Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meijän kotiin ei mahtuis matto, mutta mulla on stepperi :) . Mutta fillarille oon suunnitellut ostavani joskus ns traineria. Sillä saa normaalin pyörän ikäänkuin kuntopyöräksi.Ai, se onkin kätevää kun pystyy kotosalla tekemään treenit ym.Pitäisköhän ite hankkia juoksumatto kotiin joskus niin ei tarvi lähteä muualle.
Ihan rupes hävettämään, kun mulla on joku 1kg kahvakuula makkarin nurkassa...ja kerää siellä vaan pölyäjospa synnytyksen jälkeen ottais ihteään niskasta kiinni!
Odota et näkyy päätös ku siitä näkyy summat mitä siulle maksetaan :) koska siun pitää verotus muuttaa etuuden mukaan et saat veroprosentin äippärahoista pienemmäks ku 25%..Äh ja vielä tuosta veroprosentista.. Ilmeisesti päätös mun äitiyspäivärahasta on tehty kun Kelan sivuilta katsoin, mutta itse päätöstä ei näy eli en tiedä mikä se on. Pitäisikö se olla tiedossa ennen kuin soitan verotoimistoon?
Ei siitä kannata paineita ottaa :) . Jokainen meistä on alottanut joskus, ellei satu olemaan luonnonlahjakkuus. Oma liikunnan numero on peruskoulussa ollut alimmillaan 7, eli itse en ole luonnonlahjakkuus. Yllättävän moni noista entisistä luonnonlahjakkuuksista on nykyään jättänyt hyödyntämättä lahjakkuutensa. Mun vahvuuteni on myös heikkous, eli vaikka olen muille todella armollinen, niin itseltäni saatan vaatia liikaa. Ja liika liikunta saattaa jopa nopeammin kuin liikkumattomuus tuoda isoja terveyshaittoja.Ihan rupes hävettämään, kun mulla on joku 1kg kahvakuula makkarin nurkassa...ja kerää siellä vaan pölyäjospa synnytyksen jälkeen ottais ihteään niskasta kiinni!
onneksi hyväksyn ulkonäköni myös vähän pyöreemmässä muodossa! Itse oon nuorena/nuorempana ollut himo-urheilija ja hyvässä kunnossa. Nyt haluaisin vaan että peruskunto olisi parempi, että jaksaa sitten lapsen kanssa temmeltää. Jospa se kuntoilukärpänen purasis sitten synnytyksen jälkeen taas ja sais sen motivaationkin pysymään päällänsä..tai sitten ei
ei ressiä!