Pohjois-Pohjanmaan odottajat

Miten se on tuon juhannusjuuston kans, uskaltaako sitä syödä ku sehä tehhään kuitenki ternimaitoon?
 
Mä oon syöny juhannusjuustokeittoa. Se on kuumennettu kertaalleen. Yks edustaja emäntä sano kans että hän on syöny aina jne.. :wink
 
Sitä itekki mietin, että kyllähä sitä keitetään kuitenki kauan. Jospa sitä vähä uskaltais syyä. :grin
 
Sehän keitetään höyryävän kuumaksi, niin on sillon ihan ok syödä. Listeriabakteeri kuolee 70asteessa ja höyryävä ruoka on sen yli :)
 
Ihan mielenkiinnosta, onko joku OYSisa synnyttävistä tällä hetkellä osasto 11:lla? :grin tai ylipäätään sairaalalla?
 
Ei tää hääviä oo ootella tääläkään, että jotaki alkas tapahtuun. :D eilen laitettiin ballonki, josta tuli muutamia supistuksia ja tänään se tippu pois. Sitte jatkettiin cytotecillä, jota oon nyt kaks puolikasta saanu. Pläääh, tahtois vauvan jo syliin ja ihan järkyttävä ikävä poikaa. :sad001
 
Voi vitsi. Toivottavasti suviit alkaa etenemään. Tsemppiä!

Täällä kanssa kotona ootellaan hetkeä että pääsis oysiin, Puoltoista viikkoo sitte ollu viimeks supisteluja ja ei auta vaikka hyppis päällä et tapahtuis jotain :D
 
Tungen tähän väliin vaikken olekaan Pohjois-pohjanmaan odottaja ollut. :D

Olin osasto 11 4.7-9.7, oliko ketään silloin siellä?
Mukavat hoitajat (paitsi yksi vanhempi nainen) siellä oli :)
Nyt kuljenkin päivittäin (jo 3 viikkoa) sitten osasto 55:lla.. Sielläkin on mukavat hoitajat ja lääkärit. :)
 
Mä olin maanantaista torstaiaamuun, kokeiltiin ballongit ja cytotecit ja pääsin vihdoin synnärille.. siellä tosin aukesin vuorokaudessa vain 7cm ja lopulta päädyttiin sektioon oman ja vauvan voinnin vuoksi.
 
Piiu84: mä olin, pääsin muistaakseni 7.7. kotiin :) Meillä huomenna vauva täyttää kuukauden: samaten joka päivä tulee osasto 55: lla käytyä. Onneksi teholta on päästy jo hetki sitten osaston puolelle.
 
Muokattu viimeksi:
Hei, onko kellään kokemusta noista Oulun Esikko- kerhoista? Kiinnostaisi ehkä aloittaa sellainen, kunhan vauveli kotiutuu.
 
Tsemppiä suviit! Tiedän tuon tunteen, esikoista käynnistettiin kahden viikon ajan, välillä kävin kotona lepäämässä. Onneksi sen parin viikon tuskan unohtaa hyvin nopeasti :wink

Ei oo mulla esikko kerhoista kokemusta. Kaupungin perhekerhossa kävin,mutta se jäi kun ohjaaja oli aika kummallinen.
 
Piiu84: mä olin, pääsin muistaakseni 7.7. kotiin :) Meillä huomenna vauva täyttää kuukauden: samaten joka päivä tulee osasto 55: lla käytyä. Onneksi teholta on päästy jo hetki sitten osaston puolelle.

Ollaan varmaan sitten kohdattu tässä useammastikin. :)

Me ollaan vielä tehon (ensin 1 huoneessa ja nyt 6 huoneessa) puolella, saas nähdä milloinka sitä pääsis toiseen päähän tätä osastoo :/ tai joskus edes Kaks:lle.
 
Voi hyvinki olla :) Me oltiin huoneessa 4 ja nyt 11, ihan siellä osaston toisessa päässä. Mää oon se, jonka hiukset elää täysin omaa elämäänsä, varsinki nyt kosteilla keleillä :D
 
:D Moikataan seuraavalla kerralla ku nähään

Minä oon se jolla on tähti tatuointi tuossa korvan vieressä kaulalla. :)
 
Muokattu viimeksi:
Iik, paniikkia pukkaa: meidän vauveli pääsee tänään kotiin :O Vaikka kuukausi on mennyt sairaalassa, silti tää tuli jotenki äkkiä ku eilen vaan ilmoitettiin ettei oo mitään syytä poikaa pitää osastolla. Viimeiset valmistelut, niinku bodyjen osto, kämpän siivous ja vaunujen/rintarepun pesu siis luvassa tälle päivälle ja illalla puetaan muru omiin vaatteisiin ja haetaan kotiin ❤ Ehkä eniten jänskättää maidon lypsäminen ja vauvan ruokkiminen..
 
Me jouduttiin oulaskankaalta torstaina tulemaan oyssiin ensin teholle infektio-epäilyn takia. Nyt oon "Tyynen" kans ainaki maanantaihin asti täällä osastolla. Tyttö ei kyllä mitää valita, et hyvissä voimissa ollaan! :) Mitäs muille kuuluu?
 
Takaisin
Top