Plussa vai ei?

Moikka. Plussa on plussa ja Nega on nega? Haamukin on plussa ja luultavasti se "onkohan tuossa jotain väriä..." On nega. Itse tein aamulla testin ja kuvittelun siinä jotain muka näkeväni. Ei sitä koskaan opi? Kyllä sen huomaa kun se on plussa. :happy: Ja kuvitella pystyy kaikenlaista kun oikein toivoo.

Mannikka: ei onnistunut tänään. Mies on sairaana niin heräilin itsekin vähän väliä yöllä. En parin tunnin pidätyksen jälkeen viitsinyt tuhlata testiä...päiväsaikaan tekee myös tiukkaa joku 3 h edes pidätellä..yritetään uudelleen huomenna..Vuoto jatkuu edelleen normaalia runsaampana ja vähän kipua tuntuu kohdun alueella...toivottavasti ei ainakaan mikään tulehdus tms iske päälle nyt..

MrsBee, Oho, oiretta kuitenkin vielä on vai :o jospa saisit tehtyä sen testin huomenna.. Ja jos ei helpota niin neuvolaan vaan soittoa, pakkohan tuo on tarkistaa. Eikö siulla oo jo neljäs vuotopäivä?

Joo 4.pv ja ei yleensä kipuilu jatku näin pitkään. En osaa oikein kuvata tunnetta, mutta ei ole "kivuton", vaan jotain nipistelee ja kivistää jännästi. Ehtihän se limakalvokin varmaan paksuuntua enemmän, mutta outoa, kun tosiaan kivuliaampaa ja runsaampaa kuin km:ssa. Pitää seurata miten tänään vuoto, väheneekö ja tosiaan jos huomenna onnistuisin tekemään testin. Keskenmenosta mulla oli jo muutama päivä vuodon loppumisesta testi nega ja kierto kuitenkin melkein normaalissa aikataulussa jatkui..

Kävin lääkärissä! Paineli vatsaa ja teki sisätutkimuksen. Kohdunsuu oli kiinni ja vuoto rauhoittunut. Mitään tulehdustakaan ei näkynyt. Painelu sattui kohtuun. Sanoi että voi olla ihan harmitonta ja voin itse seurailla sydänääniä. Äskön kokeilin kuunnella ja siellä se urheasti pumppas!<3 Kun nyt pysyis vaan matkassa... <3

Senni: Totta, joudut vielä hieman odottelemaan jos sen 3+ digiin haluat :) mikäli oot huolissasi niin voithan käydä vielä verikokeessa :) en usko että sulla hätää on :)

Raskaustesteissä olis hyvä jos olisi sama ohje kuin ovistesteissä. Eli kun plussan saanut niin lopettaa testaamisen ;)

Ääh ei oo täällä viiva yhtään vahvistunut, samanlainen haamunen sieltä kurkkii. Onkohan tuo vaan joku viivanpaikka... Dpo 12.. Varsinaiset piinapäivät kyllä nyt :D

Kävin lääkärissä! Paineli vatsaa ja teki sisätutkimuksen. Kohdunsuu oli kiinni ja vuoto rauhoittunut. Mitään tulehdustakaan ei näkynyt. Painelu sattui kohtuun. Sanoi että voi olla ihan harmitonta ja voin itse seurailla sydänääniä. Äskön kokeilin kuunnella ja siellä se urheasti pumppas!<3 Kun nyt pysyis vaan matkassa... <3

Ompa hyvä että kaikki on hyvin :) miten voi itse seurailla sydänääniä?

Juu toivotaan ainakin että kaikki on ok.. :) mulla on siis tuo laite jolla voi itse kuunnella sydänääniä.. :)

Tänään testattu haaleista haalein haamu, eli ihan nega ei vielä, mutta selvästi laskussa. Kp 5. Ensi viikolla pitäis olla jo oviksen testaamisaika, katsotaan miten käy..

Kp 24. Voiko tästä ovulaatiotestistä päätellä jotain? Merkkiä en tiä ku sain kaverilta ja on outo paketti. Nyt on n. 2vk oviksesta.
0c5d1e93509f0c3fd9e0798579f3c743

Diabolicat, jotta O-testi näyttäisi raskauden täytyy viivojen olla yhtä vahvoja tai testiviivan vahvempi. Mulla tulee tuollaiset viivat aina kierron lopussa.

MrsBee, toivotaan että ovis ei paljoa myöhästy jotta pääsette uuteen yritykseen pian <3

MrsBee, paljon tsemppiä! Ensi kierto on sitten teidän the kierto <3

E, mistä oot ostanut sen laitteen?

Täällä tänään tällänen, saa nähdä lähteekö vahvistumaan. Olisin ajatellut että jos on vahvistaakseen niin olisi jo tummempi :/

Liitteet

• 1458803227759.jpg
    1458803227759.jpg
    42 KB · Katsottu: 373
Täällä kp 28. Huomenna pitäs alkaa menkat. En oo testannu yhtään kertaa vielä. Päätim viime kierrosta sen että en testaa ennenku menkat 2 päivää myöhässä. Aamulla alko selkäsärky joka mulla enteilee menkkoja :/ voin jo sanoa että ei tässäkää kuussa tärpänny :( minkäälaisia oireita raskaudesta ei ole :/
Eikä ole kiinni pupuilusta,sen verran ahkeraan touhutaan ja yöksi sisään jätetään :)

Takaisin