Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla ja mun vanhimmalla pikkuveljellä ikäeroa 2,5v ja toiseen mulla 4v. Ei olla kummankaan kanssa missään väleissä tällä hetkellä, lapsena oltiin parhaitakavereita.

Mun nuorin pikkuveli on 11, eli ikäeroa n. 8 vuotta ja ollaan tosi hyvissä väleissä nyt, mutta mun asuessa kotona oli huonot välit.

Veljet keskenään tappelee tosi paljon, toki noi vanhimmat oli teini-ikään asti kavereita ja niillä oli yhteiset kaverit pienen ikäeron (1,5v) vuoksi.

Nuorimmalle veljellä ei ole oikein koskaan ollut meistä leikkikaveria vaikka nuorten ikäero vaan 4 vuotta.

Mulla kolme sisarusta, 2, 5 ja 8v ikäeroilla. Nyt vanhemmiten hirveen hyvät välit 2v ikäeroveljen kans. Aina ollu muittenki kaa mut jotenki semmone erilaine sisaruussuhe ton veljen kans, ymmärretää ja autetaa toista kaikessa. Kahdelle muulle oon ehkä enempi sit semmonen just niin huolehtiva isosisko enempi ku kaveri. Oon aika nuorena alkanu huolehtii omista sisaruksista kun äitiki meni töihin, ehkä just siks pitäny olla semmone "aikunen" niille ja sen takia sisarsuhde erilaine ku tän 2v ikäero veljen kans.

Jos nyt tärppäis niin esikoiselle ja tulevalle vauvalle tulisi ikäeroa 1v8kk, mikä olisi mielestäni hyvä :)
Ukko mua kovasti yllyttää testaamaan aamulla, mutta en tiedä pitäiskö :woot: huomenna pitäisi menkat alkaa ja on ollut menkkamainen ja siihen kuuluva märkä olo :/ kipeästi on tänään pistellyt alavatsaa, mutta kun en sitten millään muista onko tälläistä ollut aiemmin menkkojen alussa :confused005 ei ainakaan joka kerta, eikä varmaan näin kipeästi.

Kiitos Riikkarii! :) jännä miten kovasti sitä tahtoo toisen, mutta silti jostain takaraivosta hiipii pelko ja epäilys mitenkä sitä pärjätään... Tai lähinnä mua pelottaa se, miten tutut ottaa asia, iloitsevatko kanssamme vai päinvastoin :sad001 mitenkä sitä ei vaan voisi olla välittämättä mitä muut sanoo, kunhan vain itse tietää mitä tekee o_O

Muakin pelottaa eniten se miten muut suhtautuu... Kyllä mä tiedän, että me pärjätään. Onhan lapsilla kaksi "äitiä" ;)

Eilen kyllä tuli epäilys, kestääkö oma kroppa kun googlailin. Mutta luotan että kestää, kun ei aikoihin ole ollut tuntemuksia synnytyksestä ja vointi on tosi hyvä ja paikat palautuivat heti hyvin. Sitä vaan alkaa epäilyttää, kun lukee netistä muitten mielipiteitä, vaikka itse tietää pärjäävänsä.. :|

Marsupilami mäkin pidän peukkuja! :)

Pakko kertoa/kirjottaa tännekkin! Tänä yönä on varauduttu tähän helleaaltoon ja yön unen saantiin, laitettiin peitot ja tyynyt pakkaseen tunti sitten ja nyt nosteltiin ne tonne sänkyyn. Aivan ihanan viileä! Nyt ei unen saannissa olisi ongelmaa ainakaan kuumuuden takia. Viilennetty jyväpussi vielä viereen nii joha passaa :D tai sitte ollaan aamulla kipeitä xD

Mies on niin innoissaan vauvasta kun hälle lähettelen potkuvideoita <3 lauantaina näkee taas miestä!

Komeita potkasuja ja kuperkeikkoja on tänään tuo pieni yksiössään vedellyt :D 17+2. Siskotkin ihan ihmeissään :D

Pian tää pöpöki on taisteltu. Toista viikkoa kipeänä...

Jos nyt tärppäis niin esikoiselle ja tulevalle vauvalle tulisi ikäeroa 1v8kk, mikä olisi mielestäni hyvä :)
Ukko mua kovasti yllyttää testaamaan aamulla, mutta en tiedä pitäiskö :woot: huomenna pitäisi menkat alkaa ja on ollut menkkamainen ja siihen kuuluva märkä olo :/ kipeästi on tänään pistellyt alavatsaa, mutta kun en sitten millään muista onko tälläistä ollut aiemmin menkkojen alussa :confused005 ei ainakaan joka kerta, eikä varmaan näin kipeästi.

Oon samaa mieltä ukkos kanssa! Huomenna vaan testiä kehiin ;)

Peukkuja sinne marsupilami toivottavasti tärppää! ❤ Ja leipälapio, jos ite tiiät että pärjäätte ni eihän siinä oo muilla mitään sanavaltaa :) Riikkarii, tein saman ja siirsin tuulettimenki makkarii helpottamaan oloa :D Ihanan viileetä, jospa sais unta enemmän ku 3h :D Mymlan, teillä vissiin vilkas pikkunen tulossa? :) Ja hyvä että alat parantua ❤

Taitaa tulla oikein jättimenkat kun vatsaa niin pistelee :bored:
No saapahan esikoinen olla "äitin ainut vauva ainakin kuukauden kauemmin :angelic:

Moikkamoi taas! Täällähän on tapahtunu paljo, kolmesataa lukematonta viestä ku nyt tänne taas löysin takaisin :D mä oon kyllä ihan käsi tämän foorumin kanssa :dark1... Tääl oli joku plussannukki, tuli ihan kyyneleet silmiin, onnee kovasti!
Eilen illalla ku maattiin vierekkäin miehen kanssa sohvalla, niin se hipsutteli mun mahaa ja kysy että koska me tehään vauva :love017
Mua alko itkettää ku tuntu jotenki niin ihanalta :D Muutenki oon nyt vklp aikana alkanu vissiin kuvitteleen jotain raskausoireita ku menkat ois pitäny alkaa viimestään lauantaina, mut eipä kuulu... Aattelin nyt tän viikon vielä ootella ja testailla sit perjantaina, jos ei menkat siihen mennessä ala. Mulla on alavatsa jotenki turvoksissa ja koko ajan rupsututtaa. Tissit on kipeenä just sillein enneku menkkoja. En haluis toivoa liikoja mut hieman jänskättää :3

No nyt mä oon jo näkeväni tossa testissä toisenkin viivan :woot: vaikka eihän sitä saisi enää vahdata, mutta kun jäi tuohon pöydälle lojumaan :p

joo mäkin kyllä harrastan tota, kyttään testiä vaikka aika ois jo umpeutunu ja sit kattelen viivalasit päässä haamuviivoja :D

Auttakaa vainoharhaista! :D mitä mieltä ootte?

Liitteet

• 20160725_081858-2.jpg
    20160725_081858-2.jpg
    556.7 KB · Katsottu: 166
^jotain hailuraa mä oon näkevinäni, en sit tiiä onko viivanpaikka vai voisko olla väriäki..uutta testiä vaan myöhemmin, toivotaan ettei menkat oisikaan tulossa!

Takaisin