Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Kiitos kaikille! Suomeen selvitty todella hyvin! Kaks kertaa vain vessakäyntiä koko 12h lennon aikana :D Olen siis parantunut pöpöstä ainakin suurimmaksi osaksi :) Aamullakin olo oli jo normaali.
Parasta päästä kotiin! Oma sänky ja haukku viereen niin onnellisuus taattu! Mieskin ehkä mahtuu siihen ;)

Huomenna sitten ultraa varaamaan! Jänskättää!

Minni, ihanaa, että pöpö jäi matkasta! Ja tervetuloa takaisin. Ite monta kertaa todennut, et ihana käydä reissussa mut on sinne kotiinkin ihana palata. :)

Minni, hyvä että pöpö jäi matkan varrelle ;) ja vaikka reissussa on mukavaa niin on se vaan mahtavaa päästä kotiinkin <3

Minni, hyvä jos sait pöpön jätettyä etelän lämpöön! Kyl se matkustaminen on ihanaa ja rentouttavaa, mut on se silti mahtavaa päästä kotiinkin, etenkin kun karvaset kaverit odottavat kotona! :)

Täällä menee hyvin ei mitään valittamista :p mitä mieheen ja minuun meidän "tarinamme" taitaa päättyä siihen että jään lapsettomaksi ikävä kyllä! Ehkä lasta ei ole tarkoitettu minulle :( mutta ehkä kaikella on tarkoitus !

Täällä taas pitkiä kiertoja odotellessa kun lääkkeet jäi kotiin kaikki letrot , terolutit :/

Hei kaikille, täällä uusi ilmoittautuu mukaan. Pari kertaa kirjoittelin tuonne toiseen viestiketjuun ja sieltä vinkattiin tänne, tää vaikuttaa hyvältä :joyful:
Jos vähän taustaa kertoisin ja tän hetkistä tilannetta mikä meillä on.
Oon kohta 38v ja mies on 35v, viis vuotta ollaan oltu naimisissa ja niistä 4.5 vuotta yrittämistä. Välillä yritetty tosi tiukasti ja välillä tjot - meiningillä, ei pää muuten kestä. Miehellä on neljä lasta ennestään ja mä odotan innolla että saisin sen ensimmäisen edes. 11/02 sain spontaanin keskenmenon, 10/12 oli kemiallinen raskaus ja ilman sitä epäilisin jo ettei meijän kemiat käy yhteen miehen kanssa. Pari vuotta sitten olin hoidoissa kunnallisessa puolella ja mulle tehtiin munatorvi ultra/ aukiolotutkimus, en muista oikeeta nimee. Sen jälkeen piti odottaa puol vuotta ja sitten ottaa uudestaan yhteyttä, mutta se jäi erinäisten asioiden takia. Otin uudestaan yhteyttä sinne joku aika sitten ja eilen oli aika sinne. Se lääkäri oli tosi ihana ja otti mun ongelmat tosissaan. Mä vaan hämmennyin siellä kun olin omassa pienessä päässä miettinyt miten asiat sujuu ja ne ei mennytkään niin. Mulle tehtiin ultra ja kaikki oli hyvin, munasarjoista sano sen verran että ne on aika pienet. Mulle määrättiin liuta labroja, ja ne pitää tehä kierron kolmantena päivänä, niin siinä lääkäri kysy missä vaiheessa mun kierto on, sanoin että tänään tai huomenna alkaa menkat , Lääkäri sanoi että ultrassa näkyi ettei viikkoon tai kahteen vielä ala, koska limakalvo oli kuulemma kolmikertoksinen.... Sanoin että mulla on säännöllinen kierto, että ihmetyttää miks se venyis viikolla kun en oo raskaanakaan. Ja oikeassa olin,menkat alko tänä aamuna. Mutta tuo ei ollu se mikä mua eniten hämmentää, vaan lääkäri sanoi että hän tekee meille lähetteen yksityiselle hedelmöitysklinikalle. Mä luulin että ensin kokeillaan imseminaatiota. Älkää käsittäkö väärin,että oisin kiittämätön, mutta kaikki menee mun kohalla vaikeimman kautta. Pitäis päättää mihin kaupunkiin sen lähetteen haluan ja oon miettinyt mitä ne lääkkeet maksaa ja miten tää kaikki menee. ... Ollaan kumpikin miehen kanssa vähän pihalla tän asian tiimoilta ja pitää saada vähän jäsennellä tätä asiaa ja mukautua tilanteeseen. Unohdin tuohon aiempaan laittaa että mulla on fibro ja kilpirauhasen vajaatoiminta.

