Ei tää voi olla näin vaikeeta!

Haikara, puhelimeen saa kaikennäköisiä ohjelmia :) ja ei se tissikipu mikään pakollinen juttu ole :D jokaisen kroppa reagoi hormoneihin oviksen jälkeen eri tavalla. Ja tosta sun testistä niin kontrolliviiva on se joka testiin ilmestyy aina, jos testi toimii. Ja ihan kuin jotain haamun alkua näkyisi sen lisäksi... Mutta testaa taas uudelleen :)

Lucky, jospa sulla oli ovis kp 14/15 ja siksi alkoi tissikipu jo silloin? :D ultrassa se viimeistään selviää ;)

Larissa: okei :D siis ääh ei pitäny kirjottaa kontrolliviiva va viivan paikka :D oon ni nälkänen en osaa kirjottaa, paisti tulos uunissa :p
Voiko dpo 12 olla vaan liian pieni dpo plussalle :p toki kaikki on yksilöllistä.

Ei tietenkää oo mut ei ole aijemmin ollu et ei yhtää kipeydy :o ja alilämpö jatkuu :o

Kyllä minäkin näen jotain luckyn muokkauksessa! Haikara elä vielä heitä kirvestä kaivoon ennenkun menkat alkaa! Dpo 12 voi olla aikaista plussalle jos hormonit nousee hitaasti :)

Itsellä oli tänään sitten lämpö taas 36.2 eli nousi eilisestä. Hitsi mikä polte olisi testata ja alkaa niitä oireitakin tässä tulemaan päivä päivältä -.- kuviteltuja tai ei :D Hitsi vie sanokaa nyt, että ei vielä testiä! Mulla on vain toinen tissi kipee tosta päältä?? :D

Niin ja haikara mulla on vsco ohjelma:)

Minni testaa ihmeessä vaikka huomenna aamusta ;) mitä oireita sulla on??? Mulla sattuu aina vasempaan tissiin hulluna ja oikeaan vaan vähäsen tai ei ollenkaan :D

Haikara, mulla on nyt joku Photo editor, aiemmassa puhelimessa oli Aviary. Dpo 12 voi olla aikaista plussan näkyä normi testissä, jos a) hormonit nousee hitaasti b) hcg:n lähtöarvo on alhainen josta se lähtee tuplaantumaan. Eli vielä se plussa voi tulla :)

Onko kukaa kattonu monia monia vuosia sitten tulleen dokumentin - Hiljaa toivotut
Löytyy simpukka sivuilta 19€ dvd :)
Itse en ole nähny, mutta tilaan :p

Hileinen, kiitos, nyt selvisi minun mystinen superpalloni! :)

Maggie, en oo testipäivää vielä kalenterista kattonut, mut varmaan joskus ens viikon loppupuolella, viimeistään dpo16, jotta tietää luget lopettaa. Ihanaa et sun mies on saanut vertaistukea ja on selkeästi sinut yrittämisen kanssa. :)

Minni, täällä ei kukaan kiellä testaamasta, mutta laitathan kuvaa sitten kun testaat? :) tsemppiä!! :)

Mun on pakko aamulla vielä varmistaa digillä, et uskon täysin! Aina tullut "ei raskaana" nyt jos koska vois näkyä jotain muuta :)

Mun tämä tärppi kierto oli erilainen muihin niin, että
-kerrottiin vanhemmille lapsettomuushoidoista ja että ollaan vuosi yritetty ~> stressi helpotti sen ansiosta
-ostin geleet ekaa kertaa vähän ennen ovulaatiota aloin syömään 2/pv
-lopetettiin "yrittäminen" kun meille sanottiin et joulukuu on sitten taukoa, jos nyt ei tärppää
-enkä miettiny tässä kierrossa tätä asiaa niin paljon :)

Mun tämä inssi kierto oli muutenkin niin erikoinen pistin gonal piikkejä melkein tuplat mun normaali kiertoihin nähden kun ei meinannut millään kasvaa. Kaikki voi siis olla mahdollista! Mäkään en ollut tätä ennen yhden yhtä plussaa saanut testiin asti!

