Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mulla on vihlomisia ja kipuja ihan päivästä riippuen ja jos stressaan, niin kipuja saattaa olla enemmän sellaisena päivänä, kuin sellaisena, jolloin on parempi fiilis. Mä en mennyt eilen joogaamaan, koska oli niin ällö olo ja illalla sitten oksensinkin. Luulin oksentelun jääneen Pääsiäiseen, jolloin la, su ja ma meni ilman pahoinvointeja, mutta nyt sit taas näköjään mennään.Te joilla on ollut alkuraskaudessa niitä kipuja ja vihlomisia - onko muilla käynyt niin että kivut ovat olleet esim. viikon poissa ja sitten ovat jatkuneet taas kovina? Miten fyysinen rasitus on vaikuttanut? Tämän vajaan viikon pahoinvoinnin jälkeen olin tänään töissä (fyysinen ja raskas työ), nippailuja tuntui jo töissä ollessa mutta nyt kotiin päästyä kivut ovat tosi kovat.. Pitääköhän huolestua? Karma varmaan kostaa mulle sen kun kirjoitin siitä miten en tuntenut sen kummempia ensimmäisessä ultrassa.. :/
Tietääkö kukaan että voiko melatoniini käyttää raskauden aikana?
Voi ei ihan kauheeta mutta älä vielä luovuta se voi olla et sieltä löytyy vielä se pikkunen pidetään peukkujaKävin tänään ensimmäisessä ultrassa eivätkä uutiset olleet ihan sitä mitä toivoin... :'( kohtu on lähtenyt pyöristymään mutta lääkäri ei löytänyt alkiota. Sanoivat, että mulla kohtu jotenkin sellaisen muotoinen ettei päässyt laitteilla kokonaan tarkastamaan ja laitteet sen verran vanhoja että lääkärillä oli hankaluuksia tulkita ruudulla näkyvää kuvaa. Sain lähetteen kiireellisenä asiaan erikoistuneelle lääkärille sairaalaan jossa vielä tsekkaavat tilanteen mutta olo on lohduton ja kamala. :'( tuulimunasta ja kaikesta puhuivat mutta eivät siis sulkeneet täysin vielä raskautta pois. Tuntuu niin pahalta. :'(
Nyt minua ei pelota, koska tosiaan poikani synnyttyä koin niin suurta rakkautta, ettei edes voi kuvitella ja rakkaus senkun kasvaa vaan 
Mulla on sellanen kuva ettei sais käyttää?Tietääkö kukaan että voiko melatoniini käyttää raskauden aikana?