Heippa. Mä oon tässä jonki aikaa seurannu tätä ketjua mut nyt aattelin et jos mä sitte liityn mukaan jutustelemaan kans ni ehkä saa näitä omia ajatuksia jakaa joittenki kaa ketkä oikeesti ymmärtää mitä tää raskaus on :D
Eli siis mulla on toinen raskaus menossa ja LA on 21.1 (jollain toisella tais olla samana päivänä :P) esikoinen on jo iso poika, 7v.
Mä itseasiassa asun norjassa, mutta ei toi norjan kieli oikeen oo vielä suussa että sais niitten foorumeja lueskella ja jotenki tuntuu tää suomi luontevammalta.
Mulle ja kumppanille oli tää raskaus aikamoinen ylläri pylläri, olin jo 4kk raskaana ku menin sairaalaan munuaistulehduksen kanssa ja siellä tehtiin mulle testi ja noh :D Mulle oli laitettu huhtikuussa hormooni kapseli mutte ilmeisesti olin jo sillon ollu suunnilleen viikon raskaana, ja ei, lääkäri ei tehny mitään testiä!!!

Ite kotona edellisenä iltana pissassin tikkuun, mut se näytti negatiivista vielä.
Oon käyny lisä ultroissa ja tutkimuksissa mutta tytöllä on kaikki hyvin ja kaikki elintoiminnot on kunnossa <3
Että sellasta, ei varmaan olis tarvinnu näin yksityiskohtaisesti selittää, mutta eipä mulla paljon muutakaan oo tekemistä. Kotona istuskelen ja odottelen :) Harjotus suppareita on mulla tullu jo ainaki kuukauden, masu on laskeutunu ja välillä vihloo aika kivasti tonne alas, varskinki kävellessä. Kuumia aaltoja tulee kans aika hyvin, selkää jomottaa

. Tänään pakkasin sairaalakassin ihan varmuuden vuoks, on sitte hyvä olla olemassa ku lähtö tulee joskus :) Onneks sairaala ei oo kaukana. Tosta ikkunasta näkyy