Pirkanmaan odottajat

Tapaaminen kiinnostaa. :) Mutta viikonlopusta en osaa vielä sanoa mitään... Voi olla että aloitellaan sisustusprojektia, mutta vielä en tiedä. Juuri vasta kahden viikonlopun synttärijuhlaputkesta selvittiin. :wink
Arki-illat onnistuisivat mulla varmemmin... Mutta jos viikonlopulle jotain sovitte, niin tulen jos pääsen. :)
Ja sokos on hyvä kun siellä on se leikkipaikka, vaikka yrittäisin kyllä mieluusti tulla ilman lasta, niin vois ehkä keskustellakin enemmän rauhassa.
 
Arki-illat käy mulle myös, jos vaan en oo kovin väsy. Päivät oon töissä/koulussa. Meiltä tosin pyrähdys Sokokselle ei kauheesti energiaa vie, kun on minuutin matka :D
 
Ens viikko on mulla aika kiireinen... Ja sitten tulee jo pääsiäinen... Me alettiin tänään maalaamaan meidän vessoja uuteen uskoon ja taloa pitäis muutenkin laittaa pienimuotoisesti, joten pääsiäinenkin saattaa mennä niissä hommissa, mutta jos joku saa keksittyä ajankohdan, niin yritän sovittaa sen aikatauluihin. :)

Niin ja ihana saada kaksostenodottajakin mukaan!
 
Moikka! :D

Täällä on nyt vissiin aika hiljaista ollut ja minäkin vasta löysin tän ketjun täältä :wideyed::happy: Täällä 24-vuotias esikoistaan odottava liittyisi mukaan juttuun!
Tampereella asustellaan miehen ja 1-vuotiaan Benji -koiran kanssa. Laskettu aika on 1.8. :)
 
Tämä ketju kyllä hiljentyi aika pitkäksi ajaksi. :) Eipä sillä, että kiireitä on töissä niin paljon riittänytkin, että enpä itsekään oikein välttämättä tapaamiseen olis ehtinyt. Kesäkuun puolella (4.6. jälkeen) helpottaa muuten paitsi, että viikonloput on aika täynnä jo. Arkisin vois hyvinkin onnistua treffit? Mites muut?
 
Hei mä ilmottaudun kans mukaan!! Pikku kakkonen tulossa esikoinen nyt 3v ja länsi treella asutaan. Ikää 30 v ja laskettu aika 1.8 :) olis kiva joskus treffata muita täällä treen seudulla jolla la lähekkäin!
 
Mulla alkoi kesäloma perjantaina ja mammaloma jatkuu siitä suoraan:grin että aikaa on vihdoin! Mitä nyt kesän juhlia (polttareita,häitä) joinakin vkl:na on
 
Juu vähiin kanssa käy ennenku loppuu, muutama päivä töitä ja lomalaitumille ja siitä äippälomalle. Onko täällä halukkaita odottajia tapaamiseen Treen seudulla? :)
 
Tässä kun kesäaikaa eletään ja paljon kaikkea kesätoimintaa ollut, niin harvemmin täällä ehtinyt käydä kurkkaamassa mutta täällä ehdottomasti halukas tapaamiseen
 
täällä on muuttunut asuinpaikka Lempääläksi Tampereesta. mites Pirkanmaan odottajilla menee? itse oon ollut nyt melko kipeä ja melkein sängyssä maannut suuret osat päivistä jo kolme kuukautta. liitoskivut on kamalat ja kepit on apuna liikkumisessa. mutta ei oo enää kauaa! tänään 34+5 :)
 
Onko teistä monikin tuolla salaisella puolella? (Juu tiedän, että voisin katsoa itsekin, mutta en jaksa :wink ) Sopisin mieluummin tapaamista siellä, mutta kiinnostunut olen kyllä ajankohdasta riippuen joka tapauksessa.
 
Mä oisin kanssa kiinnostunu tapaamisesta ajankohdasta riippuen oon Nuska myöskin tuolla salaisella puolella mutta sieltä ei tuntunu samantyyppistä ketjua löytyvän pirk/treen odottajille
 
Ketjuhan olis helppo salaisellekin puolelle luoda, mutten oikein tiedä onko siellä nyt montakaan pirkanmaan odottajaa :D
Ensi viikolla tapaaminen onnistuu kyllä aika huonosti, mutta seuraavalla ehkä vois onnistuakin. Jos tuntuu että nyt kesällä on hankalaa niin toki voidaan odottaa, että vauvat on maailmassa ja päästään samalla ihailemaan suloisia vauvojakin :)
 
Takaisin
Top