La marraskuu 2016

Tervetuloa uusille! :p

Täällä ihan hyvä olo jatkuu, mutta äsken kävin koirien kanssa vähän tiukempitahtisella lenkillä niin piti matkalla yökkiä. Hengästyessä tuli ihan kauhea olo. Onneks vaan yökin ja mitään ei tullut, ohikulkijat ois aatellu että sitä on oltu eilen baariloissa ryypiskelemässä :grin

Mileim rv 6+6

Täälä nyt pari päivää sitten jysähti pahoinvointi päälle sitte iha kunnolla ja siitä asti ollut tasaisen huono olo ympäri päivän :( oksennellut olen myös. Saa nähä millon tämä alkaa helpottaa.. maanantaina ois varhaisultra, hieman jänkättää! :-) saa nähä miten töiden teko onnistuu ensi viikolla, jos olo jatkuu tällaisena.

Pikkumyy93 7+1

Mymmelisti kiitos tsempeistä toivon todellakin et tälläkertaa kaikki menis hyvin. Mitenhän tuo tuulimunaraakaus onko kovin tleistä et tulis jeti toinen perään se oli kyllä surku kun ihsn innoissaan mebi ultraan ja sit sanottiin että siellä ei ole mitään en haluais uudestaan sitä kokea :'( kamala turvotus vatsassa tuntuu kuin olis ilmapallo vatsassa :)

Hei vaan kaikille! Kaahlasin koko ketjun läpi ennenku sain aikaseksi kirjottaa :D
Plussasin tuossa kuun alkupuolella, kp29. Esikoista odotellaan. Tärppäsi ekasta kierrosta pillereitten lopettamisen jälkeen ja laskureitten mukaan LA ois 8.11. Oireina ei oikeastaan oo muuta mainittavaa kun aivan _järkyttävä_ turvotus varsinki iltasin mahassa ja jatkuvana tisseissä, armoton väsymys ja jatkuva nälkä :happy: Jotenki pelottaa että onhan kaikki kunnossa kun tuntuu että kaikki on tähän asti ollu "liian helppoa" :D Varasin ar-ultran Meri-Oulun neuvolaan (muitakin tais olla menossa sinne?) 1.4 ja eka neuvola-aika on 4.4 :)

Mies on aivan intona ja yhessähän tätä alettiin tekemään nii mun mielestä pitää sitten ollakki mukana :joyful:
Ar-ultran jälkeen aiottiin kertoa uutiset kummanki vanhemmille, osa kavereista tietääki jo.

6+4

Moikka kaikille!! Plussasin tänään kp28, enkä kai oikein ole vielä tajunnutkaan. Meillä esikoinen 11 kk ja tulokkaalla la 26.11 ❤ Toivottavasti kaikki sujuu hyvin. En olisi uskonut, että näin nopeasti tärppäisi; esikoinen ekasta kierrosta ja tämä tokasta Nyt pelottaa, että jotain tapahtuu, koska kaikki sujunut "liian helposti"
Vielä ei ole ollut muita oireita, kuin aivan tajuton väsymys ja horkka. Niistä arvelin raskaana olevanikin. Ekasta ihan samat oireet.
Liityin tänne, koska samassa tilanteessa olevilta saa aina parhaan tuen ja neuvot

Heips. Tännehän on tullut paljon kirjotuksia taas parin päivän aikaan :) kiva :)
Tervetuloa uusille!! :)

6+3 ja phv jyllää..

Oliko muilla kanssa odottajilla paha maku suussa, tulee aikakin itselle jos alkaa olla 10min edellisestä syömisestä.. jatkuu seuraavaan syömiseen saakka.. ootteko saanu miten pahaa makua pois? tänään ostin pastilleja ja niistä tuntuu olevan apua, ettei tarvii voida pahoin kun maku ottaa vallan :meh:

Niin ja täällä kans housu ongelmainen :D ei vaan viiti äippähousuja vielä ostaa ennen ku ultra on tehty..

Moikka kaikille! Plussasin viime viikolla ja näillä näkymin la ois 17.11. Toivottavasti kaikki menee vain hyvin... Meillä esikoinen on 2 v 5 kk vanha :) ikäeroa tulisi siis 3 v 1 kk meidän mussukoille.
Oireita ei oikeastaan hirveästi ole muuta kuin ajoittain paha olo. Neuvolaan sain ajan vasta 12.4.

