Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eilen kyllä tuli epäilys, kestääkö oma kroppa kun googlailin. Mutta luotan että kestää, kun ei aikoihin ole ollut tuntemuksia synnytyksestä ja vointi on tosi hyvä ja paikat palautuivat heti hyvin. Sitä vaan alkaa epäilyttää, kun lukee netistä muitten mielipiteitä, vaikka itse tietää pärjäävänsä.. :|
Pakko kommentoida että mun kaverilla on lapsilla on pari viikkoa vajaa vuosi ikäeroa. Raskaus meni hyvin, samoin synnytys. Lapsien kanssakin oli kuulemma yllättävän helppoa vaikka niin pieni ikäero, nyt vanhenpana ovat melkein ko paita ja peppu :)

Voin mä yrittää saada parempaa kuvaa, kännykän kamera on vaan niin surkea kun ei se osaa tarkentaa aina...mutta voi kyllä hyvinkin olla viivan paikka kun en itsekkään erota livenä onko siinä väriä :o

Tuon parempaa kuvaa ei saa otettua :/ ehkä vähän vähemmän harmaa kuva mutta yhtäepäselvä :/

Liitteet

• 20160725_090006-1.jpg
    20160725_090006-1.jpg
    597.7 KB · Katsottu: 173
samaa mieltä leipälapion kanssa, uutta putkeen vaan myöhemmin!

mä tässä kovasti kuumottelen nyt et jaksanko oottaa testailua perjantaihin vai pitäsköhän tehä jo aiemmin.. Nokka ihan tukossa ja semmonen flunssanen olo. Jotku on puhunu että just tollasta ois ekoina oireina raskautumisesta :confused013 Kuumetta ei kuitenkaa ollu ku mittasin, pikkusen ehkä lämpöö ku normaalisti on semmonen 35.4 nii nyt oli 36.7. Hyvin harvon muutenkaa oon flunssataudissa niin nyt tekis jotenkin mieli uskoa että tää vois olla kans oire :think005

Peukkuja sinne marsupilami toivottavasti tärppää! ❤ Ja leipälapio, jos ite tiiät että pärjäätte ni eihän siinä oo muilla mitään sanavaltaa :) Riikkarii, tein saman ja siirsin tuulettimenki makkarii helpottamaan oloa :D Ihanan viileetä, jospa sais unta enemmän ku 3h :D Mymlan, teillä vissiin vilkas pikkunen tulossa? :) Ja hyvä että alat parantua ❤

Joo ilmeisesti on tulossa, välillä ihmettelen että missä välissä se oikeen kerkee kasvattaa itteensä ja nukkua kun koko aika on potkimassa ja tekemässä kuperkeikkoja :D Huhhuh kun se vielä syntyy niin saa nähdä onko yhtä paha viikari kun isänsäkkin lapsena :D

Mäkin voisin sanoa, että nään tossa jotain:) mutta elä heitä kirvestä kaivoon itse tein tuon näköisen testin vielä kiertopäivänä 40+ jotain :D ja vasta vielä viikko siitä niin näky vasta testissä :)!

Joo ilmeisesti on tulossa, välillä ihmettelen että missä välissä se oikeen kerkee kasvattaa itteensä ja nukkua kun koko aika on potkimassa ja tekemässä kuperkeikkoja :D Huhhuh kun se vielä syntyy niin saa nähdä onko yhtä paha viikari kun isänsäkkin lapsena :D

Mun poikaki oli hullu liikkuja mahassa, ei hetkeekään saanut olla päivällä rauhassa. Yöt onneksi nukkui.

Sama on jatkunut synnyttyä, yöt on nukkunut pääosin hyvin, päivällä ei oo kauheesti päiväunet maistunut!

Joo niinpä! kyllä sitä kinaa tahtoo tulla aina läheisten ihmisten kanssa. ;) Meillä ei oo ollu ehkäsyä missään vaiheessa esikon syntymän jälkeen, pari kuukautta sitten vasta kierto palasi kehiin. :) Aluksi mietin kans että mitenhän sitä kahen pienen kanssa pärjäis, mutta päättelin sitten että tuleehan se toinenkin näillä samoilla silmillä hoidettua, jos pidetään taukoa voi olla ettei enää pikkulapsi elämään jaksakkaan alkaa... :D On tämä ihanaa ja ihmeellistä aikaa mutta kyllä tämä joskus onneksi loppuukin! :D

Mulla tänään kp 23 eikä oikeestaan mitään oireita, tai ainakaan mitään sellaisia mille en keksis jotain muuta selitystä. Ainut mitä oon ihmetelly tässä jo melkeen viikon ajan on jatkuva kananmuna-lima. :eek: Tai no onhan mulla turvotusta, varsinkin mahassa, imetyskipuja, mielialanvaihteluita, maha-oireita ja väsymystä, mutta kaipa mieli koittaa suojella uudelta pettymykseltä enkä osaa antaa itelleni nyt lupaa ajatella että ne vois olla mitään oikeita merkkejä :grin Tänään tein tjonkun halppis-testin joka oli epäselvä nega, jännittää mahtaako muuttua. Nyt oottelen huomisaamua taas että pääsen testaan.:smiley-ashamed005:hilarious:

Apua, täälläpä on ollut juttua. Meikäläinen käväs kontrolliultrassa jälleen viime viikolla ja painoarvio on jo nyt 1891g ... Peloteltiin et jos tyttö tuosta ottaa vielä kovan kasvuspurtin nii käynnistetään. Viikkoja kasassa tosiaan 31+5 ... ois se kyl kovin mukavaa päästä jo synnyttää ku olot on hellepäivinä varsinkin ihan sanonko mistä, mut käynnistys kuulemma sattuu ja saattaa epäonnistua ja vaihtoehtona oleva sektio ei houkuttele yhtään. Täytyy vaa peukut pystyssä toivoa että pieni alkaa hillitä kasvuaan.

. Tai lähinnä mua pelottaa se, miten tutut ottaa asia, iloitsevatko kanssamme vai päinvastoin :sad001 mitenkä sitä ei vaan voisi olla välittämättä mitä muut sanoo, kunhan vain itse tietää mitä tekee o_O

Meillä taas sukulaiset jatkuvasti kyselee että koska tulee seuraava pieni lellittäväksi! :hilarious: Lähipiiriin on niin vauvarakasta porukkaa siunaantunu että tukea tulee varmasti. :)

Eniten mulla oikeestaan jännää työpaikan suhtautuminen, mikä oli kyllä tosi hyvä ekaan raskauteen mutta entä sitten kun oon taas jäämässä pois... meneekö välit pomon kanssa kylmiksi, oijoi.

Eilen kyllä tuli epäilys, kestääkö oma kroppa kun googlailin. Mutta luotan että kestää, kun ei aikoihin ole ollut tuntemuksia synnytyksestä ja vointi on tosi hyvä ja paikat palautuivat heti hyvin. Sitä vaan alkaa epäilyttää, kun lukee netistä muitten mielipiteitä, vaikka itse tietää pärjäävänsä.. :|

Marsupilami mäkin pidän peukkuja! :)

Mulla tämä myös huolettaa, koska esikko laitto mulla alapään aika hirveeseen kuosiin. :D Tai siis onhan tuota tottakai palautunu, mutta ei ihan täydellisesti, ja moni sanoo että toinen lapsi pahentaa sen mitä esikko aiheutti :hungover: No, eipä tuota varmaan kannata liikaa stressata, treenaa ja tekee parhaansa niin kyllä sitä on vaikeammistaki palauduttu, on niitä hyviäkin tarinoita onneksi. :)

Takaisin