Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Tervetuloa mukaan kaikki juuri plussanneet. Onpas hauskaa, että täällä on meitä monta, jolle tulee suht samalla ikäerolla toinen. Meillä esikoinen 11/14.

Hei nya :)
Onko sullakin ykkönen syntynyt 1/15?

Ihanaa että täällä on paljon äitejä joiden pikkuisille tulee pieni ikäero, saa vähän vertaistukea, kun itse olen samalla onneni kukkuloilla ja kuitenkin hieman pelonsekaisin tuntein liikkeellä...

:smiley-bounce016

Heippa!
Mie tuun varovaisesti tänne tutustumaan, tiistaina eka hyvin hailakka plussatesti tehty ja nyt joka päivä vahvistunut onneksi :)
Meillä (mie 20v ja mies 22v) on aktiivista yritystä yli 1v8kk takana, olemme lapsettomuuspolin asiakkaita ja tässä kierrossa pääsin aukkariin ja ultraan. Aukkarissa kaikki ok, mutta ultrassa munasarjoissa ei paljoa toimintaa näkynyt ja lääkäri sanoi etten ovuloi, ainakaan kunnolla. Sain letrozoleihin reseptin, jotka piti aloittaa tulevassa kierrossa. Hormonit oli myös aivan sekasin, joka osaltaan myös esti ovulaatiota tapahtumasta.
Kuitenkin sain räikyvän ovisplussan ja nyt parisen viikkoa myöhemmin viivat myös raskaustestiin, vaikkei tän pitänyt olla mahdollista! :)

Onnea kaikille ja toivotaan että kaikilla pienet pysyvät matkassa mukana loppuun asti! :)

Meillä esikoinen syntyi 12/14, mutta heiluin tuolla marraskuisissa, kun LA oli 29.11. :). Eiköhän se tämäkin mene lähemmäs elokuun puoliväliä.

Meillä esikoinen syntyi 12/14, mutta heiluin tuolla marraskuisissa, kun LA oli 29.11. :). Eiköhän se tämäkin mene lähemmäs elokuun puoliväliä.

Määkään en elättele minkäänlaisia toiveita, että tämä meidän tirppa syntyisi ajallaan :D

Mie toivoisin että tämä tulisi (josontullakseen) laskettuna aikana ja sen lähitienoolla... esikko meni 10 pv yli ja luoja sitä olotilaa :P

-PikkuPaapu-, on joo! Meillähän tulee täysin sama ikäero pienille :-) Täällä kans sekavat tunteet, mutta onhan nuo ihmiset ennenkin pärjänneet ja pienemmilläkin ikäeroilla!

Mulla meni kans ensimmäinen 10 päivää yli ja oli kyllä yhtä h*lvettiä. Nyt tosin olis ihan sama vaikka menis yli, kunhan vaan pysyis kyydissä mukana :-)

Minä en yliaikaa ole päässyt/joutunut kokemaan kun meidän ensimmäinen syntyi pari viikkoa ennen laskettua aikaa. Silloin tuntui, että jäi monta hommaa kesken mitä oli äitiyslomalle suunnitellut... ;)

Mun esikoinen synty kaksi viikkoa etuajas ja paino 4095g, onneksi ei menny yliajalle :D Tää vois kans ottaa saman verran etuaikaa :)

Nuska83, sama fiilis oli mulla, kun meillä syntyi noin kaksi viikkoa ennen laskettua. Tuntu, että just vasta jäi töistä äippärille ja sit lähettiinkin jo synnärille. Vielä sinä päivänä kun syntyi, niin mietin, että varmaan menee yli kun ei ollu oikein mitään oloja. voin ymmärtää tuskan kun menee yli, siinä vois kuvitella, että aika matelee odotellessa.

Juups. Hei vaan :)
Eilen cb digillä "raskaana 1-2", tein testin aamupäivällä ja iski vapina ja itku. Tänä aamuna tein toisen ja samaa se näytti :)
Kai sitä joteki alitajunnassa arvannu ku yks pv katoin elokuvan "pulla uunissa" ja siinä ku lopussa vauva sit synty ni purskahin itkuun.
Ja ei, ei oo mun tapaista :D
Ja toissa yönä mietin että jos oisin raskaana nii mite järkkään makuuhuonetta että pinnasänky mahtuu :D
Miehen kans ollaa vuosia tunnettu mutta jokunen kuukaus vasta yksissä pyöritty.
Molemmat ollaan kyl sitä mieltä että vauva on erittäin tervetullut :)
Ennestään minulla on 4vuotias tyttö.
Itse olen 24 v.
Tänään neukkuun soitto.
Vaikee uskoo ja sisäistää että hei. Mie oon raskaana.
Jospa sitä uskaltais oikeesti iloita tästä, koittanu vaa kaikki nega ajatukset työntää pois mielestä ja vannottaa ittelle että kaikki menee hyvin <3
Kolme pv ollu alaselkä aika kippee ja eile myös mahaa juili. Jospa se tästä.
Onnea kaikille kanssa sisarille, voikaamme paksusti! <3 :)

Takaisin