Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
mä odotan kans ilolla sitä pakkausta kuhan sen ajankohta on :) ootteko muuten kokeilleet sormustestiä te jotka odotatte? Mulle näytti esikoisen eli tytön ja niin vahvaa kahta poikaa tuli ja kaks kertaa ystävä tämän teki :D

Siinä pakkauksessa oli kyllä tosi kivoja ne kuosit ! :) mulla sormustesti näytti vahvasti tyttöä mut rakenneultrassa poikalupaus ja sama kaks viikkoa sit ultrassa sanottii et joo selvä poika. eli poika nyt varmaan tulee ellei ihmeitä tapahdu :D

Niinpä sama mieltä,mutta uskosisin että täällä aktiivisesti kirjoittaneet on saanu aik amoni plussan testiin ja kirjoittelee siellä LA ryhmissä !:)

Täällä ollaan mutta hiljentyny tosiaan porukka :eek:

Miten nassutin, miten menee? Miten julialla menny? :)

Täällä tuli tehtyä tänä aamuna yksi negatesti, one stepin herkällä siis tyylipuhdas nega kp 27/27-28, dpo 13. Huomenna odottelen siis menkkoja alkaviksi. Harmittaa ja masentaa, olin niin varma että nyt tärppää, kun on ollut etovaa oloakin nyt viime päivinä. Toisaalta niin kauan kun menkkoja ei näy, on kai vähän toivoa :shy:

Täällä ei sen kummempaa. :) Perjantaina alkoi 14. raskausviikko ja huomenna pitäisi vaihtaa ru- ultra-aika sekä soittaa aika toiseen neuvolaan.

Juhannus vietettiin mun porukoilla ja kivaa oli!

Oireet on kadonneet suurimmaksi osaksi ja vatsa on alkanut pullottaa siihen malliin että anoppikin sen huomasi. XD

Np-ultrassa käytiin kolme päivää sitten ja vauvalla kaikki hyvin. Kaikki elimet löytyivät. Taisi pieni nukkua kun ultrattiin niin mun piti alkaa jumppaamaan jotta saatiin vauva hereille. Sitten alkoikin kunnon vipinä. Mies oli ihan silmät pyöreinä siellä katsomassa. :D Pieni vastasi täysin viikkoja.

Ru-ultra pitäisi olla heinä-elokuussa. :)

mymlan ja pienoinen 13+2 <3

Mä tein myös aamulla negatestin rfsun testillä. Menkat ollu vähän epätasaiset, on ollu 14pvä kiertoja mitä oli viimeksi ehkä 5vuotta sitten. Nyt en sit tiedä että milloin seuraavat alkaa ja oireita on myös ollu. Menkkoja silti odotan, en hirveen positiivisella fiiliksellä tästä kierrosta oo.

Ihana kuulla että kaikki on mennyt hyvin Mymlan :)

Mikä kp sulla on menossa? :)

Mä oon eläny vähän enemmän hiljaiseloa kun alotin noi minipillerit kohta 2kk sitten. Kuukautisia ei oo näkynyt ja teinkin tossa testin yhessä välissä, mutta harmiksi se oli nega. Tyydyin kohtalooni et nyt ne menkat jää sitten pois kokonaan. Noh, onneksi syksyyn ei oo pitkä aika jolloin voi jättää pillerit pois, tosin mulla ei oo mitään käsitystä enää mitä mies oikeen haluaa. Jatkuvasti puhuu siihen sävyyn ettei lapsia halua enempää. :/ ja muutenkin se on muuttunut ihan älyttömästi. Oon alkanu vakavasti miettiä että onko tää oikeesti sittenkään sitä mitä haluan. Oon sisimmissäni päättänyt kuitenkin antaa suhteelle aikaa loppuvuoteen. Siihen mennessä tyttö on kasvanut jo paljon enemmän, eikä pitäisi olla enää niin rankkaa, vaikka nyttenkin ollaan päästy tosi helpolla.

Täällä lopetettiin minipillerit pari viikkoa sitten. Tyhjennysvuoto alko pari päivää loputuksen jälkeen, nyt vaan katsellaan ja ootellaan miten kierto alkaa tasaantuu. Kondomilla mennään lokakuuhun saakka, sitte kakkonen saa tulla jos/kun on tullakseen. Että ei sen kummempia täällä..odottelua

Lauruskaah: Kuulostaa hankalalta tilanteelta, vaikka en taustoja tiedäkään.. (koitin selailla mut ei äkkiseltään löytynyt) haluaisitko valaista asiaa? Minkä ikäinen tyttö on jo miten mies on muuttunut? :/ Meillä oli parisuhteessa "kriisivaihe" vuodenvaihteen tienoilla ja joutui todella pohtimaan asioita kunnolla. Nyt kuitenkin onnellisesti yhdessä edelleen, ja tuo kriisi vain vahvisti meidän suhdetta.
Vaikeita asioita ovat, tsemppiä ❤

Tsemppiä lauruskaah, toivottavasti löydätte vielä yhteisen sävelen!

