Plussa vai ei?

Moikka. Täällä 29v esikoista yrittävä ja eka yk käynnissä. Kp 28 menossa ja tämän vuoden kierrot olleet pitkiä 32-35vrk. Tein aamulla huvikseni testin kun olen aivan hermona ollut koko viikon. Lapsi olis niin toivottu ja pelkään negaa. No negahan se olikin. Liuskoilla tein. Ensviikolla ke-pe pitäis alkaa menkat, mutta nyt hieman menkkamaisia kipuja. Onko niin et tää on sit negatiivinen eikä positiiviseks enää muutu? Millasia kokemuksia teillä muilla on? Mä olisin toivonut edes sitä haamua et olis toivoa tän kierron suhteen.

E: nyt se tapahtu. Alko kirkas verinen vuoto mutta ei oo mitää kipuja taikka muitakaan tuntemuksia. Eli kaikki raskausoireetki hävinny. Aamullinen huono olo ennusti varmaan tätä vuotoa :(

Pahoittelut Kirppu, jos näin on. Seuraa vielä kuitenkin tilannetta, lisääntyykö vuoto vai meneekö ohi.

Voi kirppu :( Onko vuoto kuinka runsasta? Joillainhan tulee ihan kuukautisetkin. Ymmärrän kyllä huolesi ja tunteesi, soittele maanantaina terveysasemalle jos pääsisit verikokeeseen. Neuvolaankin kannattaa ilmoittaa, jos kyse on varhaisestakin keskenmenosta on niillä hyvä olla se sun tiedoissa. tsemppiä kurjaan tilanteeseen <3

Kiitos MrsBee: mä seuraan tätä mihin suuntaan menee.

Jennyhannele: vuoto on samanlainen kuin menkkojen eka päivänä. Muuten en niinkää olisi huolissani mutta kaikki raskausoireet hävis. Olo siis ihan normaali eli ei raskaana olo. Vatsa normaali,ei turvota eikä ole sellanen kuin esim eile aamulla. Maanantaina soitankin neuvolaan asiasta ja käyn labrassa

se mun vuoto oli myös siis semmoista kirkasta niinkun menkat alkais mutta silti kaikki oli hyvin.. Seuraa tilannetta, toivotaan parasta! <3 :(

Olen kans lukenu että joillain se on normaalia eikä tarkota mitään. Mutta silti pelästyttää aina koska yleensä merkkaa km:a. Pidän teidät ajantasalla asiasta.

Voi kirppu :( Toivotaan vielä parasta. Alkuraskauden keskenmenot on toooodella yleisiä ja monilla ne jää jopa huomaamatta :/ Tsemppiä!

Minni2 oltii pari tuntia ulkosalla ,käytiin lenkillä ja juoksin koiran kans. Sisälle tultaessa siteeseen oli tullut n. Teelusikallinen tumman ruskeaa niukkaa vuotoa jossa oli klönttiä..ei siis ainakaa veristä vuotoa. Kipuja ei ole edelleenkään..

Ei mulla ollut kipuja, paitsi kun lääkäri paineli kohtua niin oli melko arka. mulla tuli myös klöntti ja kirkkaampaa verta. Mulla ei alussa ollut paljoa oireita edes, joten en kyllä laittanut merkille.. :/ nyt kuitenkin rv 15 menossa ja kaikki hyvin pikkusella :)

Moikka. Täällä 29v esikoista yrittävä ja eka yk käynnissä. Kp 28 menossa ja tämän vuoden kierrot olleet pitkiä 32-35vrk. Tein aamulla huvikseni testin kun olen aivan hermona ollut koko viikon. Lapsi olis niin toivottu ja pelkään negaa. No negahan se olikin. Liuskoilla tein. Ensviikolla ke-pe pitäis alkaa menkat, mutta nyt hieman menkkamaisia kipuja. Onko niin et tää on sit negatiivinen eikä positiiviseks enää muutu? Millasia kokemuksia teillä muilla on? Mä olisin toivonut edes sitä haamua et olis toivoa tän kierron suhteen.

Jos sulla pitäisi ensi viikolla vasta alkaa menkat niin on mahdollista että näkyy ensi vkolla vasta se haamu tai kunnon viiva. Ohjehan on että se rtesti tehtäisiin vasta sitten kun kk on jääneet pois ja testin vahvuuksista riippuu kuinka varhaisessa vaiheessa plussa näkyy. Mulla näkyi ekan kerran dpo 9 erityisen herkällä testillä. Normi testillä ei olisi silloin vielä näkynyt. Tsemppiä yritykseen :)

E: huonosti,edelleen kirkkaana tulee verta jossa limansekaisia viiruja ja tummia klimppejä. Pyyhkiessä paperi täynnä verta ja kaikkea edellä mainittuja. Myöskin istuessa pöntöllä vuotaa vähä. Kipuja ei ole. Selkäsärkyä en tähä yhdistäisi koska mulla selkää särkee aina koska selkä vika on..

Hei, oon uusi/vanha täällä..enkä edes tiedä onko tää ihan oikee paikka edes taas :/ keskeytynyt km 2/2015 takana ja nyt epäilen uudelleen raskautta. Toki olen testannut jo usean kerran mut negoja vain. Menkat jo kaks viikkoo myöhässä.

Kirppu toivottavasti kaikki ois kuitenkin hyvin! <3

Voi harmi Kirppu :| labra kertoo parhaiten missä mennään. Toivottavasti vuoto olisi harmitonta.

Kokemuksesta tiedän et kaikki testit näyttää kiinnittymisen yritykset. Olen monesti lukenut et digit ei olisi niin herkkiä. Itsellä kokemus täysin päin vastainen. Digit näyttänyt plussaa kun hcg ollut 30 tasoa. Muut vielä negaa.
Joten olen oppinut että plussa ei kerro vielä mitään ja sen saa harmillisesti se pelkkä hipaisu näkymään.
Viime keskenmenossa lääkäri sanoi minusta hyvin. Että edelleen pitäisi olla testit sellaisia ettei raskaus näy vasta kun menkat on myöhässä väh. 2vk. Itsekin olisin säästynyt monelta itkulta kun näin olisi.

WM

Huomenta. Ei tästä tuu mitään. Ihan hirveä vuoto mustineen klöntteineen :( Kyllä tää on tässä mutta huomenna otan neuvolaan aamusta yhteyttä vielä..

Takaisin