Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mun ihan jäätävä turvotus, mitä oli ennen plussaa jo, on hävinny. Pahoinvointi tulee ja menee aaltomaisesti, mutta väsymys on ihan jäätävä. Rinnat on arat. Mut silti pelottaa. Melkein itkettää, ku pelottaa niin paljon. Tuntuu siltä, että mä vaan odotan, et aika kuluu sinne np-ultraan asti ja sitten joudun sinne toteamaan ettei siellä mitään elämää ole. Arght. Miks pitää olla tällaisia pelkoja ja päähän pinttymiä..
Koska sulla on ultra? Mulla 30.6. ja tää odottaminen on ihan berberistä. Haluisin kovasti jo varmuuden, että onko tuolla masussa oikeesti asukas vai kärvistelläänkö tässä turhaan.. Ärsyttävää!
Mun ihan jäätävä turvotus, mitä oli ennen plussaa jo, on hävinny. Pahoinvointi tulee ja menee aaltomaisesti, mutta väsymys on ihan jäätävä. Rinnat on arat. Mut silti pelottaa. Melkein itkettää, ku pelottaa niin paljon. Tuntuu siltä, että mä vaan odotan, et aika kuluu sinne np-ultraan asti ja sitten joudun sinne toteamaan ettei siellä mitään elämää ole. Arght. Miks pitää olla tällaisia pelkoja ja päähän pinttymiä..

Pari päivää mennyt ettei vesikään pysy sisällä. Täytyy varmaan maanantaina soitella neuvolaan jos pääsisi tippaan käymään, jos tämä ei tästä ala viikonlopun aikana helpottaa. Muistan myös tokan odotuksesta, kun oli niin ettei neljään päivään voinut syödä tai juoda oksentamatta, että tipan jälkeen olo oli paljon parempi ja pahoinvoinnit loppui siihen melkein kokonaan. Ja varmaan oli sama kuin sulla Norsuli, että syömättömyys vaan pahensi oloa ja teki kierteen. Mutta minkäs teet kun mitään ei tee mieli
Paitsi jäistä vesimelonia! Ei siinä kaloreita juuri ole, mutta edes vähän nestettä ja se pysyy yleensä vähän pidempään sisuksissa.