Pirkanmaan odottajat

Omar

Silmät suurina ihmettelijä
Hei!

Onko täälä kuinka paljon odottajia Pirkanmaalta?
Ajattelin, että voisi olla mukavaa treffata porukalla jossain kohti esim. n. kuukauden kuluttua.
Eli ilmoittakaa itsenne tänne jos odottavat kaverit kiinnostaisivat ihan livenäkin :wink
Itsestäni olisi ainakin mukava saada odottavia kavereita joiden kanssa höpöttää niitä vauva juttuja!

Kirjoittakaa viestiinne pieni esittely itsestänne, missä asut, minkä ikäinen olet ja monesko raskaus.

Itse asun Tampereen naapurissa ja ikää on 22 vuotta. Ensimmäistä lasta odotellaan ja laskettu aika olisi 20.8.
 
Huolitaanko mut tänne, vaikka virallisesti la on heinäkuun lopussa? :)

Oon 26-v filosofian maisteri, mediatutkimuksen tohtorikoulutettava ja opettaja. Lapsi on ensimmäinen. Odotamme sinttiä yhdessä mieheni ja vaimoni kanssa, eli meillä on apilaperhe :) Asun Tampereen ydinkeskustassa.
 
Toki huolitaan Merivesiväri! :)
Minä asustan miehen ja lapsen kanssa Tampereen ympäryskunnassa ja töissä käyn Tampereella. Ikää on 32v. vielä vähän aikaa.
Olisin kyllä kiinnostunut tapaamaan, kun nyt ensin ultran käyn, että varmistuu että joku on kyydissäkin.
 
Tietysti Merivesiväri huolitaan!
Näin itsekkin ajattelin et antaa viikkojen vielä pyöriä jonkin aikaa ennen tapaamisia :)

Tylsää kun nämä keskustelut ovat julkisia, niin en uskalla kauheen tarkasti vielä näillä viikoilla itsestäni kertoa :/
 
Minä olen jo tuolla salaisen ryhmän puolella, mutta Omar et ainakaan vielä sinne ole päässyt?
 
Täällä hep, mut mä plussasiN vasta eilen, mut jos ei mitään ikävää tapahdu niin oon tuleva syyskuun äippä! Eli olen 20~, esikoinen kyseessä,ei aiempia raskauksia. Ja asun valkeakoskella!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä hep, mut mä plussasiN vasta eilen, mut jos ei mitään ikävää tapahdu niin oon tuleva syyskuun äippä! Eli olen 20~, esikoinen kyseessä,ei aiempia raskauksia. Ja asun valkeakoskella!
Tervetuloa joukkoon :) Ja onnea plussasta, oli se vaan mahtava tunne sillon marraskuussa. Ja nyt toi jo tuolla kutittelee kohdun etuseinämää :Heartred
 
mulle ainakin passaa maaliskuu. jos hei en huomaa täällä kun treffejä järkkäillään niin laittakaa mulle yksityisviestiä jos sen huomaisin :) huomaan että on viikkokin etten täällä käy niin en halua missata!
 
Takaisin
Top