Koti doppler

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kyfi16
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä en oo saanut kans vielä sykettä kuuluviin, mut voikohan silti kuulla, et sikiö liikkuu kohdussa? Paljon tuossa yhdessä kohtaa kaikenlaista kuuluu vähän niin kuin joku siellä liikkuisi kovasti koko ajan alta pois ja joskus ihan kun olis ihan todella pienen hetken alle sekunnin joku sykkeen tapainen vilahtanut ohi. No jos sitä viikon jaksais nyt vielä odotella ultraa, et näkyis mitä siellä tapahtuu :)

Jos en ihan väärin muista niin esikoisen aikaan kuulin potkuja ja kääntymistä dopplerilla kyllä :-) joskus potki kovastikin anturiin :-D

Meillä kans rupes kuulumaan samana iltana, kun viimeksi asiaa pohdin.. Eli 10+4, ja nyt on löytynyt joka päivä kun vaan on halunnut kuulla :) Kyllä vaan tälläkin kertaa on jännää kuulla pienen sydämen ääniä! :P

Meillä kans rupes kuulumaan samana iltana, kun viimeksi asiaa pohdin.. Eli 10+4, ja nyt on löytynyt joka päivä kun vaan on halunnut kuulla :) Kyllä vaan tälläkin kertaa on jännää kuulla pienen sydämen ääniä! :P

Toissapäivänä kun taas kuuntelin niin sain potkuja anturiin ja sen jälkeen lähti karkuun:joyful: Saan yleensä kuuluviin vasemmalta puolelta...

Taas vakoiltu masuasukkia doplerilla, melkein heti löytyi äänet, ylimmillään sykkeet kävi 156, pitkän aikaa pysytteli paikallaan kuunneltavana.:love7 Vieläkin on epäuskoinen olo et tuolla oikeesti on elämää, vaikka sieltä äänet kuuluukin:oops::eek::rolleyes:o_O

Kovasti toivon että saisin kaverin siskolta dopplerin ni pääsis itekli kuuntelemaa pikkusen sydämmen sykkeitä :love017

Minä olen niin neuroottinen ja koko ajan pelkään että jotain ikävää sattuu pikkuiselle. Joten kyllä on helpottanut kun on kotona voinut kuunnella sydänääniä. Kääntöpuoli tässä että jos niitä ei löydykään niin iskee paniikki, mutta onneksi kasvaa koko ajan ja löytyy helpommin sitä myöten. Nyt rv14+0.

Mauku,minkä merkkinen doppler sulla on? Mietin vaan jos sais sellaisen millä sais jo varhhain äänet kuuluviin... Mulla nyt rv10+3/9+4 eli ei varmaan ihan heti vielä kuulu...

Nyytikki2 mie löysin eka kerran äänet 9+5 ja doplerina oli sonoline b :)

Torstaina 12+0 sain muuten ekaa kertaa hetkeksi kuulumaan sykkeen angelsoundilla. Tosi alhaalla kuului äänet. Piti anturi kohdistaa häpyluun taakse takaviistoon ja siinä ne äänet kuuluivat ehkä 5 sekuntia, mutta jäi kivasti se rytmi päähän soimaan :) aikaisemmin oon kuunnellut ihan liian ylhäältä, kun näköjään siellä vielä tosi alhaalla lymyillään.

Tietääkö kukaan onko ihan normi juttu et sikiön sydänäänet kuuluu kahdesta eri kohdasta, 5-10cm päässä toisistaan?
Ensin kuulin vasemmalta puolelta mahaa selkeän sikiön sykkeen, sen jälkeen liikutin anturin keskelle josta myös kuului. Sitten uudestaan vasemmalle ja taas kuulu jumpsjumpsjumps.. Jonka jälkeen keskeltä vielä uudelleen.

Nyt kuitenki vasta rv14+2, voiko jo saman sikiön sykkeet kuulua noin kaukaa toisistaan?

Nt-ultrassa näkyi vain yksi sikiö vaikka siis kätilökin ihmetteli kohdun isoa kokoa.
Epäilyttää voisko kohdussa KUITENKIN olla toinenkin kaveri matkassa mikä ei vaan näkynyt ekassa ultrassa. Huolellisesti kätilö kuitenkin ultras ja katteli näkyykö toista sikiötä.

Osaako joku kertoa täällä, että voiko geelin sijasta käyttää jotain muuta kuin sitä dopplereihin tarkoitettuja geelejä ? Tyhmä täällä kyselee :D

Osaako joku kertoa täällä, että voiko geelin sijasta käyttää jotain muuta kuin sitä dopplereihin tarkoitettuja geelejä ? Tyhmä täällä kyselee :D
Joulukuisista huutelen, että itse olen käyttänyt ihan clickin liukuvoidetta. :D Kuulemma perusvoidekin käy..

Takaisin