Neuvola & ultrakäynnit

Miten tää ei nyt suostu kuvana laittaa tota profiilikuvaa tähän. Noh, eilinen työkaverin tekemä ultra profiilikuvana. Syke kuului... iiiik!

Mulle terkkari laitto lähetteen sairaalaan ja sieltä soittivat aikaa. Varmaan vaihtelee paikkakunnittain.

Mulla kans terkka laittoi lähetteen ekan neuvolakäynnin yhteydessä ja postissa pitäisi tulla aika nt ultraan.

pahoittelut ja voimia miumau <3 :(
kyllä siinä iso muutos parissa kolmessa viikossa tapahtuu noiden ultrien välillä..kun vertaa näitä alkuraskauden kuvia siihen mitä on nt ultrassa.mä en esikoisen aikana käyny missään alussa niin ei oikeen ollu konkreettista vertauskuvaa.

Yöllä ja nyt aamulla ei oo enää tuhrua tullu mut joka vessareissu on yhtä pelkoa...
Jos nyt tänään ei mittään suurempaa vuoteluu ole ni kai mä sinne neuvolaan änkeen..

Kiitos sympatiasta :love2
Ei mitään aavistusta. rv 6+3 kävin varhaisultrassa ja kaikki ok silloin. Vahvat raskausoireet ollu koko ajan...
Menikö sulla lääkkeellinen tyhjennys hyvin? Itellä muutama vuosi sitten km mut silloin kaikki tuli itellään pois.
Voi ei, sillon se on kaikista kamalinta, jos tulee ihan puskista. :( Mun lääkkeellinen tyhjennys ei mennyt ihan putkeen. Se vaan venyi ja venyi ja kesti lopulta vähän reilu 4 viikkoa ennenkö kohtu tyhjeni. Toivottavasti sulla sujuu paremmin! Ikävä ja kivulias toimenpide se on kyllä joka tapauksessa. Tsemppiä!

Juur kotiuduttiin ekasta neuvolasta. Käytiin kurkkaamassa aataminaikuisella vekottimella pikkukaveria ja siellä se jumppasi menemään,kunnes neuvolatätin sanoin "nukahti".
Kaikki hyvin tällä hetkellä (sydänäänetkin löyty etsimättä, vähintään yhtä vanhalla dobblerilla) kun viikkoja 9+5.

mulla kans eka neuvola takana ! ei onneks menny kun abaut tunti ja tällä kertaa oli ihan mukava täti, turhaan jännitin miten menee :) ens tiistaina olis lääkäri neuvola ja siellä ultrataan.. tonki jos ois tienny etukäteen, niin ehkä oisin sen alku ultran jättäny väliin..mutta olihan se hyvä käydä tarkistuttamassa tilanne. nyt voi hetkeks taas huokasta ja sitte jännitetään sitä ultraa, että kaikki varmasti hyvin.. oireet ollu hyvi vähäiset, mutta turhaan sitä varmaan miettii.

Ja sieltähän ne tänään tuli; ultra-ajat, täällä päin tosiaan neuvolasta laitettiin lähete ja postissa tuli ajat niskapoimu-ja rakenneultraan äitiyspolille. Eka ultra olis siis nyt tasan 2 viikon päästä ja toinen aika helmikuussa. Nyt kun vaan malttais odottaa sen 2 viikkoa että tietää mitä tuolla mahassa liikkuu. :happy:

Täällä ois jännä päivä..
Toivottavasti se ei muutu surulliseksi..
Taas tulee rusehtavaa vuotoa ja jonki verran nippailee vatsaa..
Epätietosuus on kamalinta kun ei tiedä onko masussa enää elämää vai ei..
Vasta 10.12 on se ultra-aika mut en kyllä tahdo sinne asti ootella... :(

Täällä myös jännitetään. Muutamia päiviä ollut aivan hirveitä kramppeja, jotka kestää aina n. 20min. Sattuu niin paljon alavatsaan krampin aikana, että alkaa oksettaa ja pyörryttää ja hirveä tuskan hiki. Eilen kävin yleislääkärillä, joka ei sen kummemmin osannut mitään sanoa. Antoi lähetteen naistentautien poliklinikalle täksi päiväksi, jossa ultrataan, että onko siellä ketään ja onko oikeassa paikassa ym.

Tänään oli polikäynti. Ultrasivat ja vaavin sydän löi ja liikkui siellä menemään. Viikkoja saatiin tänään 9+3 mutta laskettua ei kuulemma aleta muuttamaan kuin vasta nt-ultran jälkeen jos siellä on eroa vielä. Kuitenkin huima ero kahden viikon takaiseen jolloin mittasivat vain 6+4 (yksityisellä 7+2). nyt siirrytään takaisin normaaliin neuvolaseurantaan ja ei tarvitse enää polilla juosta <3 nyt tuntuu itsestä jo huomattavasti rauhallisemmalta.

Täällä myös jännitetään. Muutamia päiviä ollut aivan hirveitä kramppeja, jotka kestää aina n. 20min. Sattuu niin paljon alavatsaan krampin aikana, että alkaa oksettaa ja pyörryttää ja hirveä tuskan hiki. Eilen kävin yleislääkärillä, joka ei sen kummemmin osannut mitään sanoa. Antoi lähetteen naistentautien poliklinikalle täksi päiväksi, jossa ultrataan, että onko siellä ketään ja onko oikeassa paikassa ym.
Pakko raportoida Ei löytynyt mitään vikaa. Ultrattiin ja näkyi pieni papu, joka vastas viikkoja 6+2. Sydänkin sykki. Toivotaan nyt vaan, että pysyy matkassa ❤

Neuvola meni hyvin. Tänään oli töissä vetämätön olo. Mut kaamea olo tuli heti kun pääsin kotiin. Nyt tais alkaa pahoinvointi sit potenssiin 10... Pakko vaan pysyä sängyssä...

Takaisin