Raskaaksi 2016

RouvaKettunen Täällä yksi piinailija, mulla tänään kp26/27-33
Tänään tosiaan testattu nega, seuraavan kerran testaan tiistaina jos ei täti tule kylään... mutta tosiaan aika varmaan menkat alkaa ennen tiistaita, sellanen olotila vahvasti :sad001

MUTTA täytynee sanoa että nyt kun muistelen niin mulla on joka raskaudessa (3kpl) ollut ovis tosi myöhään, koska muistan että mulle on annettu laskettu aika aina sen neuvolakalenterin mukaan ja sitten ultrassa on joka kerta siirretty viikolla eteenpäin...... eli pieni toivonkipina täällä vielä.... Tää siis mulla ensimmäinen sellanen suunniteltu raskaus, edelliset on vaan tulla tupsahtaneet ja joka kerta on vaan tullut sellanen "Jaa, milloinhan ne menkat on ollu viimeks, pitää varmaan hakee testi..." ja pam! aina tullut plussa :D Eli sen takia tällainen piinailu mulle uutta, ja tuntuu helpommalta henkisesti koko ajan olla valmiina siihen että menkat alkaa (kuljen jo nyt tyyliin side housuissa :grin ) ettei tule sellaista valtaisaa pettymystä (joka sit kuitenkin tulee :arghh:)

Vahvistumisia Bettyboopin viivalle! :)

Täällä dpo 10 ja selvästi pms peikko näyttää nyt rumaa naamaansa... Eli eiköhän tää oo taas nega kierto... Niinku aina...

Täällä kp 22/27, dpo 8. Yritän pysyä housuissani ja odotella rauhassa ensi viikkoa :nailbiting: Mitään oireita ei hirveästi ole, vähän välillä nippailee alavatsalla mutta voi olla ihan kiertoon kuuluvaa. Ja valkovuoto on ollu runsasta koko ajan oviksen jälkeen, mutta sekään ei ole mulla mitään uutta :shifty: Tissit ihan normaalin tuntuset ja sitä rataa :grin

Täällä kp21/29 ja pitäs jaksaa ootella vielä viikko että tietää onko tärpännyt vai ei. Joka toinen päivä oon sitä mieltä että vois ollakin mut sit joka toinen päivä taas sitä mieltä ettei tällä kertaa.. :(
Sama kuin Villisilmällä ettei mitään erityisiä tuntemuksia. Välillä huimaa, nippailee ja alavatsa kipeä, mutta se ei kerro mitään kun voi olla ihan normikiertoon kuuluvia. Mulla tosiaan välillä tullut pientä tiputtelua dpo 3-6 (mistä tänne aiemmin kirjoittelinkin ja ihmettelin asiaa) mikä ei oo ihan normaalia mulle, mutta voi olla että ovis oli aiemmin kun ajattelin tai sitten vasta paljon myöhemmin.

Täällä kp 21 ja mua ärsyttää kun nyt nää päivät vasta ei tunnukkaan kuluvan kun odottaa sitä uutta kiertoa alkavaks :banghead: normaalisti alkais kohta jännät päivät kun dpo on nyt 8 vai 7 että kyllä tää tympeetä on.
Sanoin miehelle aamusella että katokkin sitten että ens kierroissa oviksen aikaan ei työreissussa olla tai sitten ajat kotiin ja otat vaikka sairaslomaa niin on mitä jännittää :joyful:

Hauskaa kun nyt on paljon jännäilijöitä linjoilla. Vielä puuttuu toistaiseksi pms-vitutus joka yleensä rantautuu pari päivää ennen tätiä. Iskee armoton siivousvimma ja varsinkin miehen esitykset käy niiiiiiiin hermoon!

Täällä kp25/31 (keskiarvolla kierto on 31 pvää, edellinen kierto oli 30 pvää ja sitä edellinen 37 pvää että ota näistä selvä) ovulaatiota en edes bongannu. Vähän oireita oli mutta en saanu niiden alettua ovisplussaa tikutettua. Parina päivänä peitto heilu niihin aikoihin kun se ovis oletetusti olis voinu olla. Nyt ei oo ollu mitään oireita mihinkään suuntaan. Jos ei 10 päivän sisään menkat ala ni kaipa sitä vois testin tehdä. Ei oo kovin optimistinen olo ja jos oon raskaana ni piirrän sitte seinään isokokoisen rastin...

Kivaa kun on jännäilijöitä niin saa jännäillä muiden puolesta oman tylsän kauden. :) Itsellä siis vasta kp 10/30 eli vielä saa odotella ovistakin tovin. Toivon, että tulisi aikasessa, niin ehtisi talletella ennen kuin ollaan viikko erillään miehen kanssa.

