Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Itellä tais alkaa näyttää selvästi vauvamahalta joskus puolenvälin jälkeen. Iso maha ei kyllä ollut missään vaiheessa, sopivan kompakti mielestäni ennemminki:grin saas nähä miten käy seuraavan kanssa sitte joskus, moni ko sanoo että seuraavissa raskauksissa maha tulee esille nopeemmin ja voi olla isompikin..

Olipa kiva lukee teidän kaikkien kuulumisia ja kiva et on saatu uusiaki mukaan :) mä oon pitäny hiljaiseloa koko foorumilla ku on ollu niin kiirettä! :) rempataan meidän kotia kun jäin nyt työttömäksi ja en osaa olla toimeettomana :'D maha alkaa omaan silmään jo hieman kasvaa mut mies ei kuulemma vielä huomaa mitään. Jotain pientä liikettä olen tuntevinani jo ajoittain mutta voi että ootan niitä ekoja potkuja <3 viime neuvolassa tuumattii et on terävät potkut jo ja liikku kokoajan siellä masussa et varmaan pian alkaa tuntemaan enemmänki. Ens neuvola on rv 18+ ja sillon jo ehkä nähdään sukupuoli tai sit muutaman viikon päästä siitä rakenneultrasta. Mulla on vain poikaolo vahvistunu kokoajan :p jännä nähä kumpi siellä sit oikeesti on <3
Tsempit kaikille piinailijoille! Toivon niin teille kaikille pikaista plussaa <3
Minttukarkki rv 15+5

Kertokaa jotain lapsiperhe-elämästä te, joilla on jo lapsia. Vaikka jotain, mitä oisitte ite halunnu tietää jo raskausaikana. Tai ihan vaa minkä ikäisiä lapset on nyt ja minkälaista elämä on. Mitä he jo osaavat/ovat oppineet viimeksi? :)

Meillä poika on viikon päästä 8kk. Aika on mennyt hurjaa vauhtia, ollaan jo alettu hiukan suunnittelemaan 1v synttäreitä. Uus kiva juttu mikä opittiin on päristely, kovasti pyörii lattialla ja peruuttelee sohvien ja pöytien alle :D kovasti vanhemmat oottelee koska lähtee etiäpäin! Hampaita meillä on jo 8 tullut läpi, ai että kuin ikävää tekee ko imettää ja poika puree nänniä kaikin voimin. Rankkojakin hetkiä on kerennyt tähän 8kk mahtua mutta pääosin en vaihtaisi tätä mihinkään, nautin kun saan olla kotona oman pienen pojan kanssa, nähdä kuinka kasvaa ja kehittyy, mitään ihanempaa kun oman lapsen nauru ja suuri hymy heti aamusta :)

Meillä 11kk vanha poika, joka on jo kova menemään. Melkeinpä juoksu askeleita ottaa välillä kun on niin kiirus :D mitä vanhemmaks tulee niin jääräpäisyys kasvaa ja alkanut itteä jo uhma ikä jännittämään, kun poju on nyt jo kovin omatahtoinen :nailbiting:
Aivan ihanaa on ollut ja aika mennyt ihan uskomattoman nopeaa!

Meillä poika kohta 7kk. Kovasti ootan että oppis ryömimään tai muuten eteenpäin liikkumaan niin ehkä sitten viihtyis paremmin :) Ite yllätyin positiivisesti siinä miten reipas vauva meille tuli, antanu alusta asti meidän nukkua hyvin eikä turhia koskaan valittele :) On kyllä ihana seurailla oman lapsen kehitystä! Tietenki välillä tulee tosi rankkojakin hetkiä mutta kyllä ne pojan naurut korvaa sen :) Omassa palautumisessa se yllätti että virtsanpidätyskyky ei vieläkään ole normaali :/ Lämpimiä kesäpäiviä kaikille!

Viihdyttävää katsoa pojan leikkejä. Tutkii niin tarkasti leluja ja yrittää laittaa niitä päällekkäin, jostakin kiposta välillä muka hörppää vettä, ryystää ja sitten kuuluu "aaaah"..."kittoo"(kiitos) :grin ja autot on ihan parhaita pojan mielestä, "prumm prumm" kuuluu täs talos useimmiten :D

Niin uskomatonta ajatella että pian se on itselläkin tuota vauva arkea elämä :p <3 onneksi uskon viihtyväni kotiäitinä. Mites muut ootteko viihtyneet tai oletatteko että viihdytte kotiäitinä vai pelottaako et miten jaksaa olla vain kotona lapsen kans? :)

Jos tännekkin kirjoittelis pitkästä aikaa! Oon kyllä seuraillut teidän juttuja! kp 27/26-28 menossa. Kyllä se yks 9 lähtee varmaan pian käyntiin. Ei ole mitään oireita ja eilen tehty nega herkkä testikin. :( Pöhpöh!

Ihana lukea teidän vauva-arjen uutisia ja muutenkin kaikkien kuulumisia! <3

Mulla on tänään varattu soittoaika lääkärille. Joskos kävis tarkistuttamassa veriarvot, että onko ihan ok. Huonossa tasapainossa oleva diabetes ja kilppariongelmat, kun voi vaikuttaa lapsettomuuteen. Ja välillä on kyllä niin väsynyt ja saamaton olo. Jos kaikki on ok, niin täytyy varmaan alkaa panostaa taas liikuntaan ja ravintoon. Nyt alkuun vaan lomaillaan! :D

Ite oon viihtynyt tosi hyvin koti äitinä :) aivan parasta! Ennen saatto olla päiviä ku ei tiennyt mitä tekis,minne menis ja samaa tiedos seuraavalle päivälle niin nyt ei ainakaan sellaista tartte murehtia :p

Plussa tuulia kaikille yrittäjille! Eiköhän ne raskaustestit vielä positiivisiks muutu :wink

Takaisin