Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullakaan ei tullut laskua mistään raskausajan käynneistä ja mäkin kävin ylimääräisestä neuvolalääkärissä..

Ja mulla on niin kova ikävä vauvan potkuja mahassa, vaikka ne ikävältä tuntuivatkin loppu raskaudesta. Nyt vain videoita muistona, nauttikaa niistä potkuista! Nyt tuo muksu potkii mahaa täältä ulkopuolelta, eikä kyllä tunnu kivalta. ;)

Ja meilläkin puhkesi ensimmäinen hammas viikonloppuna! Toinen puree tissiä minkä kerkee, auts. :D

Ja oli kyllä ihana nähdä mies viikonloppuna, enkä malttaisi odotella perjantaita. ❤ onneksi hänen täytyy palata vasta maanantai iltana niin enemmän aikaa yhdessä. :)

Mä joudun taas olee kaks viikkoo erossa miehestä kun hällä on jokin mettäleiri viikon :( Kyllä taas koko vklp oli kunnon itkemistä vaan.

Mä joudun taas olee kaks viikkoo erossa miehestä kun hällä on jokin mettäleiri viikon :( Kyllä taas koko vklp oli kunnon itkemistä vaan.

Voih :( mulla sama kaksi viikkoa edessä taas elokuun alussa!

Mieheltä sain jonkin oikein ihanan pöpön ja täällä mä ihanalla kesäsäällä oon kipeenä >:(

Toisaalta saa syyn nukkua koko päivän :D

Muokattu viimeksi:
Mymlan, varmasti rasittavaa olla just nyt kipeänä kuk säät lämmennyt :/ itse oon ollut onneks pojan kans terveinä, itse asiassa mä oon ihmetellyt sitä kun olen luullut että vauvat ja lapset sairastelevat paljon, mutta tämä meidän poika on ollut kerran flunssassa :wideyed: ja kerran oli pelkkä kuume, jonka olen ajatellut johtuvan hampaiden puhkeamisesta. Onneks ollaan päästy vähällä :happy:

Hei te keillä on jo lapsia niin tuliko teillekkin linea negra (olikohan se noin :D) ja kumpi tuli :) Kovasti lukenut että ois muka "poikaviiva".

Ihan tämmönen vanha akka täältä huutelee, että mulle tuli linea negra kaikista neljästä, on 2 tyttöä, 2 poikaa :)

Hei te keillä on jo lapsia niin tuliko teillekkin linea negra (olikohan se noin :D) ja kumpi tuli :) Kovasti lukenut että ois muka "poikaviiva".
Tuli poika linea eli ulottu rintojen alle. Ja nyt on alkanut pikkuhiljaa haaleta ja kadota..
Moni on siis sanonut että jos linea ulottuu napaan ni tyttö, jos rintoihin ni poika, mutta on niitä joilla on menny toistekipäi :grin

Mullakin tuli ja oli reilusta navan yli. Joten sen mukaan ennustus meni oikein kun poika tuli :) vieläkin näkyy vaikka on vähän haalistunut. Onko teille muille tullut raskausarpia? Ite en onneksi niitä häpeä mutta mulle niitä tuli reisiin, peppuun, mahaan ja rintoihin. Tummimmat on lantiolla ja ei ne mun mielestä ees kovin tummia oo. Ja useimmat näkyy vaan syvinä juovina.

Mulla tuli ihan rintoihin asti linea negra, poika siis tuli.

Enää ihan haalea. Mulla tuli raskausarpia ihan kivasti vatsaan, rintoihin ja reisiin. :D enpä mäkään niistä oikein välitä. :)

Onko teille muille tullut raskausarpia? Ite en onneksi niitä häpeä mutta mulle niitä tuli reisiin, peppuun, mahaan ja rintoihin. Tummimmat on lantiolla ja ei ne mun mielestä ees kovin tummia oo. Ja useimmat näkyy vaan syvinä juovina.
Ekassa raskaudessa säästyin arvilta, vaikka ei maailma oisi kaatunut vaikka niitä oisi tullutkin. Ehkä sitten seuraavassa raskaudessa. Ja en juurikaan öljyilly ihoa, sillo tällö ko jaksoin ni käytin vähä ceridalia..

Mulle ei tullut mahaan mitään, ei edes raskausarpia :eek: poika tuli. Yllätyin positiivisesti että eihän mun mahasta edes näkisi että oon synnyttänyt, kunhan jaksais vähän liikkua enemän kun kaikki rasva kasaantuu mahaan :wideyed:

Mä oon niin ylpeä pojasta kun päätti itse tänään lusikoida puuroa ja lounasta, puuron kohdalla piti vähän auttaa että sai lusikkaan sitä ja suuhun meni hienosti :) piti vaan lusikoida itsekkin pojan suuhun toisella lusikalla, olis kestänyt muuten ikuisuus :grin olis kiva jos poika osais syödä itse sitten jos/kun toinen tulee :rolleyes:

Pakko avautua kun ärsyttää niin paljon. Hyvän ystävän kans ollaan niinkö paita ja peppu hommattu lähes päivittäin jotain. Nyt ei enään soittele eikä tule käymään. Itse olen käynyt hällä nyt viime kerrat ja tuntuu et kaveri jotenki kiusaantunut. Tiennyt aina mun vauva haaveista ja luulis et on nyt ilonen ja mun kans riemuissaan et vihdoin lähes 2 vuoden yrittämisen jälkeen oon oikeesti raskaana.. Mut ei en oo uskaltanut sanallakaan mainita koko raskautta kun nähdään eikä hänkään mulle siitä mitään mainitse.. Silloinku kerroin raskaudesta niin oli onnellinen ja onnitteli yms...

Joo mulla kävi samalla tavalla yhden kaverin kanssa ja myöhemmin sain tietää yhissä illan istujaisissa kun hän kertoi miksi oli vältellyt vähän jne .. Johtui kuulemma siitä, että ei osannut aluksi hyväksyä sitä, että saan vauvan näin nuorena ja varsinkin täytin sinä vuonna 18 ja hän olisi halunut bailata kanssani viimeisen lukio vuoden. No lopulta kun hän tajusi sen, että aiomme oikeasti pitää lapsen ja en tee aborttia hän hyväksyi, että minä olen raskaana ja loppu odotus aika oltiin ihan hyvissäkin väleissä ja taas on mennyt vähän välit kun olen taas raskaana ...

Tää on nyt jo aika vanha ketju mut koitetaas jos täällä joku heräilis :) Tässä tosiaan marraskuussa 23 vuotta täytän ja jo reilu pari vuotta vauvakuumetta "kärsinyt". Nyt saanu miehenki innostumaan vauva-ajatuksesta. Ajankohta tosin ei oo ainakaan toistaiseksi ihan kauheen ideaali, koska miehellä opinnot kesken, ja mun pitäis palata suorittaan asepalvelus loppuun.
Tarve on silti kova saada oma pienokainen, ja jotenki tuntuu et mun kroppa oikein huutaa sitä että se sais kasvatettavakseen pienen ihmeen :) tiiätteks tunteen?

edit: joo elikkäs en vaan osannu käyttää tätä sivua oikeen, eihän tää mikään kuollut ketju ollukkaan :D
Saanko mä liittyä tähän keskusteluun? :P

Muokattu viimeksi:
Takaisin