Neuvola & ultrakäynnit

Pitääkin seurailla supisteluja. Itellä ollut kovia kipuja ja en tiedä onko nää vaan liitos/kasvukipuja. Onneks ens viikolla on neuvolalääkäri. Ru on vasta 9.3. ja toivottavasti selviäis sukupuoli. Helpottaa vaatteiden hamstraamista :D

Mulla ollut töissä paljon supistuksia ja välillä joutunut olemaan töistä pois sen takia. Neuvolasta ihan käskivät ottamaan rauhallisesti mutta vähän on hankalaa hoitaa vanhuksia rauhallisesti...

Me aiotaan kysyä sukupuoli. Kysyttiin kahdesta aiemmastakin ja tästäkin halutaan tietää etukäteen. Helpottaa mulla huomattavasti mielikuvan luomista vauvasta.

Meilläkin sukulaiset odottavat/toivovat tyttöä kun näitä poikia tässä nyt jo on aika lauma! :) Aiotaan kyllä kysyä... Ei siksi et suku haluaa vaan olemme kysyneet kaikista pojistakin! Toivottavasti siellä olisi selvä näkymä asian suhteen! :) 2vk pitää vielä odottaa....

Rakenneultrassa käyty! Pitkään ultrasi, 45min! Mutta kaikki hyvin, vastasi viikkoja suurinpiirtein. Kovasti vauva liikkui. Ja pieneltä neidiltä näytti <3 mutta eihän se 100% ole toki.
Seuraava ultra mulla on parin kuukauden päästä.

Eikö se ru vois jo olla? Alkaa taas todentuntu hävitä tästä raskaudesta...välillä tuntuu olo vaan vakavasti sairaalta :(

Voi MrsK, taidat olla eka meistä, jolla oli jo ru? Kuinka epistä, mäkin haluun! Onko sulla jotain erityistä seurattavaa, kun vielä ultrataan?

Joo, täytyy myöntää, että ultraa täälläkin ootellaa... Vaikka sukupuoli onkin jo tieodssa. Kun ei tota omaa doppleriakaan niin oishan nuo sydänäänet kiva kuulla....

Miten jollakin on voinut olla jo ru? :/ Olenko viimeinen, kun on vasta 15.3.? Me ei haluta sukupuolta tietää, että sen puoleen ei ole kiire. Mutta haluisin tietää, että kaikki rakenteessa on ok.

Miten jollakin on voinut olla jo ru? :/ Olenko viimeinen, kun on vasta 15.3.? Me ei haluta sukupuolta tietää, että sen puoleen ei ole kiire. Mutta haluisin tietää, että kaikki rakenteessa on ok.
Et ole vika :-) mullakin on ru vasta 10.3 :-)

Äippäpoleilla on kuntakohtaset ajat eli rv:t milloin otetaan odottavat äidit ru:hun... Näin sano neukkutäti :-)

Mulla oli ru rv19+5. Huomenna sitten tasan puoliväli :)
Mulla on ollut ekassa raskaudessa paha komplikaatio ja nyt siihen liittyen lääkitys niin siksi ultraavat vielä.

Malttamattomana täälläkin odotellaan... Olis niin helpottavaa tietää että kaikki on hyvin ja tietysti sukupuolikin kiinnostaa :happy: mulla ru 23.2 ja silloin viikkoja 20+6 jos oikein laskin :)

Mulla ru ensi tiistaina, piinaavan pitkiä nää vikat päivät! Sukupuolikin olisi kiva saada selville :) mulla sitten viikkoja jo 21+2... eli täälläpäin on ru näemmä melko myöhään verrattuna joihinkin muihin paikkakuntiin. .

Mulla on vasta 10.3 ru ja sillon on 20+0. Onneks ens vkon tiistaina on neuvola nii pääsee kuulemaan sydänäänet ja huokasee taas helpotuksesta :)

Mulla tasan 2vk ultraan!! :) Silloin 20+2, meillä sanottiin et ultrataan vasta kun rv 20 on täynnä!

Meillä ru ens ma, silloin viikot 20+3. Vähän Jo jännättää, kun esikoisesta jouduttiin ultraa neljään kertaan rakenteita kun eivät saaneet kaikkea näkyviin. Oli pikkaisen stressaavat viikot silloin.

Takaisin