sf-mitasta, mulla oli rv22+1 SF-mitta 22cm, hieman ylärajoilla.
Adapterista. Jos on ainut pieni lapsi niin on minusta ihan kätevä etenkin jos kulkee ostoskeskuksissa tms keskittymissä. Nukkuvaa vauvaa ei tarvitse siirrellä ja nostiskella mihinkään kaukalosta. Alkuun epäilin tarvitsenko moista kun en juuri ennen vauvaakaan käynyt "shoppailemassa"..mutta kyllä sitä vain yllättävän paljon kaipasi ihmisten ilmoille vauvan kanssa ja etenkin kun oli kaverilla saman ikäinen(tai on siis yhä

) vauva/lapsi.
Nyt kun itsellä on 2v(marraskuussa) taapero tulevan vauvan lisäksi, niin voi olla että adapteri on turha.. Tuplavaunuilla mennään, jos mennään...
Mä varasin tänään 4D ultran Kaarinasta. (joku muukin teistä oli menossa sinne vai olitko jo??

)
Suositteli tulemaan vasta rv25 niin sikiö on "valmis" ja kaikki näkyy mikä on näkyäkseen. Kysyin jos olisin voinut tulla vain sukupuolen tsekkaukseen, mutta sanoi sen olevan vähän lääkäriperiaatteita ja politiikkaa vastaan. Ja ymmärrän sen täysin. Olisihan se ihan kauheaa, jos jokin "vika" jäisi huomaamatta vaikka niin kattavassa ultrassa käy. Itseäni henk.koht vähän jännittä nähdä vauva niin tarkasti...alienilta ne niissä näyttävät.

..mutta yritän valmistella itseäni tämän kohtaamiseen.

Lääkäri arvosteli suomalaista käytäntöä jättää tässä vaiheessa raskauksia ultrakontrollit niin harvakseen..Sanoi että rakenneultran ja synnytystapa-arvion välissä ehtii tapahtua ja muuttua vaikka ja mitä. Muualla maailmassa kuulemma seuranta on paljon taajempaa.
Meillähän siis on kaksi tyttölupausta annettu, mutta kolmas oli epävarma. Minun on jotenkin "pakko" saada tietää että kumpi siellä köllöttelee kyydissä. Jotenkin helpompi "personisoida" tyyppi sitten.

Ja varsinkin kun iso osa tyttölupauksista on vääriä..poikalupaukset harvoin tytöiksi muuttuvat, mutta "tytöt" voivat olla poikia joilla vehkeet olivat vielä piilossa..

Sitten pääsen hääräilemään mm. esikoisen vaatteita myyntiin/kiertoon, jos varmistuu tytöksi...puhumattakaan ostaa ja jotain söpöä tyttöhärpäkettä..

Tänään minua taas hetkittäin alkoi ahdistaa pelko siitä, että jokin asia menee vielä vikaan..

Kunpa olisi jo edes rv30..
Odottavan aika on täällä toooosi pitkä.. nyt 22+3 (huomenna 23..jee

)