Tammikuun turinat

Juu u... Tempaukset mie oon tehny nytten vähän kapiammalla otteella niin se ei osu niin paljoa tuohon mahan alapuolella, en halua vahingoittaa toukkaa, valmentajakin tuumas et pitää alkaa soveltamaan tässä kun mun raskaus menee eteenpäin :-D mut hyvin pystyy viel tekeen kohta saattaa olla eri asia :-)
 
Juu u... Tempaukset mie oon tehny nytten vähän kapiammalla otteella niin se ei osu niin paljoa tuohon mahan alapuolella, en halua vahingoittaa toukkaa, valmentajakin tuumas et pitää alkaa soveltamaan tässä kun mun raskaus menee eteenpäin :-D mut hyvin pystyy viel tekeen kohta saattaa olla eri asia :-)
Kisomaan olis tarkoitus joku päivä tulevaisuudessa lähtee...
 
Tsemppiä kisoihin sit kun meet, pidän sulle peukkuja :) Mulla osuu tanko herkästi vaan tisseihin, maha on vielä sen verran litteä. Kyllä tekee kipeetä, ku penkatessa kerran laskin 60 kiloo aroille tisseille x(
 
Eilen ehdin iloita jo, kun pahoinvointia ei ollut hereilläolo aikaan...ilmeisesti se on siirtynyt aamuyöhön. Herätti myös edellisenä yönä, mut ajattelin et kerrankos tuota. Mut nyt viime yönä, samalla kellonlyömällä hirvee pahaolo ja päänsärky, joka piti hereillä puoltoista tuntia. Byääh, enhän mie jaksa olleskaan, jos vähistä yöunista lähtee noin paljon :sad001
 
Tsemppiä kisoihin sit kun meet, pidän sulle peukkuja :) Mulla osuu tanko herkästi vaan tisseihin, maha on vielä sen verran litteä. Kyllä tekee kipeetä, ku penkatessa kerran laskin 60 kiloo aroille tisseille x(
Kiitos :-) Tiedän tunteen ku rinnoille osuu, au... Toissa päivänä kolautin tangolla tohon häpyluuhun vitsi tuntu et itku tulee ku kävi niin kipeetä :-S
 
Mä nukun kans 9-10h yöunia :D ja lisäks päikkäreitä vapaapäivinä.
 
5-7 tuntia yleensä yöstä riippuen. Esikoinen 11kk heräilee yleensä siinä 04-05 aikaan ja menee hetki ennenkuin nukahtaa uudelleen. Jos on töitä, jää unet vähiin Jos ei, niin nukutaan vielä pätkissä aamu 9 saakka.
 
Merivesiväri: Taitaa olla :) Ei meilläkään äiti nuku päikkäreitä ja useinmiten mun unet on 1-3h pätkiä yhteensä 5-6h, mutta nyt on ihan luksusta kun on saanut noin pitkän keskeytyksettömän pätkän.
 
En ole koskaan nukkunut päikkäreitä, ei sovi mun elimistölle. Meidän 1,5v on nukkunut 2 kk:n iästä alkaen 6-7 tuntia heräämättä ja nyt 7-9tuntia. Heräilee vain kipeenä yöllä. Itselle kertyy unta n.7 tuntia. Tosin mä heräilen öisin 1-4 kertaa ja tää alkoi kolme kuukautta ennen esikoisen syntymää...jatkuu edelleen.
 
No mie tarviisiin kyl enemmän, mieluusti 8-10h. Mut miulla on perussairaus, jonka lääkitys on tauolla ainakin raskauden ajan, todnäk myös imetysaikana. Se auttaa unen syventämisessä ja pidentämisessä, luontaisesti miulla uni hyvin kevyttä ja lyhyttä. Lääkärissä eikä neukussa oteta vakavissaan koko ongelmaa, kaikkiahan raskaana väsyttää :sad001 mut mie tuun hulluks, jos koko raskausaika on tätä.
 
No höh, Tomu :/ Kurjaa kun ei oteta vakavasti, onhan uni nyt älyttömän tärkeetä kehittyvän sikiönkin kannalta. Ootko kokeillut melatoniinia?
 
Melatoniinia ei saa käyttää raskauden aikana. Riski et vaikuttaa jotenkin miessukupuolihormoneihin.
 
Mulla on unen tarve noussu useammalla tunnilla. Ennen raskautta tuli nukuttua 6-7,5h ja jos yritti nukkua lähemmäs 8 tuntia niin heräsi väkisinki. Nyt vois vaan koko ajan nukkua. Tilanne taitaa muuttua radikaalisti vauvan synnyttyä :'D
 
Niin ja ei se melatoniini auta muutenkaan :sad001 kokeiltu on silloin, kun lääkettä ei saanut kolmeen kuukauteen valmistusongelmien vuoksi... Viesti on ollu aika selkee terveydenhuollosta: Koita pärjäillä!

Mut mie koitan pärjäillä, oon vaan aika koomassa päivät :)
 
Takaisin
Top