Joulukuun höpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JN89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kardemumma <3 nämä uutiset on aina niin ikäviä ja herkistää, vaikka en ihmistä välttämättä henk. koht. tunnekkaan. Voimia kovasti ja onnea uusiin yrityksiin <3

Kardemumma osaanotot <3 en edes voi kuvitella, miltä sinusta nyt tuntuu. Toivottavasti seuraavalla kerralla pieni jaksaa koko matkan pysyä mukana, jos aiotte yrittämistä vielä jatkaa ja sen uuden plussan saatte.

Elmut, suurinpiirtein kaikki menee ihan ok, en vaan osaa tehdä yhtään mitään, pyörin vaan ympyrää, eilen ruokaa laittaessa tippui kuorittu raaka peruna lattialle ja juoksin sen perässä pöytien alla ja tunteet noh välillä kiehahtaa ykkösellä yli :D

Eli jää miehen hommaksi tuo piparkakkutalon rakentaminen tässä huushollissa! :D

Elmut, en voisi edes kuvitella rakentavani piparkakkutaloa just ny :D Siivoomiseen oon purkanu pahimmat agressiot. Tää aamu ei alkanut hyvin, joten sen seurauksena meillä on nyt puhdas koti joka tuoksuu hyasinteilta <3

Kardemummalle voimia <3

Räjähdysalttius katosi, kun aloin odottamaan esikoista ja tänä rauhallisuus on kestänyt siitä asti. Mies on vaan ollut tyytyväinen, kun en turhista nalkuta tai menetä hermoani niin helposti.

Tsemppiä Elmut sulle, raskaushormonit on ihan järkyttäviä!!
Nyt oon vissiin vielä niin alussa tämän raskauteni kanssa, että sen suuremmilta hormoonihirviöiltä on VIELÄ vältytty... :rolleyes: Mutta itseäni vaivaa tällähetkellä ihan jäätävä tunnekuohu ihan sama mistä asiasta. Itken ja märisen ihan mille vaan, joululauluille, lastenohjelmille, sille että mies sanoi että "voi kun mä niin tykkäsin sun edellisestäkin vauvamahasta.." Niin johan on vesiputous valloillaan.. :oops:
Huh huh. Eniten ärsyttää että tietää sen johtuvan raskaudesta, mutta ei siltikään mahda itselleen mitään :grin

Meillä mies alko lässyttään mulle ku puenelle lapselle raskaudesta kuultuaan :D Se ottaa hermoon

Kardemumma, ei ole todellista <3 Kävittekö ultrassa tarkistuttamassa että on mennyt kesken? Voimia kovasti <3

Voimia Kardemummalle <3

Täällä ilmottautuu myös yksi nollasta sataan kiihtyvä tapaus! :D Esikoiselle ei oo onneksi tullut kiukkuiltua, mutta mies on kyllä saanut osansa mun raskaushormooneista x)

Niin ja tosiaan, täällä kans itketään ihan joka asiasta, en tosin tiedä onko varsinainen raskausoire, mutta ainakin vasta viikko sitten tästä tuli aivan sietämätöntä! :D

Huh, toivottavasti raskausaika tulisi kuitenkin olemaan edes vähän helpompaa :D

Voimia Kardemummalle <3

Täällä ilmottautuu myös yksi nollasta sataan kiihtyvä tapaus! :D Esikoiselle ei oo onneksi tullut kiukkuiltua, mutta mies on kyllä saanut osansa mun raskaushormooneista x)

Voi miesraukat :D no mut ihan oikein niille, sietääkin kuunnella vähän meidän mielialanvaihteluita yms., kun pääsevät muuten helpommalla, ei synnytyksiä, raskausoireita tms. xD

Lara, samaa mieltä, miehet pääsee aivan turhan helpolla sen jälkeen kun vauva on saatu alulle, jos ei lasketa tosiaan hormonihirviöintiä :D

Takaisin