Aika jännä kyllä.. Eihän se kuitenkaan mitään tyrää sit voi olla ku näin ajoissa?
Hmm. Mistä sen voi tietää? Pitää varmaan kysyä np-ultrassa, kun se on seuraava tapaaminen raskauden tiimoilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aika jännä kyllä.. Eihän se kuitenkaan mitään tyrää sit voi olla ku näin ajoissa?
En mä tiiä mistä tietää.. Mun äiti vaan viime raskaudessa muistaakseni sano jtn et voi tulla napatyrä jos napa pullahtaa ulos (harmittelin siis ku mun napa ei pullahtanu :D )Hmm. Mistä sen voi tietää? Pitää varmaan kysyä np-ultrassa, kun se on seuraava tapaaminen raskauden tiimoilta.
Nyt menossa ehkä 6+3.On ainakin hiton kipeä! Mulla pullahti viimeks tosi pahasti, esim. yskiessä näytti ihan järkyttävältä ja oli myös ihan kosketusarka. Epäiltiin tyrää, mutta synnytyksen jälkeen ei oo vaivannut -onneksi!En mä tiiä mistä tietää.. Mun äiti vaan viime raskaudessa muistaakseni sano jtn et voi tulla napatyrä jos napa pullahtaa ulos (harmittelin siis ku mun napa ei pullahtanu :D )
Vielä olen välttynyt pahalta ololta. 5+2 menossa. Maha jaksaa tuntua kokoajan. Ei niin pahoja kipuja ku menkkojen aikana mutta sen olosia. Kunhan ny pieni pysyis mukana.