Pirkanmaan odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Omar
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mukava et on muitaki nuorempii ensi odottajia tääl pirkanmaalla:)ite asun treellä miehen kaa. Tänä vuonna siis täytän 19.

Muokattu viimeksi:
Täällä yksi odottaja lisää Tampereen keskustan tuntumasta! Pidempään jo heinäkuisten ja elokuisten juttuja lueskeltuani, päätin vihdoin osallistua :happy:. Ensimmäinen tuloillaan.

31.7./ unituuli/ 31/ TAYS/ ensimmäinen:love2

Ilmoitan itseni nyt tännekin :) ikää 27 valkeakoski ja 5 lapsi.. laskettu aika syyskuussa. Tarkempi aika selviää keskiviikkona lääkäri neuvolassa

Täällä yksi odottaja lisää Tampereen keskustan tuntumasta! Pidempään jo heinäkuisten ja elokuisten juttuja lueskeltuani, päätin vihdoin osallistua :happy:. Ensimmäinen tuloillaan.

31.7./ unituuli/ 31/ TAYS/ ensimmäinen:love2

Mä asun kanssa keskustassa, ja ollaan muutenkin tosi samoilla viikoilla - ja ekaa odotellaan :)

Huomenna mulla tosiaan lääkäri neuvola jossa saan tietää sit lasketun ajan ym. Ja onko kaveri vielä hengissä :)

Tää oli tämmönen ylläri tähän vuoteen.. tosiaan viikko sit vasta sain tietää :D

Oli juu.. ainoo pelko et onko lääkkeet päässy vaikuttaa pieneen. Ku ei sais syödä niitä jo odottaa... eikä pitäis kyl tulla raskaaksi edes :D

Vielä vaatii totuttelua ajatus et olen raskaana, vaikka huono olo ,väsymys, saamattomuus, turvotus, pissalla ravaaminen, ilmavaivat, kauhea jano ja nälkä, tietyt mieliteot ym. Kyllä vakuuttaa että raskaana ollaan. No ehkä muutaman viikon päästä ku alkaa liikkeet tuntua ym. Niin konkretisoituu.. :)

On se vaan niin ihmeellisen ihana tunne kun näkee pienen elämän joka on oma<3 rv oli 11+6 mutta tänään ultran mukaan arveli 12+3. Ylihuomenna tarkempi ultra jossa varmaan tutkitaan ettei oo down syndroomaa ja muita, mutta enpä usko että on:)

Musta on jotenkin niin omituinen tää tunne miestä kohtaan. Niin voimakkaan biologinen kiintymys, en oo koskaan tuntenut mitään tällasta. Ymmärrys siitä, että meidän kahden soluista kasvaa uus elämä mun sisällä.

Mä opettelen rakastaan uudelleen - en naisena, vaan äitinä, en miestä, vaan isää <3 Sanoinkuvaamatonta.

Apua!! Mulla paino noussut jo 4 kg. .. johtuu varmaan turvotuksesta ja ku ei oo vatsatoiminu enää aika päiviin... kiva mennä ekaa neuvolaan tänään jossa kaikki kirjataan :D mamma sit syöny hyvin..

Toisaalta kiva näinkin päin jo ei kauheasti kuitenkaan nouse. Ku muista laskenut monia kiloja alussa ku vaan oksentanut. Mut nyt saan tietyillä keinoilla oksennuksen stopattua...

Onko muilla noussut jo näin alussa paino kuinka??

Nyt siis 8+3 menossa. Alku turvotus on kyl ärsyttävää. Ja nää ilmavaivat koska tää loppuu? Ei mulla ennen tämmöstä oo ollu...

Ja nälkä ihan kokoajan.. ja syön sellasta mitä en normaalisti just syö.. leipää, joqurttia, banaania.. syön kyl sit ihan kotiruokaa myös. Esim. Eilen tein liian hyvää makaronilaatikkoa ja söin sit 3 kertaa sitä. Ei ihme jos paino nousee.. mut ku heti tulee huono olo jos ei syö kokoajan jotain. Ehkä tää tästä laantuu...

Zinnuli, toi vatsan toimimattomuus on niin ärsyttävä oire... Mulla on sitä välillä edelleen. Just noilla viikoilla ku sä oot oli pahimmillaan. Eikä siihen oikein ees auttanu mikään. En tiiä saisko jotain microlaxia käyttää?

Otin tänään visiblini jos se auttais.. no ehkä ne kohta neuvolassa antaa neuvoja.. siitä on kuitenkin 4 vuotta ku oon viimeks ollu tässä tilassa :D

täällä kanssa kamala turvotus päällä! rv10 mennessä oli tullut painoa, en tiedä kuin paljon kun kotona ei oo vaakaa mutta useampi kilo! nyt onneksi 4vk aikana ei ollut paino noussut, mutta ei tää turvotus ole kadonnutkaan :/

16+2 ja nyt (vasta) ekaa kertaa löysin pienen sykkeen kotidopplerilla. Ihana jyske ja stressinpoisto :) Nyt voi helpommalla mielellä ootella ru:ta kuukauden päähän.

Takaisin