Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kannattaa ostaa jotkut toppimalliset rintsikat, esim urheiluliivit tai imetysliivit. Ei paina vaikka nukkuisinkin ne päällä!Aamulla paita märkä, mut en tykkää nukkua rintsikat päällä ku puristaa ja on hankalaa. Joo liivinsuojia mulla onkin jo valmiina, täytyy alkaa niitä sit käyttää. Tarkottaako tää maidontulo tässä vaiheessa et sit kun se vauva syntyy, niin sitä maitoa oikeastikin tulee? Ensimmäinen tulossa, niin tää maidontulo on ihan hepreaa mulle.. Jes, tänään poksu muuten 30+0 viikot, enää 10 viikkoa,hirmu nopeeta aika menny..
Meidän perhevalmennuksessa oli tästä juuri puhetta. Sillä tuleeko maitoa raskausaikana vai onko tulematta, ei ole mitään tekoa synnytyksen jälkeiseen maidonnousuun. Maidontulo on kiinni maitorauhasista, joiden määrää ja toimintaa ei voi tietää etukäteen. Eli ei ole esimerkiksi perinnöllistä. Jää jokaisen kohdalla nähtäväksi sitten kun vauva on sylissä :)Aamulla paita märkä, mut en tykkää nukkua rintsikat päällä ku puristaa ja on hankalaa. Joo liivinsuojia mulla onkin jo valmiina, täytyy alkaa niitä sit käyttää. Tarkottaako tää maidontulo tässä vaiheessa et sit kun se vauva syntyy, niin sitä maitoa oikeastikin tulee? Ensimmäinen tulossa, niin tää maidontulo on ihan hepreaa mulle.. Jes, tänään poksu muuten 30+0 viikot, enää 10 viikkoa,hirmu nopeeta aika menny..
Meidän perhevalmennuksessa oli tästä juuri puhetta. Sillä tuleeko maitoa raskausaikana vai onko tulematta, ei ole mitään tekoa synnytyksen jälkeiseen maidonnousuun. Maidontulo on kiinni maitorauhasista, joiden määrää ja toimintaa ei voi tietää etukäteen. Eli ei ole esimerkiksi perinnöllistä. Jää jokaisen kohdalla nähtäväksi sitten kun vauva on sylissä :)
Mulla on myös ollut lähinnä kuivia rippeitä, mutta kerran oli yöpaidassa läiskä. En ole kokeillut puristelua![]()
Eikä mulle oo tullu kelasta lappuja. Ja haen sentään 2012 tulojen mukan ku oon ollu koko ajan kotona edellisen lapsen kans.
Eipäs ku tuli, esikoisen kotihoidontuki tarkistuslappu. Joka olinihannturha täyttää ku ei me saada mitään rahaa hänestä
Joo ei oo ei. Kirjotin "laiskasti". Vaan jos on ollut töissä välissä, niin laskeevat kaikkien mahdollisten mukaan ja maksaavat sitten sen mukaan äitiyspäivärahan mikä on paras äidille.