Ultrakuulumiset

Kiitos Thelma :) Taidan tahallani jättää jonkun rimpsumekon pöydälle, kun koko ajan palan halusta kertoa kumpi tulossa :D

Joko on paljastunut? Mä varmaan paljastaisin sen vahingossakin jossain vaiheessa joko möläyttämällä jotain, tai hypistelemällä tietynvärisiä vaatteita miehen ollessa mukana :hilarious:

Onko muuten joku käynyt 4K-ultrassa? Oliko jotenkin merkittävästi erilainen, kuin perus rakenneultra?

Meillä se on harkinnassa, mutta en tiedä onko se tässä konkurssissa hintansa arvoinen.

Tiania, vitsit, onpa jännää! Haluatte siis kans tietää sukupuolen, jos se sieltä näkyy? Mekin halutaan tietää. Meillä rakenneultra puolentoista viikon päästä, ei siis kauaa täälläkään.

Omppulainen, maltatteko olla selvittämättä sukupuolta ihan synnärille asti? Sitten on ainakin ylläri odottamassa, kun vaavi putkahtaa maailmaan.

Yhtä mukava sukupuoli on varmasti saada tietää vaiheessa kuin vaiheessa. Mulla tosin ei kärsivällisyys riittäis lokakuuhun asti :D

Nessu 18+3

Meille molemmille iski joku defenssi kun joka päivä saa kuulla kyselyjä kumpi se on ;) Tarkoitus on selvitä synnärille asti mutta saa nähdä :)

Nessu: Juu, kyllä me haluamme saada sukupuolen tietoomme, jos se vai on nähtävissä. Todennäköisesti pidämme sen omana tietonamme kyllä, saavatpahan läheiset sitten arvuutella ☺
Tytölle meillä on nimi ollut valmiina jo pitkään, mutta pojan nimestä ei mitään tietoa.. saadaan myös aikaa yhteisymmärrykseen pääsemiseen, jos vauva on poika. Huomenna olemme ehkä viisaampia

Me aijotaan kyllä kysyä kumpi on tulossa, jos vaan näkyy. Vaikka en kyllä usko, että uskallan siihen silti luottaa vaan ostetaan kaikki joka tapauksessa unisex. Tällä kertaa haluaisin, että pidettäisiin tulokkaan sukupuoli ihan vain omana tietona, mutta luulen, että mies on eri mieltä ja kertoo kyllä auliisti kaikille kyselijöille. :grin

Te jotka jo käyneet ultrassa niin ootteko ennen ultrausta syöneet/juoneet mitään?

Meillä sikeästi nukkuttiin nt-ultrassa ja jouduttiin jonkun aikaa oottelee et vauva heräilee.
Tuolloin en ollut syönyt/juonut niin meinasin ennen rakenneultraa syödä et mahassa oltas oikein virkeenä. :grin

Mä myöskin pidän sukupuolta tulevien vanhempien välisenä juttuna. Myös meiltä kysellään jatkuvasti, joko tiedämme, kumpi lapsi on ja aiommeko selvittää sen, joten mulle tullut kans fiilis, että haluan sen tiedon pysyvän ihan meidän kahden välisenä.

Ehkä korkeintaan lapsen isovanhemmille kerrotaan lähempänä laskettua aikaa - jos kerrotaan. Mutta missään tapauksessa en halua esim. uteliaille työkavereille tai tutuille kertoa. Ei se heille kuulu. Jotenkin muutenkin tuntuu kivemmalta, että jotkut vauvaan liittyvät asiat saa pitää ihan itsellä vain :)

Nessu 18+3

Lokakuu meillä noissa ultrissa ( esikoisen ja tän tokan nt ) on katottu joka kerta kans sillä 4D - ultralla. Ei se kovin kummoinen ole, mutta jotkut tykkää käydä kattelemassa vähän vauvan kasvonpiirteitä tms. Siinä näkyy hieman vauvan kasvoja (jollei kädet ole edessä), mut tosin vauvan rasvakerros on vielä niin vähäinen et ne kasvonpiirteet muuttuu vielä ennen synnytystä. Ja tietty ulkoisia rakenteita ja liikehdintää.

Mä en haluaisi tietää sukupuolta ennen kuin synnärillä. Vaimo haluaa, saa nähdä josko hän saa tietää. Olemme kyllä sopineet että muille emme kerro. Ei varsinkaan sukulaisille, koska emme halua saada lahjaksi vain yhden värisiä vaatteita.

Me halutaan tietää sukupuoli mut mulla kans sellai fiilis ettei kerrota muille.
Mä saan myös muilta koko ajan kyselyjä kumpi sieltä tulee ja et poikahan sieltä nyt saadaan.
Hankalaa tästä vaan tekee sen et meidän kaks vanhempaa on niin tarkkoja ja huomaa kaiken.
En siis tiedä kuinka saan hankintoja tehtyä jos tarvii jotain ostella.
Tytölle kaikki valmiina niin tytön kohdalla salailu onnistuisi paremmin.

Olisin kiinnostunut kuulemaan minkä kokoisia vauvoja teillä on ollut rakenneultran mittauksissa, lähinnä pituutta ja painoa =)
Meillä tosiaan oli varma tyttö, ja pituus n. 20 cm ja paino 366g, syke oli 144. Jännä seurata miten paino kehittyy ja pituus, kun me vanhemmat ollaan näin pitkiä itsekin =)

Tytölle ja pojalle oli nimet valmiina jo viikkoja sitten, joten haluan että vauvan sijaan kutsutaan nimellä heti syntymän jälkeen, joten en suotta halua pitää läheisiä missään jännityksessä. Minulle on aivan sama että käytetäänkö nimeä ennen ristiäisiä. Pääasia on että vauva voi hyvin...

Muokattu viimeksi:
Takaisin