Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
On tämä odottaminen ja jatkuva pelko kuluttavaa.. :/
Onko täällä muuten muita ensiodottajia? Aika monella tuntuu olevan jälkikasvua ennestäänkin. 14,5 tuntia ultraan, jaiks!
9+4
Taas tullut niin huonoja :'(, kun hyviäkinuutisia, toivottavasti nyt olisi kuitenkin huonojen uutisten aika ohi jo... :/
Mä just sorruin, söin vähän salmiakkia, kuulen neuvolatädin äänen mun päässä, "ajajaj."... ei nyt kai...
olo on ollut nyt aika hyvä täällä, pahaa oloa vain aina hetken, kaikki karkit (paitsi suklaa) tuo närästystä, sinänsä hyvä tämmöiselle normaalisti karkkimonesterille! :D
Töissä tuli kahtena päivänä (kun oli nostoja) issias kaltaisia kipuja, yhtenä iltana sai kontata kotona rappuset ylös, oli kiinnostava ilta... onneksi meni se pahin ohi aika nopeesti... huomen ja ylihuomenna taas nostoja, katsotaas että jäänkö sairaslomalle vai ei... neuvolatäti kyllä sano jo että pyydän muita vuoroja missä ei nostoja tai sitten sairaslomaa... tuntuu vaa nii epäreilulta työkavereita kohtaan... :S (en ole kertonut työporukalle raskaudesta)
Jollakin muulla selkä/issias vaivoja?

Olitkohan Pilvisydän nyt ensimmäinen nt-ultran "läpäissyt"? Mulla edessä perjantaina.... ihan hirveesti jännittää, vaikka varsinaista syytä ei kai olisikaan. Eilen kävin pitkällä kävelylenkillä ja puuhailin pihalla ja koko illan nippaili mahasta. Mies yritti rauhoitella että kohtu se siellä kasvaa ja kertoo sulle että rauhotu nyt vähän :) Väsymys on edelleen aika rasittavaa, nukahdan sohvalle joka ilta yhdeksältä, kunhan esikoinen on saatu nukkumaan. Sitten heräsin yöllä lapsen painajaishuutoon ja sen jälkeen pyörin sängyssä varmaan kaks tuntia ja kilahdin ihan täysin miehelle kun tajusin että se oli jättänyt täyden keittokattilallisen hellalle "jäähtymään". Tosi rakentavaa kiroilla keskellä yötä unenpöpperöisenä siitä että etkö saatana nyt tajua että ruoka pitää jäähdyttää nopeesti jääkaappiin!
piipaa 11+6
Eikä siinä kaikki, ne oli toiset kolmoset mitkä sain... 
ens ke ultraan kahtelemaan pikkuista rakasta
tänään ollut niin ilonen ja uskomaton fiilis ees muksun kiukuttelut tuntunut missään...(jätti välistä yhet unet)..jospa nukkus aamulla pitkään...tänään puoli 8 mies toi sen viereen ku oli herännyt ja ite lähti asioille niin kymmeneltä suostu muksu nouseen ylös vasta...kahet torkut otti viekussa...:)
Pilvisydän, siirrettiinkö sulla laskettua aikaa? Mä laskisin päivät sen mukaan...
Eikös täällä ollut joku, jolle oli varhaisultrassa selvinnyt että odottaa kaksosia? :)
11+0