Nuoret äidit, vauvakuumeilijat tai sekä että

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mymlan
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hei mäkin nyt liityn tähän keskusteluun.
Ikä 21 (-94) / Asuinpaikka Espoo / Ei lapsia kuumeilu 18v asti mutta nyt viimiset 3kk vahvemmin.

Ollaan miehen kanssa seurusteltu vasta vähän mutta tää tuntuu niin oikealta. 9kk seurusteltu ja siitä 6kk avoliitossa. Meillä ei oo ollu mitään hormonaalisia ehkäsyä käytössä, lähinnä keskeytetty yhdyntä ja kondoomi sillon tällön. Nyt viimiset 6kk ollu säännöllisen kuukautiset. Kierto kestää sen 35-37pv eli aika pitkä kierto mulla. Ite kuumeilen enemmän kun mies. :(
Puhuttu ollaan että ens syyskuussa aloitetaan aktiivisesti yrittää, eriasia haluaako mieskään silloinkaan. :/ Niin ja pieni lisä tähän on se että mä olen tällähetkellä intissä ja kotiudun ensi jouluna.

On tosiaan ollut hiljasta, mut kiva kun nyt oli tullut paljon viestejä!

Lauruskaah: Harmillinen tilanne :( Ootteko miten hyvin pystynyt puhumaan miehen kanssa tilanteesta? Tiedostaako hän itse miten on muuttunut? Ja onko aiemmin halunnut lapsia pienellä ikäerolla? Tsemppiä, toivottavasti asiat selviää<3

Pahoittelut negoista nassutin ja villisilmä.

Tsemppiä nannaaa niihin alkuraskauden olotiloihin. Aika tuntuu sillon pitkältä, mutta kyllä ne helpottaa! Niihin on onneksi maailman paras syy :) Mä räpläsin yhtiä pieniä vauvan sukkia ja mietin kuinka onnellinen oon, sillon ku oksentelun takia makasin sängyssä monta viikkoa. Yritin ajatella positiivisesti, että ei tarvi ainakaan epäillä etteikö ois raskaana.

Ja tervetuloa Kyfi460040!

Mulla on maha kasvanut ihan sikana nyt viikon aikana :D Ihana kun sitä ei voi enää peittää. Vaan saahan se kasvaakin kun 4 yötä puoliväliin <3

Täällä on muutenkin alkanut raskaudessa hyvä vaihe. Pahoinvointi on melkeen loppunu ja virtaa alkaa taas riittämään, eikä oo mitään loppuraskauden vaivojakaan vielä. Pikkuinen potkii päivittäin. Juhannuksena veti kunnon jumpat, kun rummutti mun mahaa melkeen puol tuntia yhtä soittoa :D Ja eilen kuunneltiin miehen kanssa musiikkia aika isolla ja vauva alko tanssimaan mahassa ...äidin virtsarakon päällä. Tum tum tum :D <3

Se tuntuu varmaan jännältä kun ekan kerran tuntee vauvan liikkeet masussa :eek: en osaa kuvitellakkaan vielä..

Hei missä vaiheessa lapsen sukupuolen saikaan tietää? Entä kuinka moni teistä haluu tietää? Mä ainakin ehdottomasti haluisin sit kun sen aika on :)

Mulla on rakenneultra vähän päälle kuukauden päästä ja silloin on tasan rv 20+0 ja siellä yleensä saa tietää sukupuolen jos haluaa ja vauva ei ole jalat ristissä :)

Ja minä tahdon tietää.

Ne ekat vauvan liikket tuntu sellaselta hipsutukselta(16+2). Nyt kolme viikkoo myöhemmin tunnen "kuplia", muljahduksia ja sitten ihan kunnon potkujakin. Mieskin on tuntenut jo pari kertaa kädelle potkut. Ja välillä tuntuu jännää kiertämistä mahassa kun vauva vetää kuperkeikkaa tai jotain :D

Mä kyllä haluan tietää sukupuolen jos pikkuinen sen vaan suostuu näyttämään rakenneultrassa kahden viikon päästä. Alkaa jännittää pikkuhiljaa :) Tällä hetkellä on tyttöfiilis, mutta saas nähdä.

Voi noi vauvan liikkeet sillon alussa oli ihania! Ei ollu kipeitä potkuja ja ei tarvinnut jokasta liikettä säikähtää, toisin kun nyt, saa olla kokoajan melkeenpä painamassa pikkusen jalkoja pois kylkiluista ja kävely vaikuttaa katkokävelyltä enemmän!! :D Kaipa ne kohta rauhottuu siitä.

