Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä ei ole ikinä saatu yökäytössä toimimaan taskuja vaan aina tarvinnut olla sisätäyttö ja päällä pul-kuori ja/tai hahtuvakuori. Yökestoilusta ei kannata ottaa paineita. Mutta hyvä nyrkkisääntö ollut meillä, että se imumäärä, mikä toimii päiväkäytössä 3-4h vaihtovälillä täytyy kertoa kolmella. Itse suosin bambu- ja hamppuimuja öisin. Esim päällimmäiseksi sisätäyttöön nopeasti imevää mikrokuitua tai mamidean miniharso (nappaa pissan nopeasti), keskelle bambua tai bambuhamppua ja pohjalle hamppu tai turveimu. Päikkäreille riittänyt esim harso ja bambuimu vaippaan ja voinut käyttää millaista vaippaa tahansa, myös taskuja. Ekat viikot joutuu usein öisinkin vaihtelemaan kakkavaippoja, niin silloin ei ole tarvinnut kolminkertaistaa yöimujen määriä.
Mun puolestani saat lainata ajatuksia, mutta toivon, ettei suoraan lainata nimimerkillä ihan varmuuden varoiksi. Mulla on super hankala ex, jonka takia on monia turvatoimia meidän ympärillä.Kirjotan blogiini muistiinpanoja kestovaippailusta, saanko lainata sinne tätä sun tekstiä :) laitan linkin sitten kun oon julkassu
Sanoisin, että pul-vaippojen kanssa omalla vastuulla. Mä olen pessyt kaiken 90 asteessa ajoittain. Joka kerta ei toki kannata 90 asteessa pestä. Ja joku vaippa voi siitä ottaa nokkiin.Ostin hirmuisen säkillisen erilaisia vaippoja ja imuja käytettynä. Monissa on pesu 60 asteessa, uskaltaako ne silti pestä 90 asteessa edes tämän kerran vai mekeekö pilalle? Imsevimse soft kuoria, mio kuoria ja muksut AIO-vaippoja suurin osa.