Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, laittoman syrjinnän kriteerit täyttyy joten tämä juttu lähtee ensiviikolla eteenpäin.

Mustakin tuntuu että olen täällä salaa, vähän kuin vakoilemassa, etten kuuluisi tänne :-( Etoo kyllä joka päivä ja kahdessa ultrassakin käyty.Kyllä muakin kismittäisi tuossa tilanteessa Pikkumyy93, mutta ymmärrän myös, että et halua asiasta ruveta sen enempää vääntämään. Nyt vaan kesäksi ja syksyksi työhakemuksia menemään?
Mulla on vaan mennyt teidän viestien lueskeluksi täällä. Ei millään lailla tunnu, että olisin edes raskaana. Ensi viikolla neuvola ja sokerirasitus tiedossa.
Meilläkin poksutaan täällä :) 14+0 pärähti lasiin. Tänään on ollut ihan kohtalainen pv, ottaen huomioon että on perjantai 13.pv. Hankittiin tänään pienelle telakallinen kaukalo, ja nyt ne vaunujen kanssa odottelevat matkustajaansa :)
Olen tässä potenut pientä murhetta tästä meidän pienestä, vaikka (toivottavasti) hänellä on kaikki hyvin. Tänään vielä työkaveri alkoi kertomaan, kuinka meidän kannattaisi olla varuillamme, koska heillä on tapahtunut km vielä toisella kolmanneksella. Ymmärrän ja tiedostan itsekin, että mitä tahansa, voi koska tahansa tapahtua. Juuri olen miehelle "valittanut" tästä eläimellisen äidillisestä tarpeesta, että vauvalla on kaikki hyvin, ja kuinka päivittäin tulee paljon pohdittua että mitä jos teenkin jotain "väärin" ja aiheutan jotain peruuttamatonta. Tämän ajatuksen kanssa olen saanut käsittämättömän paljon turhaa stressiä ja pahaa mieltä itselleni aikaiseksi.
Mutta juuri kun olin alkanut pääsemään tähän huojentuneeseen oloon, että mitään "peruuttamatonta" tuskin olen tekemisilläni saanut aikaiseksi, niin kun työkaverini otti heidän km puheeksi, tuli paniikinomainen reaktio että pakko saada selville että vauvalla on kaikki hyvin. Onko muilla tällaisia vahvahkoja "pelkotiloja" pienen hyvinvoinnista? Tai vaikkei olisikaan, niin onko teillä jotain rauhoittumisvinkkejä, jolla saisi tätä murheenfiilistä lievitettyä. Pääasiallisesti fiilis on kuitenkin todella hyvä, mutta tuntuu että kun näitä murheellisia fiiliksiä tulee, niin ne on tosi "kokonaisvaltaisia" ja lamaannuttavia.
Huippuhyvää viikonloppua teille marraskuiset! <3