Mustat torvisienet on kuivumassa, suolasienet odottaa ryöppäystä ja puolukoita ämpärillisen verran pakkasessa. Nyt voi jo pikkuhiljaa huokaista. Yhtään en ole näitten metsän ja puutarhan antimien suhteen pakkomielteinen

Tällä viikolla olisi hammaslääkäri

ja neuvola piiiiitkästä aikaa, onneksi ilmeisesti sokerirasituksessa ei ole ollut mitään, ainakaan mitään ei ole kuulunut. Meillä ei ole kotona vaakaa, joten en ole ihan perillä tuosta painon kehityksestä. Tiedän että on sitä tullut, mutta luulen ettei liikaa kuitenkaan.
Odottelen vaan, että saisi lomarahat ja alkaisin saamaan jo äitiysrahaa, kun ei tuota rahaa ole! Ei voi oikein tehdä hankintojakaan, kun mies pääasiassa elättää meitä. Ei tällä kotihoidontuella niin kovin ylellistä elämää vietetä. Etenkin kun sekin menee auton lainanlyhennykseen melkein kokonaan. No, eipä siihen enää kovin kauan mene :)
Ja tuosta ehkäisystä sen verran, että en ole edes miettinyt sitä. Edellisen synnytyksen jälkeen en uskaltanut edes ajatella seksiä puoleen vuoteen. Tarkoitushan meillä olikin jos saataisiin toinen lapsi suht. pienellä ikäerolla, niin tässä välissä ei ehkäisyä ollutkaan. Ehkä nyt pitäisi alkaa sitä miettiä
Rv 26+3