Nyt iloitsen jo siitä et sain sen testiin asti <3 nyt vaan toivon, että olis sitkeä sissi :)

Mun oireita ovulaation jälkeen ei ollut mitenkään hirveästi ja tissi arkuus oli vain dpo 4-7

Dpo 2 ti oikealla nippaisuja
Dpo 3 ke nännit kosketusarat, toinen nenän sierain tukossa
Dpo 4 to nänni arat
Dpo 6 la nännit arat
Dpo 9 ti väsyttää
Dpo 10 ke kurkku kipeä, muutama tuntemus alamahassa pitkin päivää
Dpo 11 to kurkku kipu yltyy, lima lisääntynyt kurkkuun, joitain tuntemuksia mahassa välilä, hajuaisti herkkä, vilu, väsy
Dpo 12 pe kipeä todella tukossa yöllä, päivällä taas normaali olo! :o Alamaha arka välillä ja joitain tuntemuksia, jalkoja särkee, menkkajomoja illalla
Dpo 13 la apteekin omaan testiin kaksi selkeää viivaa, mahassa outo tunne läpi päivän, väsynyt

Tässä vähän tietoja, jos jotain teitä kiinnostaa lukea :) jään seuraan taustalle tätä foorumia ja pidän peukkuja teille ihan jokaiselle! Te niin ansaitsette kaikki oman pienokaisen <3

Haha pyysin kannustaan olemaan testaamatta, en testaamaan! :D naiset naiset! En halua pettyyääää! En uskalla taaskaan testata! Miks tää on niin vaikeeta :D vaikka teidän, että tämä on vika kierto kun eletään epätietoisuudessa. En halua sitä tietoa, että täti kurvaa juuri kun miehen kanssa mennään lemmenlomalle :' (

Larissa tosiaan tuo tissikipu on ilmestynyt vaikkakin samanlaista ollut ennen menkkoja, sitten menkkamaista kipua sekä vatsassa, että nivusissa, päänsärky, tukkoisuus mitä näitä ennen menkkoja olevia oireita nyt on :D

Kp 36 dpo 11

Tietääkö kukkaan, että mitä kannattaa miehen syödä, jos siittiöt on vähän heikolla kantimilla? Kaverin puolesta mietin..

hei ja tulipa muuten mieleen että mulla ei ole yhtään lämmpöt koholla.... tai no jos 36.2 on koholla muta sillon ku km oli ni oli koko aika 37. mutta jos se johtuu siitä km:stä,

mulla on mun puhelimen oma kameran muokkaus ohjelma... ei mitään erikoisuuksia ;D

ja tällä tietsikalla on ihan ahterista käydä selaamassa foorumia kun ei nää viestejä joihin vastais.

viipsukka: sinkkiä, foolihappoa ainaski :sign17:sign19

Viipsukka eikös ainakin sinkki ole miehen siittiöille hyväksi? :) korjatkaa jos olen väärässä

Niin ja haikara mulla on siis vsco ohjelma! Tosi hyvä :)

Ni oliko joku nähny sitä dokumenttia - Hiljaa toivotut? :p

Tässä eilinen kuva mut ihe en löydä ohjelmaa millä muokkasin onko tossakaan mtn :D oon tullu ihan hulluks teijän takia ku noit muokkailette :D vaikka päässä yritän ajatella et plussaan mahdollisuuksia ei ole.

Liitteet

• ImageUploadedByVau Foorumi1449346626.252179.jpg
    ImageUploadedByVau Foorumi1449346626.252179.jpg
    96 KB · Katsottu: 231
Muokattu viimeksi:
Viipsukka, meillä auttoi se että mies alkoi syömään samoja vitamiineja kuin minä. Elokuusta asti käytössä ollut raskausajan monivitamiinin lisäksi: sinkki, foolihappo ja 100ug D-vitamiinia.

Taustalla siis elokuussa siittiöiden liikkuvuus 2% ja nyt joulukuulla jo 79%. Muutokseen toki voinut vaikuttaa moni muukin asia näiden lisäksi :)

Viipsukka, juu seleeni on myös hyväksi :)

Minni, aamulla pissit tikkuun!! :)

On; jalat tosi kummallisesti puuduksissa. Tai siis on puutunu kävellessä, istuessa ja autoa ajaessa, vaikkei normaalisti muuta ku istuessa pitkiä aikoja :o jos en tietäis ett on näin pitkä aika viel menkkoihin, niin väittäisin ett menkat alkaa puolen vuorokauden sisään näillä puutumisilla ja jokapaikan kolotuksilla. Voi tosin liittyä tähän korvatulehdukseen/kurkkukipuun/pahaolotautiinkin :(
Ja eiköhän samaan syssyyn/kipeenäoloon mene myös tää jatkuva juomisentarve ja samaan tahtiin pissaamisentarve :P
Ärsyttää olla kipeenä ja vaivanen :(

Nenna dpo10

Takaisin