Dolcetti - aikun hienoa, jos aikainen ovis ei haittaa:-) mun limikset on hyvät ja riittävän paksut - oviksen aikaan ja sen jälkeenkin. Ja munikset yli 2cm. Ja juu tarkoitin ovulaation induktiota - oli se sitten letrot tai joku muu hormoni tuettu. ja ovuloin ilman hormonejakin, mutta en aina, siitä olen jäänyt kiinni ultrissa. Juuri testattiin ed kierrossa progesteronkarvo, joten ovulaatio oli tapahtunut, mutta ei tärppiä. Mulla ollut 1 kemiallinen, 1 kkm, 1 km ja nyt tm - jotka hoitojen välissä ovat spontaanisti tapahtuneet, joten siitä tiedän että on kiinnittyneetkin. Mutta munasolut eivät ole lähteneet halutusti kehittymään. Siinä kkm:ssa oli hurjaa, kun näki sen alkion rv 11. Kyllähän se jo joltain näytti. Mutt toivottavasti joskus pääsis maaliin asti.
Dolcetti, meillä on sitten aikas samat vaiheet menossa. Oliko sulla yhtään km rai ivf hoitoja takana? Ja olikos sulla jo lapsia? Ja minkä ikäinen olet?
Dolcetti, meillä on sitten aikas samat vaiheet menossa. Oliko sulla yhtään km rai ivf hoitoja takana? Ja olikos sulla jo lapsia? Ja minkä ikäinen olet?
Ja jollei olisi pidetty omaa päätä, en usko, että olisin tässä raskaana.... Syy meillä oli miehessä => vasta-aineet!