Äitiyspakkaus

Mää kans ootan et minkälainen pakkaus nyt on niin tietää sit et ottaako sen vai ei.
Mielestäni se on joskus maaliskuun loppuun mennessä julkaistu mutta eipä sitä ikinä tiiä.

Kela-Kerttua kyttään minäkin! ;)

Viime vuonna näköjään pakkaus julkistettu kela-kertun sivuilla 26.2. Eli ei pitäis enää kauan mennä.

Muokattu viimeksi:
Itekin tykkään viime vuotisesta, ihastelin sitä taas. Ja jotenki potkupuku on vaan niin söpö sana :p :p En usko että tän vuotinen on yhtään hullumpi sekään. Samahan se kumpi sieltä sit saadaan lopulta :)

mä en taas tykänny yhtään viimevuoden paketista ni toivon et tän vuoden ois kivempi :D saisivat jo julkasta sen...

No nyt mäkin innostuin odottamaan äitiyspakkausta! Ajattelin ettei oteta kuk esikoiselle se otettiin ja tarvetta ei niin ole. Eikä edes mahduta säilyttämään sitä pakkausta, mutta...olisihan se söpöä ihastella niitä vaatteita ja tavaroita!

Te taidatte olla aika viilipyttyja! Mina olen AIVAN malttamaton nakemaan mita uudessa pakkauksessa on :woot:
Kymmenen vuotta sitten esikoisesta oli aika tylsia monet niista vaatteista (minun mielestani) mutta niita tuli kaytettya kuitenkin, ja varsinkin makuupussi ja eri haalarit ovat aivan huippujuttu saada ilmaiseksi!

Voi, kun jo ilmeistyisi!!!!

Itse olen odottanut ilmestymista tahan helmikuun loppuun, mutta ainakin reppulin sivuilla luki etta ilmestyy maaliskuun alussa. En jaksaisi odottaa laughing6

Moi
tuota minkälainen on äitiyspakkaus? tarkoitan mitä kaikkea se sisältää ?
sori mut ootan just esikoistani oon jo menossa 9+0 tällä viikolla :)

Kelan sivuilta näkee viime vuoden pakkauksen sisällön. Googlaa vaikka äitiyspakkaus 2015 niin löytyy.

Sit siin oli ettei ne ihan viel käy jakaa sitä, eka vanhat pois. Mut vois kuvitella et heinäkuiset jo sais uuden? Ite haluisin sen syntymävuoden mukaisen paketin..

Takaisin