Tiedättekö mitä? Multa ei tuu tarpeeksi maitoa. Sen takia vauva ei oo nukkunu ku pikkupätkiä ja itkeskelee. Sillä on hittovie nälkä! Nyt se on vetäny korviketta hullut määrät, ja nukkui viime yönä 5h+2h, vaikka oli vieras paikka ja sänky, sekä uusi äiteen ompelema unipussi

. Toisen syötön annoin tissiä, ni taas heräs 45min torkkujen jälkeen. Maitoa ei tuu tarpeeksi ilmeisesti, ku on annettu korviketta enempi tai vähempi. Syöttövälien kasvuhan lopettelee sitä maidontuotantoa pikkuhiljaa? Entä voiko maidontuotanto lisääntyä uudelleen jos tihentää syöttövälejä?
Äijä lähtee huomenna töihin, musta tulee kotiäiti. Yöks. Kai mä pärjään. Sen oon huomannu, et ku kaks söheltää ni ei tuu lasta eikä paskaa. Mä aioin tehdä niin, et jos vauva herää pikkupäikkäritorkkujen jälkeen, ni tuuppaan sen täyteen korviketta ja katton nukkuuko paremmin.
Tänään on klo 15-19 käytännössä roikkunu tissillä, ei oo nukkunu ku torkkuja. Nyt on yliväsy ja huuto vaimeni ku annettiin korviketta. On syöny nyt illan aikana reippaasti yli 100ml.
Ja vielä sellainen on huomattu, että vauvalla on helposti kuuma. Se nukkui yhden yön ihan vaipallaan ja nyt käytetään lyhythihaista bodya. Peiton se on aina potkinu pois.
Tein tosiaan unipussin ikean halvasta vauvan pyyhkeestä. Vissiin siitä tulikin liian lyhyt, pitää tehdä uusi. Tarkoitus on vika syöttö tehdä vauva pussissa, ni on helppo siirtää sänkyyn. Toi kun herää kaikkeen mahdolliseen...