Viime yö oli kyl kanalan huono heräilin tunnin välein mahassa niin paljon "paineen" tunetta. Ei mylla esikoisen kans muistaakseni tällaista ollu näin alussa

Minkä tyyppistä teidän pahoinvointi on? Nyt on rv 5+3 ja pahoinvointi on alkanut. Välillä tuntuu että pahaolo ei ole yhtään sellaista mikä voisi kuulua raskauteen, toisaalta mistä muustakaan se voisi johtua. Etova olo ja mahassa möyrii, oksennus ei kuitenkaan tule (vielä). Tämä huonovointisuus on myös tosi aaltoilevaa, nyt alkoi jo heti aamusta mutta yleensä mulla on huono olo alkanut iltapäivällä/illalla. Miten te selviätte työpäivistä?

Mulla myös sillon tällön pahoinvointia tai enemmänki heikko olo ja lämmin ruoka ei maistu. Perjantaina oli niin huono olo et piti mennä nukkuu takas, mut sen jälkee ei oo ollu semmosta yhtä kamalaa oloa.
Toivottavasti ei mee tästä pahemmaksi!

Mymmelisti 5+2

Mulla ainakii paha olo on semmosta, et ei tiiä onko hirvee nälkä vai paha olo. :hungover: Ja olot on vaihdellu niin, et ekaks oli iltapäivällä huono olo ja nyt on parina päivänä ollu aamulla/aamupäivällä. Eilen onneks olo kohentu päivällä vaikka syöntiväli piteni useampaan tuntiin.

6+1 (?)

Heippa kaikille ja onnea! :-)
Ite plussasin n.pari viikkoa sitten ja siitä asti kärsinyt järkyttävästä olosta. Nyt toivottavasti alkaa helpottaa. Perjantaina kävin varhaisultrassa ja siellä sydän sykki ja kaikki hyvin <3

rv 7+3 la 3.11

Minkä tyyppistä teidän pahoinvointi on? Nyt on rv 5+3 ja pahoinvointi on alkanut. Välillä tuntuu että pahaolo ei ole yhtään sellaista mikä voisi kuulua raskauteen, toisaalta mistä muustakaan se voisi johtua. Etova olo ja mahassa möyrii, oksennus ei kuitenkaan tule (vielä). Tämä huonovointisuus on myös tosi aaltoilevaa, nyt alkoi jo heti aamusta mutta yleensä mulla on huono olo alkanut iltapäivällä/illalla. Miten te selviätte työpäivistä?
Minulla huonovointisuus on sitä, että ensin ei tee mieli syödä mitään, kaupasta ei voi ostaa ruokaa, kun ajatuskin ällöttää, sen jälkeen tulee niin hirveä nälkä, että tuntuu kuin kuolisin siihen paikkaan. Sitten syön kaikkea mahdollista paljon ja sen jälkeen närästää ja kaikki alkaa alusta. Iltaisin minulla on hankalampi olo kuin aamulla.

Mulla pahoinvointi on sellasta niinku ei ois koko päivänä mitään syöny, kauhee oksettava olo mutta kuitenkaan varsinaista nälkää ei ole. Et vatsassa ei tunnu mitään mut muuten sellanen olo ku ois nälkään kuolemassa :dead::grin Joskus syöminen auttaa joskus taas pahentaa, hedelmät ja muut raikkaat ruuat parhaiten vie olon pois, mutta se ei kauan auta, nii perään pitää syyä jotain ravitsevampaa.
Alussa mullaki oli iltasin ja iltapäivällä nyt muutaman päivän painottunu aamuun paitsi eilen oli kokopäivän, lisäksi iltapäivään asti eilen oli kauhea päänsärky, ihana päivä siis :D
rv6+5

Joo täälläkin pahoinvointi ollut tollasta, että tuntuu kun kuolis nälkään ja ei ois viikkoon syönyt. Sit pikkusen kun sai jotain alas, se tuli takas ylös parina aamuna.. nyt onneks helpottanut et tulee vaan vähän huonoo oloo kun nälkä lähenee. Vielähän tää kerkee pahentuukin, toivoa sopii et ei :grin kaks viikkoo niin ois meidän kauan odotettu ulkomaanmatka ja sieltä haluisin selvitä kunnialla.. sen jälkeen oiskin sit eka neuvola, enää siis 3 viikkoa siihen..

Mileim rv 7+0

Onko kellään repäisykipuja? Itsellä aiemmin ollut suunnilleen vähän ennen menkkoja jommallakummalla puolella. Mutta kyllä nyt tässä raskaudenkin aikaan niitä ollut, joko aivastaessa tai sitten joskus kun nousee jotenkin huonossa asennossa ylös.

Onko kellään repäisykipuja? Itsellä aiemmin ollut suunnilleen vähän ennen menkkoja jommallakummalla puolella. Mutta kyllä nyt tässä raskaudenkin aikaan niitä ollut, joko aivastaessa tai sitten joskus kun nousee jotenkin huonossa asennossa ylös.

Mulla kans ollut näitä repäisykipuja :s

Takaisin