Joku kirjoitti aikaisemmin, että sitä on niin tottunut jo negaan ja ei osaa ajatella että joskus tuleekin se plussa. Voin niin samaistua tuohon tunteeseen. En tiiä miks mutta nyt luulin ja eläytyminen toiveita plussasta ja voitte uskoo mikä se pudotus on kun Täti kurvaa paikalle.
Mutta yritetään kaikki mennä positiivisella mielellä eteenpäin :)
Birita kp1 ( anteeks tää vuodatus tänne )

Eikö ne lääkkeet mee lääkekattoon? Jos me oltais lähetty ivf-hoitoihin, niin ois jo ekalla kerralla tullu lääkekatto täyteen. Tervetuloa ja plussatuulia! <3

Elikkäs minä palaan takasin tänne, tänään aloitettiin tyhjennys ja lauantaina osastolle... Kohtalo ivailee mulle tai meille siis, kolme keskenmenoa ja tuulimuna 10 kkden sisään. Pitää vaan olla onnellinen näistä kolmesta, mutta yritys jatkuu ja ilman takarajaa.

Haikaranyytti, toivottavasti nyt ei niin kävisi. :(

Brita, tervetuloa mukaan. Pahoitteluni karusta polusta jonka olet jo tähän asti rämpinyt. Aika ihme ettei lääkäri nähnyt menkkojen alkamista... Noista hinnoista en osaa sanoa mitään. Mutta eiköhän ne selviö kun käytte siellä ensimmäisellä käynnillä. Onko miehesi siittiöt tutkittu?

Viipsukka, osanottoni. :( aika rankkaa sullakin siellä... :( Mä vähän elättelin toiveita, et ne ei vaan osanneet ultrata oikein. :( ikävää, että kävi näin.

On: mieleni seilaa vuoristorataa. Tekis mieli ottaa ens kierrolla pieni tauko lugeista. Ni ei tarttis tikutella yhtään mitään ja olla niin vahvasti perillä omasta kropasta.

Muurahainen dpo 11, yk 24

Birita, tervetuloa mukaan! Olkoon visiittisi lyhyt eli toivottavasti pääset pian plussaamaan :) sanoilla kiertopäivillä mennään ;)

Viipsukalle voimia <3 en voi kuvitellakaan miltä noin monta menetystä putkeen tuntuu... :(

Haikara, harmi että lääkkeet jäi kotiin :( mutta jospa jaksatte uusin voimin kunhan palaat..?

Murkku, mulla on samalainen olo. Aattelin että tässä kierrossa tikutan oviksen, jotta osaan aloittaa luget. Sitten en seuraa kiertopäiviä (ainakin yritän) ja pistän vaan puhelimeen hälytyksen että milloin pitää testata/lopettaa luget.

Napaa: Täällä alkoi nyt virallisesti kp 1. Karmea olo. Jos muutaman pakollisen tunnin jaksaisi töissä ja sitten majoittuisi sohvan nurkkaan potemaan olojaan...

Larissa kp 1, letro-kierto 2, yk 20?