Kiertopäivä 12 menossa, ja ajattelin sitten kokeilla tilaamiani ovulaatiotestejä, mutta törmäsin "huvittavaan" ongelmaan:

Yleensähän suositellaan, ettei testiä tehtäisi heti aamulla, joten ajattelin jättää sen päivään/iltapäivään. Arkisin olen kuitenkin töissä, ja testit pitäisi tehdä joka päivä samaan aikaan. Okei, testaan sitten iltapäivällä.. Käyn kuitenkin useamman kerran viikossa suoraan töiden jälkeen salilla tai jumpassa, jolloin olen kotona vasta kello 19-20. Selvä, testaan sitten iltaseiskan aikaan.. Liikkuessa on kuitenkin pakko juoda paljon, mitä taas ei suositella ennen testiä. Toisena ongelmana on se, että kun liikuessa juo paljon, ei pysty pidättämään 4 tuntia, mikä olisi myös vaatimus testin suorittamiseksi. Eli ainoa vaihtoehto on testailla juuri ennen nukkumaanmenoa, mutta silloinkin on ongelmana tuo vessassa käynti salin jälkeen.

Ehkä olisi pitänyt jättää koko testit kauppaan :laughing025

Miten siis te töissäkäyvät ja harrastavat teette näitä testejä?

Dossier, mä käytin puikkomallisia ovistestejä iltapäivisin. Niihin saa korkin kiinni ja vaakatasossa voi kuskailla vaikka meikkipussissa. Meillä on vessat ihan näkösällä töissä ettei sinne voinu jäähä 5-10 min kyttäilemään :) Sama mulla etten voinu sitte illalla niin helposti rajoittaa juomista.

Sanokaa joku että tämä vuoto lähtee pian pois. Kierukka poistettiin tiistaina sitä ennen mulla alkoi menkat 1.8 ja oli kierukan poistopäivänä yhä pientä vuotoa. Nyt tänään vuotaa kuin niagara. :/ oviksen aikaan myös tuli vuotoa. Millonkohan tää loppuu kohta 2vko vuotanu. Tiedän että kierukan poistosta vuotaa mutta miten pitkään ja hankala kun just menkkojen aikaan poisto

'muurahainen' yritystä 11/13 yk 31
Juliet yk20
Viipsukka yk 18
Hileinen yritystä 06/14, yk 25
Riiaba yritystä 1/15, ensimmäistä, km 12/15.
Puhvis yritystä 01/15 yk10
Viima♡ yk 12, km 10/15
Hamma yk9
Maicy yk8
Jasmi yritystä 3/15 alkaen
Jopsu yk 7
Hirmu yk 7
Taateliini yk7
tiikeriLuukas tjot 5/15
PiPaNat yk 6
Puikula yk 6
Dimsku yk 6, toinen toiveissa
Helinäkeiju yritystä 7/15
Larppaaa yk5
Pätkis85 Yritystä 07/2015, kolmas toiveissa
Simpsakka yritystä 07/15
Esikko1 yritystä 8/15, toinen toiveissa
MaKa81 yritystä 8/15,yk 5
Piia84 8/15 alkaen, kolmatta toivoen
Lauriina 8/15, kolmas toiveissa
Eliisa yritystä 8/15
Tuulia yritystä 8/15
Kissankulta yritystä 8/15, esikoinen toiveissa
Marsa80, yritystä 8/15, kkm 4/16 toiveissa viides
Lipstikka, yritystä 8/15, kkm 5/16, esikoinen haaveena..
RouvaKettunen yk 5
Kärpänen yk4
Gatusa tjot yk 4
Ansaki yk 4
Neita yritystä 01/16
iijamariija tjot 09/15
Milttis yk2
Mauste yk1
Sara80 yritystä 01/16
diabolicat
tiiamariia, yritystä 12/15, km 3/16, esikoinen toiveissa
Alessia, yritystä 02/2016, yk7
Unelmatulevan♡ yritystä 04/2016
Villisilmä yritystä 4/16, esikoinen toiveissa
Unajama, yritystä 11/15, kkm 05/16
Mimmi!, yk 10, esikoinen toiveissa
Omppoloinen, yk4, kkm 4/16, toinen toiveissa
Mashnu, Yk5 ja toinen toiveissa
Liviamuru yk 1
Oman elämän sankaritar yritystä 11/14, ensimmäisestä haaveillaan
Rille 6/16 alkaen yk1, toinen toiveissa
myfo yritystä 10/15
Heiduska89 yritystä 06/16, esikoinen toiveissa
Angii yk1
breeze yritystä 5/16, esikoinen toiveissa
Mimosa32 yritystä 5/16, yk3, esikoinen toiveissa
lauruskaah, hyvin epävirallista tjottailua, yritys alkaa n. 08-09/16.
mamaminion yritystä 07/16, yk2
joksu yritystä 4/16, yk3

PLUSSANNEET:

