Neuvola & ultrakäynnit

Mulla rakenneultra 7.3, silloin viikkoja 20+2 täällä mun mielestä rakenneultra varataan 19-21 viikoilla :)

Mulla ru on ku viikkoja on 21+6 ihmettelin itekin et miks noin myöhään mut kaipa sit ihan ok... Niin ja en ole edes vielä käyny neukku lääkärilläkään vaikka on jo rv 18 menossa...

Tänään neuvola rv 15+6. Syke 150. Kohdun korkein kohta 2 cm navan alapuolella joten ylhäällä voi jo kömpiä niinku oo tuntenutkin. :D rakenne ultra on 15.3 ja en näin äkkiseltään viikkoja muista sanoa. Ensi viikolla sokerirasitukseen. Esikoisen aikaan oli radi ruokavalio hoidolla. Saa nähdä miten nyt käy.

Siis miten olette supparit tunnistanut jo nyt... mites ne kivuttomat supparit... miten ne poikkeaa muista liitos kivuista ja krampeista. Synnytys supistukset kyllä tunnistan ovat niin kipeitä. :D

Mulla ru on ku viikkoja on 21+6 ihmettelin itekin et miks noin myöhään mut kaipa sit ihan ok... Niin ja en ole edes vielä käyny neukku lääkärilläkään vaikka on jo rv 18 menossa...

Ei miulkaa oo ollu neuvolalääkäriä vielä...millon lie sit on. Kolmas neuvola on 7.3 ja silloin 22+3 :)

Ru on sit 20+6, meillä se laitettiin vaan tasan 8 viikon päähän np-ultrasta.

Ei miulkaa oo ollu neuvolalääkäriä vielä...millon lie sit on. Kolmas neuvola on 7.3 ja silloin 22+3 :)

Ru on sit 20+6, meillä se laitettiin vaan tasan 8 viikon päähän np-ultrasta.
Mulla on seukki neuvola ens viikon torstaina muistaakseni.. Noh eiköhän me päästä jossain vaiheessa...

Mäkään en oo neuvolalääkärillä vielä käynyt ja seuraava neuvola on 10.3, lääkäri varmaan sit sitä seuraavalla kerralla.. :) Sokerirasitus mulla on 21.3 ja sillon rv 24+5.

Meillä oli tänään rakenneultra ja kaikki kunnossa ja tyttöä lupailtiin :dummy1::Heartpink. Laskettuaika on siis nippanappa kesäkuun puolella, mutta seurailen/kirjoittelen myös heinäkuisissa. Meille sattui mahtava kätilö ultraan; päästiin sisälle jo pari minuuttia ennen aikaa ja hän mittaili kaikki arvot, selosti kokoajan mitä teki ja kommentoi perään "ja se arvo on täysin normaali". Annoin palautetta, että tykkäsin tutkimuksen tekotavasta, tiesi seuraajakin kokoajan mitä tarkkailtiin ja mitattiin, ja että mitattu arvo oli sallitun puitteissa. Aikaa meillä meni reilu puoli tuntia, mutta tutkimuksen osalta oli valmis jo parissa kymmenessä minuutissa. Profillikuvaan vauva vaan ei meinannut antaa sopivaa asentoa, peitti kädellä kasvot ja käänsi päätä pois päin. Lopulta kuitenkin kuvakulma saatiin ja vauva sai kehuja kauniista profiilista, nyt on niin hyvä olo, alkaa muuttua raskaus todellisemmaksi. Istukka oli etu-yläseinämässä, ja vauva pää alaspäin, joten potkut ainakin tässä asennossa vaimenee, selittyy myös se liikkeiden heikohko tuntuminen.

Nepeta koska sulla LA? Taidetaan olla vikoja ;) Oisko tää LA voinu olla pari päivää myöhemmin, niin olis osunu elokuun alkuun :D Rasittavaa välillä, kun muut menee jopa neljä viikkoa edellä ja varsinkin sitten, kun niitä rupee syntyy, niin kukaan enää innostu, kun nää vikat syntyy :D

Mulla la 29.7., mutta esikoinen syntyi kolme viikkoa etuajassa, joten hengaan toiveikkaasti ihan vain täällä enkä elokuisissa. Ja rakenneultra mullakin 15.3.

Tänään oli lääkärineuvola (17+3) ja kaikki oli niin kuin pitikin :) Ultrattu ei, sydänäänet kuunneltiin. Syke oli 140-145, mutta ei tahtonut kaveri pysyä paikallaan niin oli haasteita saada kunnon lukemat. Helpotus taas tietää, että kaikki kunnossa, kun liikkeitä en tunne.

Ru 3.3 eli ihan pian, viikot on silloin 19+6.

Meillä oli myös tänään rakenneultra. La siis 1.7.
Kaikki näytti olevan niinkuin pitää ja poika siellä näytti olevan. :dummy: :Heartblue
Tutkimus kesti semmoisen 30min ja ultraaja oli ihana kun selitti koko ajan mitä tekee ja mitä etsii. Hirveän aktiivinen vauva kyllä meille tulossa. Koko ajan pyörimässä ja hyörimässä. :grin

Tsemppiä ja kärsivällisyyttä loppukuun odottajille! Oon ollut samassa veneessä kaksi kertaa ja nyt olin ihan innoissani, kun tajusin, että la osuu kuun puoliväliin. :) Erityisesti silloin mua taisi kevyesti risoa, kun laskettu aika oli ollut ja mennyt, kuukausi vaihtunut, toiset postaili ristiäiskuvia ja mä olin edelleen yhtenä kappaleena. :D

Mulla on ollut jo kaksi neuvolaa ja yksi lääkäri, seuraavaksi on ru 29.2. Sitä odotetaan kyllä kovasti täälläkin. Nyt ehkä 18+4. :)

Takaisin