Larissa, voimia sinne!! :( välillä tää vaan on niin paskaa!!! :( :(

Ollaan me vaan aika naisia. Tälläisiä romahduksia ei ihan jokaisen tarvitse kokea ja silti puolen kierron jälkeen aletaan uudestaan valaa toivoa loppukiertoon, kunnes taas tiputaan. Jokin palkinto meidän kuuluisi vähintään saada, mieluiten se ihana oma nyytti syliin asti...

Haikaranyytti, hyvä jos reissunpäällä on mukavaa! Toivottavasti sun ja miehes tarina ratkeaa onnellisella tavalla. <3 Tsemppiä!

Birita, tervetuloa joukkoon! On teilläkin pitkä matka jo takana yritystä. <3 Plussatuulia! Ainakin ne plussan häivähdykset antaa toivoa, että pieni ihme on mahdollinen!

Larissan kp1, pöh pöh ja pöh! Uuteen kiertoon miljoonasti plussatuulia!

Murkku, etkö testannutkaan tänä aamuna? Kuvaa odotellessa ++++

Viipsukka, suuuuuuret pahoittelut. Niin epäreilua <3 Osanotot. Toivottavasti saat henkistä tukea riittävästi. <3

Miten Mymmelisti? Beisla? PikkuMinski? Minkälaiset olot?

Kaikille hyvää viikonlopun alkua ja roppakaupalla plussatuulia!! ++++++++++

Olette vahvoja naisia. Ja todellakin olisitte ansainneet palkinnon. Vaikka Nobelin tai muuta vastaavaa. Sitä suuruusluokkaa tää taistelu tuntuu välillä olevan. <3

Plussat kohdatkoon jokaisen :)

Maggie rv 11+1 <3

Kiitos kaikille.
Maggie, mulla on yks keskustelu Psyk.hoitajan kanssa, mutta sitten se loppuu. Kuulemma en tarvi sitä, kun oon järkevä...........

Viipsukka onpa ikävä kuulla että noin kävi ja käyny jo monta kertaa. Ilmeisesti teillä ei ongelmia hedelmöittymisen kans mutta sitten sen jälkeen vai.

Larissalle empatiat myös täältä...

Britalle tervetuloa ja toivottavasti pian raskautuisit...

Voi Viipsukka :'( suuren suuret pahoittelut ❤ valoin sen pikkuisen tossuparin niin täyteen rakkautta, toivoa ja uskoa, että uskon ja toivon koko sydämestäni että pikkuinen käyttäjä niille tulee ❤

Minni onneksi pöpö jäi omaan kotimaahansa :p me reissataan aika vähän; lähinnä kotimaassa, mutta kyllä kotiin on AINA ihana tulla :D oma koti kullan kaunis ❤

Maggie ei oloja suuntaan tai toiseen! Kuntokuuri etenee ja viikko 5 lopussa :) painoa -5kg ja fiilis on hyvä. En usko raskautumiseen millään asteella :( sitä vaan on luovuttanut :-(

Tervetuloa uudet ❤ olkoon visiittinne lyhyt ;)
Onnittelut plussista ❤ ja pahoittelut kaikesta pas*asta :-(

Plussatuulia kaikille ❤ ++++++

Mä täällä taustailen. Luen kyllä päivittäin ja yritän tykkäillä parhaani mukaan :) Meille kotiutui eilen pikkuinen lohdutuspalkinto kun kävin ostamassa 65' kaarevan telkkarin :)) kyllä voi olla onnellinen hifi-laitteesta ❤

-PikkuMinski kp26/30 dpo 10 yk29 letrokierto 1-

Muokattu viimeksi:
Viipsukka pahoittelut ja paljon voimia!!! :'(

Birita, moi ja tervetuloa, pitkä tie takana, mutta toivotaan pikaista plussaa sinnekin!! :)

Larissa, voihan kp1, mur! Uuteen kiertoon paremmalla onnella!

Murkku ja Minski <3

Beislan punktioo täällä jännitän ja kohta lähtö omaan ultraan :)

Takaisin