Nenna yk19 LA 08/16
Arwen yk6 LA 08/16
Jennyhannele yk5 LA 09/16
Mantunen yk 1 LA 09/16
Lilium yk 1 LA
Kärpänen yk 4 LA 09/16
Manteli90 yk2 LA 09/16
Sydänkäpynen yk3 LA 09/16
Minni Yk 9 LA 09/16
Maiskukka yk 11 La 09/16
Mrsc Yk10 LA 10/16
Toinenpikkuinenko, Yk 4, La 10/16
Carolyn, Yk 6, La 10/16
Simpsakka, n. yk6, La 10/16
Mamma_88, yk6, LA 10/16
Emi00, yk12, LA 10/16
Norael yk5 LA 10/16
Henlady LA 10/16
Mileim, yk3, LA 11/16
Piipaa yritystä yk13 LA 11/16
Katjusha LA 11/16
Tonttu92 LA 11/16
Browneyedgirl, yk7, LA 11/16
Syksyinen yk6, LA 12/16
Minttukarkki LA 12/16
histam-iini-, yk2, LA 12/16
Iinaalisa yk 2, LA 1/17
Dimsku yk 8 LA 1/17
Kirppu^ yk 6 LA 1/17
Nemira yk 9 LA 1/17
Nyytikki2 LA 1/17
Rbck yk5 LA 2/17
Enisa83 yk2 LA 2/17
Niemja yk2 LA 2/17
MrsBee yk10 LA 2/17
Syvissävesissä yk11 LA 2/17
Taikatuuli74 LA 13.02.2017
Repo LA 3/17
saa90 LA 3/17
Junibea LA 3/17
Duulia LA 4/17

Kp 1/31, vaihdoin uuden kierron listaan.

Muokattu viimeksi:
Kiitos kaikille! Tänään tein preg checkin puikkotestin mikä taitaa kuitenkin olla vähemmän herkkä kuin eilinen 15 herkkyyden rfsu-testi (siin pc-paketissa ei muuten lue, tiedättekö onko 25??) ja viiva on eilistä vähän vahvempi! Voi kun tulis kaikille täällä kevätvauvoja

Liitteet

• image.jpeg
    image.jpeg
    539.1 KB · Katsottu: 193
Hei kaikille pitkästä aikaa! Pidin vähän taukoa foorumilta, mutta eipä se stressiin mitään auttanut. Ihan samalla tavalla sitä kuumeilee, toivoo, pettyy ja matelee synkissä tunnelmissa, vaikka kuinka yrittäisi pysyä positiivisena. Mutta tällä nyt siis taas.

Plussanneille lämpimät onnittelut! Teitä oli niin monta, etten enää muista edes - mikä on enemmän kuin hienoa! Menköön kaikki loppuun asti hyvin.

Piinailijoille rautaisia hermoja. Tuokoon aika mukanaan plussan!

Uusille tervetuloa mukaan!

ON: tämäkin kierto on yhtä sotkua ja piinaa. Oviksen sain bongattua vasta kp 24, mikä on todella myöhäinen, mutta toki hyödynnettiin :) Nyt on kp 30 ja dpo 6 ja eilen oli niin valtaisa paineen tunne kohdun seudulla ja kovia vihlauksia, että melkein ääntelehdin niiden pahimpina huippuna ja odotan lähinnä tädin tuloa. Jää luteaalivaihe taas ihan törkeän lyhyeksi, vaikka syönkin Teroja... Alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Varmaan vuoden vaihteessa lähdetään hoitoihin, kun tulee täyteen 1,5 vuotta yrittämistä. Siihen saakka mennään suomalaisella sisulla eteenpäin ja otetaan vastaan se mitä tulee.

Muokattu viimeksi:
Mulla on yk5 menossa jo... Tota listaa vaan kattelin.

Täällä yk 8 ja kierto heittelee välillä mutta oviksen muuttuvasta ajankohdasta johtuen. Laihtumisen jälkeen (3 kierto sen jälkeen menossa)olen tuntenut vahvemmin oviksen ja enemmän ns kuviteltuja raskausoireita. Siinä vaiheessa jos joskus olen taas raskaana en varmaan usko mihinkään. Tuntuu myös että kokeiltu on tiheään ja joka toinen päivä -seksiä ilman tulosta. Esikoinen sai alkunsa yhdestä kerrasta joten... :smiley-angry003 Mies on ollut vetämättä käteen viikko tolkulla ja onkin ehkä parempi että vetäisi (kun itse en innostu yhtä usein kuin hän) että simpat uusiutuisi :joyful: Onneksi innostuu aina sillä sekunnilla hommiin kun vaan vinkkaan. Eipä ole ollut hyötyä. Joten, uskon pian vaan siihen että kun taivaankappaleet on sopivassa asennossa niin sitten tärppää :joyful:

Tämä koko kierron piinailu kun nyt jo ensin odottaa ovista ja sitten oviksen jälkeistä aikaa, on turhauttavaa. Vettäkin sataa kotona vaikea keksiä muuta ajateltavaa. Ainakin ananas kauppaan voisi pian lähteä...

Neita kp 15 ja ovis lähenee

Takaisin