Ninnukka89
Satasella mukana keskusteluissa
Voiko jälkivuoto haista vaikka ei ois tulehdusta? Tai voiko epparin haava erittää ja haista? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ite just kävin jättämässä perjantaina virtsakokeen ton jälkivuodon hajun takia... varmaa huomenna tulee tulokset. Ei oo mitenkää paha haju mut silti mun mielestä pahenpi kuin normi menkka haju.. oon pitäny ilmakylpyjä mut sitten tuntuu että joka paikassa haisee mun Tuusula... :DVoiko jälkivuoto haista vaikka ei ois tulehdusta? Tai voiko epparin haava erittää ja haista?![]()
Voiko jälkivuoto haista vaikka ei ois tulehdusta? Tai voiko epparin haava erittää ja haista?![]()
Ite just kävin jättämässä perjantaina virtsakokeen ton jälkivuodon hajun takia... varmaa huomenna tulee tulokset. Ei oo mitenkää paha haju mut silti mun mielestä pahenpi kuin normi menkka haju.. oon pitäny ilmakylpyjä mut sitten tuntuu että joka paikassa haisee mun Tuusula... :D
Meillä tälläiset oireet:
Vauva on koko ajan levoton/rauhaton.
Selälleen ollessa pitää kurkkuääntä tai vikisee.
Nielee voimakkaasti ja irvistelee happamille nousuille.
Ääni/itku käheä.
Limaisuus, yskiminen ja voimakas aivastelu.
Rinnalla koko ajan eli syö lohtuun/kipuun.
Suuri painonnousu
Yöt unettomia ja levottomia.
Ruokavalio on äidin, kun imetyksellä on.
Minulla on nyt pannassa gluteeni, maito, muna, kaakao(suklaa), kahvi ja soija.
Vielä ei ole tyttö oireeton vaikka helpottanut jo paljon.
Seuraavaksi kokeilen kokonaan jättää kotimaiset viljat ja naudan, koska ne aiheuttaa usein oireita refluksiin.
Meillä ei myöskään neuvola osannut sanoa asiaan mitään ja sivuutti sen kokonaan.
Lääkärit ovat myös erimielisiä refluksista eli kannattaa etsiä lastenlääkäri joka on perehtynyt asiaan.
Minä sain tuttavalta lääkärin nimen meidän paikkakunnan joka oli perehtynyt.
Toi vähän syöttäminen tarkoittaa imettäessä, että mahdollisimman usein tarjotaan rintaa eli ei tarvitse keskeyttää.
Röyhtäyttele usein ruokaillessa.
Ite just kävin jättämässä perjantaina virtsakokeen ton jälkivuodon hajun takia... varmaa huomenna tulee tulokset. Ei oo mitenkää paha haju mut silti mun mielestä pahenpi kuin normi menkka haju.. oon pitäny ilmakylpyjä mut sitten tuntuu että joka paikassa haisee mun Tuusula... :D
Kiitos solavi.
Onneks on vakuutus niin täytynee olla yhteydessä sitten ihan yksityiselle että saa ainakin oman mielenrauhan eikä vauva kärsi ainakaan turhaan.
Aika hurjan rajoittava tuo sun ruokavaliomut mitäpä sitä ei kokeilis..
Itse tossa koittanut miettiä että oonko viime päivinä syöny jotain tavallisuudesta poikkeavaa, mieleen tuli paprika ja ananas. Googlettelin niin molemmat on aika voimakkaita ja happamia, et ovat voineet pahentaa pulauttelua. Täytyy nyt alottaa siitä ja kattoa et helpottaako vähän jo sillä et niitä en syö.
Mulle sanottiin, että jälkitarkastuksen jälkeen saa vasta juosta ja hyppiä :)Mulla tuli eilen kk sektiosta ja kävin kokeilemassa salia. Tosi hyvin onnistu jo liikkeet :) tietty rajoituksia vielä pitkään esim. maastavedon ja tempausten suhteen, mutta laitteissa ainakin onnistui jo tehdä lähes kaikki. Vatsoja en aio tehdä raskaudesta johtuen muutenkaan puoleen vuoteen. Miten muuten juoksun suhteen, normisynnytyksen jälkeenkin toiset sanoo ettei sais juosta tai hyppiä ekaan 6kk ettei tule pissinkarkausongelmia, onko tosiaan noin pitkä varoaika?