Nassutin, toivon kovasti että saat kohta oman masuasukin, se on niin jännää aikaa ❤

Hyvin alko tää mun kirjoittelu koska menkat on nyt 4pv myöhässä. Ja tässä kierrossa olis pitäny alkaa menkat sunnuntaina ja sillon olis ollu tän kuun kierto 38 päivää ja nyt on siis päivä 42. Ja mun kiero oo ollu sit viime marraskuun näin pitkä (sillon johtu stressistä, selkäkivuista ja kipulääkityksestä.)

En tiiä voisko olla mahdollista et olisin raskaana tai kun ovulaatioo ollut selkeesti 10-12.6 kun sillon oli jopa vuotoa ja ihana ovis turvotusta. Mutta seksiä harrastettu ilman ehkäsyä 17.6?

Ei näin aikasin vissii mitään oireita voi ees olla paitsi et menkat ei oo tullu? Ja välillä on sellanen oli et tuntuu et menkat alkais. Viikonloppuna oon kyllä tekemässä testin jos ei nyt sit ala menkat. Kuvassa viellä mun tän kuun kiero laskurin mukaan.
ImageUploadedByVau Foorumi1467193734.499301.jpg

Voi että nuo liikkeet alussa ❤:) muistan kun ekat liikkeet tunsin RV 19 kun yhtäkkiä vaan muljahteli mahassa. Nytte jo aika tuskasta kun peppua vaan heiluttelee puolelta toiselle ja kylkiin potkii. Viikonloppuna pisti jätskin syömisen jälkeen semmosen rumban et tuntu tulevan mahasta läpi ja sai itte siinä kivuissa ähistä :D noh yritän silti nauttia näistä liikkeistä ja tästä masusta vielä kun niin lopussa jo ollaan rv36ja3❤

Ja tuo rakenneultraki oli niin Jännä ku sai nähä pikkukaverin ja tietää mahdollisesti kumpi tulee ! Mulla ainakin oma tuntemus ,miehen tuntemus ja kaikki netissä tehdyt testit näytti poikaa. Myös nyt ihmiset sanonut mahasta että poika tulee ja eilen ultrassa lääkäri tuumas että joo tuossa on kyllä kivekset :D

Täällä valvotaan ties kuin monennetta yötä putkeen ->> masuvauvalla on yhden hengen jalkapallo-ottelut aina sopivasti öisin ❤ rv 28+1 ... tätä se viimeinen kolmannes kai sitten tulee olemaan ; unettomia öitä, vessassa ravaamisia ja harjoitussuppareita entistä enemmän :D

Millä viikolla testissä näkyy kaks viivaa? Koska tein eilen ja tänään ei edes haamua ja nyt olis 13pv...
Oon ymmärtäny että 4-5 viikolla alkaa yleensä oireet ja testissä näkyis myös niillä viikoilla. :(
Rupee huolettaa kun haluan mun menkat takaisin kun on ollu jo niin pitkää tasaset. :(

Millä viikolla testissä näkyy kaks viivaa? Koska tein eilen ja tänään ei edes haamua ja nyt olis 13pv...
Oon ymmärtäny että 4-5 viikolla alkaa yleensä oireet ja testissä näkyis myös niillä viikoilla. :(
Rupee huolettaa kun haluan mun menkat takaisin kun on ollu jo niin pitkää tasaset. :(

Mulla näky 3+3 dpo 9 kp 26/30 ja tummempi kaks päivää myöhemmin.

Mulla oli 23 rv vasta :D mulla kyllä oli myös raskauden lopussa tosi pieni maha ainakin muihin verrattuna :D saas nähdä miten kaksostenkaa käy:) tänään alko rv10 :)

Hei millä viikolla teillä on alkanu näkyy oikee vauvamasu? :D

En nyt ihan tarkalleen muista milloin mulla alkoi vauvavatsa näkymään, mutta mä kerroin vasta mun työkavereille joskus rv17, että oon raskaana ja moni oli jo useita viikkoja tiennyt mun olevan raskaana.. :grin Mutta mä oon hoikka eli mulla se vatsa kyllä tuli nopeastikkin esiin, vaikka odotin silloin meidän esikoista. :) Ja mä niin muistan vieläkin, kun otin joka viikko kuvia mun mahasta ja muka rv 20 mulla oli jo tosi iso vatsa, vaikka sehän oli tosi pieni verattuna siihen mitä se oli silloin, kun olin ihan viimeisilläni. :joyful:

Takaisin