Täällä alkoi eilen 8. raskausviikko, ekassa neuvolassa käyty torstaina ja nyt tulevana torstaina oiskin sitten eka ultra... Oloja on ja mun puolesta saiskin alkaa jo hellittään, niin turhauttavaa kun ei oo voimia mihinkään. Ei varmaan pitäis valittaa, mut jos vähän sais kuitenkin ku on ollu lähinnä sängynpohjalla monia päiviä :sad001

Pipana, Milena on nyt 5.5kk ikäinen, helppo ja oikein ihana lapsi. Mies on muuttunut todella ärtyneeksi, etäiseksi, semmoseksi mulkkumaiseksi, töksäyttelee välillä ilkeesti, ei oo motivoitunut pyörittämään yritystään, ei ota kuuleviin korviin kun yritän ehdottaa jotain, jolla yritystoiminta lähtisi taas pyörimään. Tuo työstressin kotiin, muut ihmiset myös siellä hänen yrityksessään stressaa. Käyttää mun miestä hyväksi 6-0, eikä mies osaa irtisanoa näitä hyväksikäyttäjiä jotka eivät tee tulosta. Tietää mitä pitäisi tehdä, mutta ei tee. Jos firma kaatuu, meiltä menee autoa myöten kaikki. Paitsi asunto. Miehellä menee luottotiedot. Ym.
Kotona on ollut avulias tytön kanssa ja tekee kyllä paljon, mutta muilta saroilta tuntuu että on koko ajan ns. Peukalo keskellä kämmentä ja hukassa. Semmonen uusavuton. Ollaan 2.5v seurusteltu ja nyt alkaa tulla vasta noita mulkkumaisia piirteitä vastaan. Olen monesti yrittänyt sanoa myös, että haluaisin takaisin sen miehen joka hän aiemmin oli. Seksiä meillä on ollu viimeksi 3.6. Mua ei vaan kiinnosta tän stressin keskellä ja mielialaa ei kohota myöskään miehen kusipäisyys. Joka ikinen kerta synnytyksen jälkeen kun ollaan harrastettu seksiä, niin se on muuttunut seuraavana päivänä ihan kusipääksi. Yhtäkkiä myös ottanut asenteen ettei haluakkaan lapsia välttämättä lisää, tai sittenkään syksyllä. Ja toisella hetkellä haluaa.. huoh :/

Täällä alkoi perjantaina 32viikko ja alan olla jo aika kypsä tähän mahaa ja kaiken maailman selkä/liitos/jalkakipuihin.. Laitoin pikkuselle jo pedinki valmiiks ja höpöttelin miten vois tän viikon jälkee vaikka alkaa puskee merkkiä syntymisestä että on hiukka tukalaa. Potkas vaan vastaukseks❤

Lauruskaah; Tosi kurja tilanne! Toivottavasti on pelkkää stressiä ja menis pian ohi! Tsemppiä huimasti ❤

Tännekkin kuuluu hyvää vaikka viestie ei anna ymmärtää :) ens kuussa ois 18 pvä se 12 vko ultra(12+4mulla sillon) ja jännittää kovasti onko kaikki ok ja onhan siellä vielä kaks elossa olevaa asukkia? Nyt nimittäin ollut sellainen olo, ettei tunnu olevan raskaana paitsi oireiden perusteella.. Okei olin hurja sisäinen lapseni pääsi irti huvipuistossa ja menin siellä niin kuin ennenkin vaikka laitteissa oli, etä ei raskaana oleville .. :s mutta ei siitä ainakaan mitään tuntemuksia tullut, että se olisi jotenkin vahingoittanut. Siks JÄNNITTÄÄ tosi paljon seuraava ultra ja en vielläkään ole oikein päässyt kiinni tähän raskauteen samoin kun esikoisen ... Ainut, että stressaan todella paljon nykyisin sitä kuinka me pärjätään sitten kun 2 vauvaa syntyy yhden lisäksi .. Apua nyt kun tätä kirjoittaa tekisi mieli jo valittaa kymmenestä muusta asiasta! Tällä hetkellä menossa rv9+4

Takaisin