emmahima
Näppärä viestien naputtelija
Littlefoot mua vaivas unettomuus alkukesästä pahemmin kun nyt. Aina kun heräsin yöllä vessaan, saatoin sen perään valvoa helposti kolme tuntia. Koitin käyttää lopulta aikaa hyödyksi ja tehdä aamuyöstä opintoja valmiiksi (teen yamk-tutkintoa töitten ohessa). Mun onneksi oon ollu unettomana aikana lomalla, niin ei oo häirinnyt elämää loppujen lopuksi ihan hirveesti. Mutta guuglailin siinä aamuyötunteina raskausunettomuudesta ja sain yhdeksi syyksi alentuneen hemoglobiinin. Olin huomannu alentumisen myös herkkänä hengästymisenä, ja neuvolassa tulos oliki seuraavalla viikolla tippunu 20 pykälää alkulukemista. Ja kun aloin syödä rautaa joka toinen aamu, alko myös uni palautua. Tai ainaki kuvittelin, että niillä on yhteys :)
On kyllä niin helpottunut olo!

Mä olin ihan et "mitähän sä mahdat tarkoittaa?" 
Mekin menimme huhtikuun lopulla kihloihin, onhan siitä aiemmin vähän ollut puhetta mutta kyllä yllätyin kosinnasta :) Vähän olemme puhuneet että kävisimmekö ennen lapsen syntymää maistraatissa, mutta ei meille silti ole välttämättömyys olla naimisissa ennen kuin lapsi syntyy. Ja ajattelimme siis "karata" naimisiin, emme ajatelleet kertoa asiasta kenellekkään jos tähän päädytään :P