Plussa vai ei?

Yhet menkat tuli joulukuussa ja toiset maaliskuun alusta eli sitä kiertoo elellään edelleen.
Yk1 siis meneillään.
Miulla oli ennen esikoisen raskautta hyvin vaihtelevasti kiero 27-33pv...

Mulla sama viime kierto oli 67 jospa tää ois normaali alkas ees ne menkat huomenna jos ei plussaa tuu :)

Esikko, jotakin näen minäkin sun testissä. Jännää! Peukut on taivasta kohti että saat testiin leffaviivat!

Täällä on viiva vahvistunut eilisestä, jihuu! <3 Testi on herkkä First Response (ylin kuva). Nyt on dpo12 menossa. Tänään haen vielä digin ja viikonloppuna varmistelen sillä. Peukut ja varpaat pystyssä että kyytiläinen pysyy matkassa! Plussa-onnea kaikille!

Alimmainen kuva on Raskauskeijun OneStep, 25-vahvuus. Ihan hailakka vielä, eiköhän tämäkin testi vahvene ens viikkoon mennessä.

image.jpeg
image.jpeg

Alempi on Raskauskeijun OneStep, 25-vahvuus. En ole kyseisestä testistä paljoa hyvää kuullut ja taidan yhtyä siihen joukkoon. Kuulema tosi heikkoja viivoja antaa.

Itse suosin PC:tä, koska mulle antoi vahvemmat viivat kuin rfsu :) Vaikka rfsu:ta oon käyttänyt esikoisesta lähtien, mut nyt uudelleen kokeilun myötä pc antoi paremmat leffaviivat heti :)

Mulle myöskin Raskauskeijun testi on antanut vahvoja viivoja, antoi heti 31/30 päivänä selkeät, joskin hieman hailakat viivat :) Ja tulevina päivinä samalla testillä viivat vahvistui.

Ja ku tosissaan ei mitään hajua mikä herkkyys toi on kun tilasin whis:istä :D

Mä tilasin kotitesti.fi:stä muutaman herkän testin ja pari cb:n digitestiä. Kattelin sitä Raskauskeijun sivustoa ja olin jo tilaamassa mutta ku haluan postilaatikkoon ne testit enkä hakea postista (tommosta pikkuista postilaatikkokamaa) erikseen niitä. Onko muita "toimitus kotiin asti"-sivustoja mistä vois tilata?

Tulee kotiin vaikka lukee postiin :)
Ai tulee? No onpas tyhmästi niillä sitte ilmoitettu se mihin ne toimitetaan. Avasin oikein sen valikon mistä voi muuttaa toimituspaikkaa niin anto vaan posteja ja mh-palvelupisteitä...

Rupesin tonkimaan esikon neuvvolakorttia niin oon saanu ekan haamun vasta 4+1 eli toivoa on :)

Yleensä noissa on että pitää valita erikseen kirjetoimitus (economy tai priority) jos sellasena tahtoo. :eek: Noh, nyt oon viisaampi :smug:

Miulla on kans aina tullu kotia raskauskeijulta tilatessa :)

Takaisin